Je weet toch weel hoe je een zakelijke email stuurt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga nu een meester e-mail schrijven, iemand nog tips? ( formele tips)
Geachte Stinkerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga nu een meester e-mail schrijven, iemand nog tips? ( formele tips)
MVGI?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geachte Stinkerd.
Gaarne uw aandacht voor hetgeen mij overkomen is ...
Dit mailtje stuur ik met het doel uw inzicht in dit beleid te vergaren ...
In afwachting van uw antwoord,
MVGl
TIJGERTJE.
Ja. maar tips altijd welkomquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet toch weel hoe je een zakelijke email stuurt?
Ja maar jij bent geen negerquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik kwam vorige week nog 40 minuten te laat en mocht 'm gewoon nog maken
Ah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet idioot.
Nee gewoon slechte focus van mijn kant.
Kan ook. TS gaat volgens mij de officier van justitie mailen en niet zijn mentor als ik hem zo hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah.
Ik zou afsluiten met Hoogachtend,
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/89quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. maar tips altijd welkom
Ik zal hem posten hier als ik hem af heb
We hoeven niet te schelden he mevrouwtje! Verder gaat het mij niet om het OV maar over de 1 minuut matennaai actie.quote:
Betaald parkerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom ga je überhaupt met de trein naar een tentamen als je een auto hebt en zelf je vertrektijd kunt bepalen? Je moet altijd zo min mogelijk op de NS en hun punctualiteit gokken...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan ook. TS gaat volgens mij de officier van justitie mailen en niet zijn mentor als ik hem zo hoor.
Te laat is te laat, je had gewoon op tijd moeten zijn. Verder denk ik niet dat het om 1 minuut ging maar meerdere minuten, anders hadden er met jou wel meerdere gestaan die te laat waren. Eigen schuld dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We hoeven niet te schelden he mevrouwtje! Verder gaat het mij niet om het OV maar over de 1 minuut matennaai actie.
[..]
Betaald parkeren![]()
en heb gratis OV
1 MINUUT KUT WIJF! KEN JE NIET LEZEN OFZO?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef oLexie het volgende:
[..]
Te laat is te laat, je had gewoon op tijd moeten zijn. Verder denk ik niet dat het om 1 minuut ging maar meerdere minuten. Eigen schuld dus.
Doe je ding man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Nee, alhoewel ik hem nu naar 7 mensen ga sturen al.. ben nog meer afdelingshoofden aan het zoeken.
Leugen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1 MINUUT KUT WIJF! KEN JE NIET LEZEN OFZO?
Nieuwe set al maar toch bedankt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doe je ding man.
Hier woede, even gezocht voor je. [i]you listening to the boy from the big bad city[/i]
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
Je kunt mij niet wijs maken dat precies om 10:31 iedereen al netjes en stil op zijn plek zat en de blaadjes al werden uitgedeeld. Mensen zijn dan nog bezig hun tas uit te pakken, spullen bij elkaar zoeken/wegstoppen, stoelen verschuiven, jas uittrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dat zwaar, een atoomklok om je pols?
Hang toch echt van het tentamen af hoor. En je kan geen mening hebben over iets waar jij niet bij was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijs maken dat precies om 10:31 iedereen al netjes en stil op zijn plek zat en de blaadjes al werden uitgedeeld. Mensen zijn dan nog bezig hun tas uit te pakken, spullen bij elkaar zoeken/wegstoppen, stoelen verschuiven, jas uittrekken.
1 Minuut or 2 minuten, of 5 minuten.. Te laat is te laat....quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef BlauweTijger het volgende:
1 MINUUT KUT WIJF! KEN JE NIET LEZEN OFZO?
Haagsequote:
Vandaar dit topic dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijs maken dat precies om 10:31 iedereen al netjes en stil op zijn plek zat en de blaadjes al werden uitgedeeld. Mensen zijn dan nog bezig hun tas uit te pakken, spullen bij elkaar zoeken/wegstoppen, stoelen verschuiven, jas uittrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |