quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
Ja ik dus ook.. 10 minuten zelfs.. toen hadden we nog 30 minuten inlooptijd zeg maar. Nu dus helemaal NIKS meer en gaan ze zitten janken over 1 minuutje. Hoerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef dustbrain het volgende:
Wat is dat dan vor bullshit school? Ik ben wel eens telaat geweest toen iedereen al aan het maken was.
Kut voor je mattie.quote:
Wij hebben een marge van een half uur, maar heb teveel slechte ervaringen met de NS. Zorg dus dat ik nog vanaf het station naar huis kan en dan met de auto kan gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja true maar normaal hadden we een half uur te laat marge zeg maarEn nu ineens 0 minuten
Soms kom je gewoon door onmacht te laat.
Godverdomme jij bent die man uit de legende!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt hiermee de bekwaamheidsproef goed afgelegd.
Mensen die niet:
- Tot 11:30 uitslapen.
- In een uurtje even snel wat formules selecteren en op een sheet plakken (toegestaan).
- Ondertussen wat eten.
- Pissen, koffie, sigaret, waterflesje vullen (willekeurige volgorde).
- Als iedereen al zit toch een plekje zoeken.
- Als eerste weggaan.
- 6.6 scoren.
Nu jij weer. En ja ik was geen a-student. Was de s van stoner.
Voorbereiding was aanwezig zijn en colleges een keer lezen (ja calculatie vak oid dus anders dan rechten).
Nee er zijn er meer. Ach, ik ram ook maar wat de knoppen ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:55 schreef bijdehand het volgende:
Godverdomme jij bent die man uit de legende!
Stoer jong.
Zo waarquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:40 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Apart slag, die surveillanten
Ik zou het zeer op prijs stellen als jij, onder het mom van culture uitwisseling, mijn aanbod accepteert om jouw agressie weg te stampen met deze gevoelige plaat van iemand die zich HEADFUCKER noemt en dan beloof ik jou als wijze van wederdienst mij in te leven in hetgeen jij mijn oren wilt delen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Tevens dit luisteren om te kalmeren.
Akkoordquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou het zeer op prijs stellen als jij, onder het mom van culture uitwisseling, mijn aanbod accepteert om jouw agressie weg te stampen met deze gevoelige plaat van iemand die zich HEADFUCKER noemt en dan beloof ik jou als wijze van wederdienst mij in te leven in hetgeen jij mijn oren wilt delen.
Haten op een Nissan Micraquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zo'n krap tijdsmarge nemen en dan klagen dat je niet op tijd komt
Tevens Nissan MicraHomo
Denken dat er een 4 liter V10 in je Micraatje ligt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef Tassendief het volgende:
Moet je maar op tijd rijden en de NS had gewoon een goeie dag denk ik met zonder blaadjes.
Dit dus. Zeker als je tijdens je reis afhankelijk bent van het OV.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
om 10:30 tentamen hebben en dan pas om 10:25 op school aanwezig willen zijn
Als man in een Micra zijn en dan nog zelfrespect over hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op een Nissan MicraDenken dat ik serieus ben over de motor inhoud
![]()
Of gewoon het geld er niet voor over om een dikke bak te kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als man in een Micra zijn en dan nog zelfrespect overhebben
Iemand die in een Micra rijdt heeft duidelijk geen autokennis
Veel te soft mangggquote:
Maar doe dan niet alsof het zo'n bazenbak isquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of gewoon het geld er niet voor over om een dikke bak te kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |