Je horloge loopt verkeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Netjes om 10:13 loop ik het station op en zie dat mijn trein wegrijdt. 3 MINUTEN TE VROEG DUS. SINDS WANNEER RIJDEN TREINEN TE VROEG WEG DAN?!?!?!
Ja makkelijk praten zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
IPhone 5 loopt nooit verkeerd Gquote:
Apple.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten zo
[..]
IPhone 5 loopt nooit verkeerd G
En toen heb je niet gelijk in haar kont geplast?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zegt ze nee nieuwe regel te laat is te laat
Ik overwoog het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En toen heb je niet gelijk in haar kont geplast?
Tja, logisch dat je niks gedaan krijgt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik overweegde het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.
Het is gewoon zo, als ik examen heb zorg ik ervoor dat ik minstens 10 minuten van te voren aanwezig ben en vooral als je met NS gaat, je weet dat het daar altijd zo slecht is.quote:
Precies, als de boodschap maar aankomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik overwoog het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.
Als een trein om 10:16 hoort te vertrekken en hij vertrekt om 10:13 is dat FUCKED UPquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigen schuld beste jongen.. Gewoon ruim op tijd daar zijn..
Dat niet waarderenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Terechte klacht dat je in een Nissan Micra rijdt
Geen idee, zit ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef KoningPils het volgende:
Op het mbo mag je een 'tentamen' () toch 100x herkansen.
Je had erop moeten mikken om zo rond 10:10 al aanwezig te zijn. Want tja, NS... Daarnaast geloof ik niet dat een trein 3 minuten te vroeg vertrekt. Dat zal wel de vertraagde trein zijn van een kwartier of half uur eerderquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als een trein om 10:16 hoort te vertrekken en hij vertrekt om 10:13 is dat FUCKED UP
Ja.. maar het was nog vroegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je had erop moeten mikken om zo rond 10:10 al aanwezig te zijn. Want tja, NS... Daarnaast geloof ik niet dat een trein 3 minuten te vroeg vertrekt. Dat zal wel de vertraagde trein zijn van een kwartier of half uur eerder
Ligt toch echt aan jezelf.. Jezelf niet kunnen dwingen om eerder te opstaan om jezelf ervan te verzekeren dat je op tijd bent door of een eerdere trein te nemen of op tijd op het perron te staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. maar het was nog vroegEn nee het was echt die van 10:16..
hbo mag ook 50 keerquote:
De klacht was meer dat ik verdomme 1 minuut te laat was en al in het lokaal sta en dus uit het lokaal wordt gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jezelf.. Jezelf niet kunnen dwingen om eerder te opstaan om jezelf ervan te verzekeren dat je op tijd bent door of een eerdere trein te nemen of op tijd op het perron te staan.
Dit. Ik ben er meestal minimaal een half uur vantevoren. Just in case.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
Ja true maar normaal hadden we een half uur te laat marge zeg maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Ik ben er meestal minimaal een half uur vantevoren. Just in case.
Gefeliciteerd. Je hebt hiermee de bekwaamheidsproef goed afgelegd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Ik ben er meestal minimaal een half uur vantevoren. Just in case.
Dankje. Vond ik dus ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef ntm het volgende:
Maar wel lullig dat ze moeilijk doen over 1 minuut
Ik ga zo een ultieme mail schrijven en naar alle hoge piefjes sturen van mijn academie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En nu? Je bent al kalmer merk ik ... accepteren gaat altijd het snelst
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
JA DAT IS DUS NIET MEER ZO KAN IK JE VERTELLEN.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Overigens mag je hier gewoon altijd nog beginnen tot een halfuur na aanvang.
Wow echt stoer man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt hiermee de bekwaamheidsproef goed afgelegd.
Mensen die niet:
- Tot 11:30 uitslapen.
- In een uurtje even snel wat formules selecteren en op een sheet plakken (toegestaan).
- Ondertussen wat eten.
- Pissen, koffie, sigaret, waterflesje vullen (willekeurige volgorde).
- Als iedereen al zit toch een plekje zoeken.
- Als eerste weggaan.
- 6.6 scoren.
Nu jij weer. En ja ik was geen a-student. Was de s van stoner.
Voorbereiding was aanwezig zijn en colleges een keer lezen (ja calculatie vak oid dus anders dan rechten).
Welk pauperinstituut hebben we het dan over?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JA DAT IS DUS NIET MEER ZO KAN IK JE VERTELLEN.
Haagse Hogeschoolquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welk pauperinstituut hebben we het dan over?
Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga zo een ultieme mail schrijven en naar alle hoge piefjes sturen van mijn academie.
Wel geinig ja, meer is het niet.quote:
Hmm ik gebruik er denk ik 20 woorden van. Thxquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zeg, doen!
Gebruik dit argument:
"Het feit dat ik 1 minuut te laat was, het tentamen dus ook nog niet in heb gezien, plus de combinatie dat ik van plan was om gewoon met de rest weg te gaan als de tentamentijd er op zat, en het hier ook nog eens om overmacht ging, vind ik het werkelijk niet normaal dat dit blijkbaar de trend is in het hedendaagse beroepsonderwijs. Ik dacht dat we mensen leren hoe ze moeten werken, maar als dit onder collegiaal valt, ga ik wel putjes scheppen."
[..]
Wel geinig ja, meer is het niet.
Wel de belangrijkste dan he. Lidwoorden hebben ze al tussen hun benen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ik gebruik er denk ik 20 woorden van. Thx![]()
Hehe, ja en het putjes scheppen laat ik even achterwegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel de belangrijkste dan he. Lidwoorden hebben ze al tussen hun benen.
Ook mooi werk, lekker buiten. Ik zou willen dat ik meer vrije tijd had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe, ja en het putjes scheppen laat ik even achterwegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |