Je horloge loopt verkeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Netjes om 10:13 loop ik het station op en zie dat mijn trein wegrijdt. 3 MINUTEN TE VROEG DUS. SINDS WANNEER RIJDEN TREINEN TE VROEG WEG DAN?!?!?!
Ja makkelijk praten zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
IPhone 5 loopt nooit verkeerd Gquote:
Apple.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten zo
[..]
IPhone 5 loopt nooit verkeerd G
En toen heb je niet gelijk in haar kont geplast?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zegt ze nee nieuwe regel te laat is te laat
Ik overwoog het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En toen heb je niet gelijk in haar kont geplast?
Tja, logisch dat je niks gedaan krijgt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik overweegde het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.
Het is gewoon zo, als ik examen heb zorg ik ervoor dat ik minstens 10 minuten van te voren aanwezig ben en vooral als je met NS gaat, je weet dat het daar altijd zo slecht is.quote:
Precies, als de boodschap maar aankomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik overwoog het maar had geen SOS bij me dus heb der alleen gevuistneukt.
Als een trein om 10:16 hoort te vertrekken en hij vertrekt om 10:13 is dat FUCKED UPquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigen schuld beste jongen.. Gewoon ruim op tijd daar zijn..
Dat niet waarderenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Terechte klacht dat je in een Nissan Micra rijdt
Geen idee, zit ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef KoningPils het volgende:
Op het mbo mag je een 'tentamen' () toch 100x herkansen.
Je had erop moeten mikken om zo rond 10:10 al aanwezig te zijn. Want tja, NS... Daarnaast geloof ik niet dat een trein 3 minuten te vroeg vertrekt. Dat zal wel de vertraagde trein zijn van een kwartier of half uur eerderquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als een trein om 10:16 hoort te vertrekken en hij vertrekt om 10:13 is dat FUCKED UP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |