Jazekerquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar nog wel in Ehv, toch?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
Ik zit namelijk vaak zat bij Bos z'n flat in de buurt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
CRV
Heb je broertje zien rijden vandaag
Auto's zijn dan ook meestal vrouwelijk, want koplampenquote:
zo een heeft mijn vrouw ooit gehad rn in de prak geredenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auto's zijn dan ook meestal vrouwelijk, want koplampen
Vrouwen achter het stuur ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
zo een heeft mijn vrouw ooit gehad rn in de prak gereden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auto's zijn dan ook meestal vrouwelijk, want koplampen
daarna heeft ze dus een cr-v van me gekregen en had ze ook zo'n 8000 euro schadequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouwen achter het stuur ...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
daarna heeft ze dus een cr-v van me gekregen en had ze ook zo'n 8000 euro schadeZal de verzekering blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heeft in de loop der tijd voldoende gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal de verzekering blij mee zijn
mag dat nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef mriekz het volgende:
Hey! Doe es niet alsof jullie elkaar allemaal kennen..
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef mriekz het volgende:
We doen (grotendeels) ook niet alsofquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef mriekz het volgende:
Sorry,quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef mriekz het volgende:
hoeft nietquote:
Ook dat ja, Een groot deel heeft elkaar al enkele keren ontmoet en er zijn er bij die elkaar met regelmaat opzoeken IRLquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
We doen (grotendeels) ook niet alsof
Awwwquote:
ik welquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
We doen (grotendeels) ook niet alsof
der zijn er ook die het met elkaar doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja, Een groot deel heeft elkaar al enkele keren ontmoet en er zijn er bij die elkaar met regelmaat opzoeken IRL
TMIquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
der zijn er ook die het met elkaar doen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
der zijn er ook die het met elkaar doen
vies hèquote:
dat wist je al dus kan nooit To Much zijnquote:
Maar wel voor Mriekzquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
dat wist je al dus kan nooit To Much zijn
wie weet wil zij dat wel graag wetenquote:
tuurlijk is ze welkom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Oeps daar gaan we weer. We moeten Mriekz niet het gevoel geven dat ze niet welkom is. Want dat is ze natuurlijk wel gewoon![]()
![]()
Absoluut!quote:
hoe meer tetten vrouwen hoe beterquote:
als je miniem zoekt is het posten van Tetten voldoendequote:
Hij heeft er kennelijk een goede RSS voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
als je miniem zoekt is het posten van Tetten voldoende
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij heeft er kennelijk een goede RSS voor
mriekz zal toch niet geschrokken zijn van de tettenpraatquote:
ik hoop het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
mriekz zal toch niet geschrokken zijn van de tettenpraat?
quote:
wat een watje hèquote:
ben ik ook niet van hem gewendquote:
Als ik het ergens te druk voor heb gun ik het ook een ander nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik ook niet van hem gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef mriekz het volgende:
Haha sorry.. Was even afgeleid. Zo makkelijk ben ik niet weg te jagen...
Dank voor de hartverwarmende reacties.. Ik kan weer lekker slapen vannacht!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik het ergens te druk voor heb gun ik het ook een ander nietjij doet maar als of je het druk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat zal zo dadelijk zeker wel zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef mriekz het volgende:
Haha sorry.. Was even afgeleid. Zo makkelijk ben ik niet weg te jagen...
Dank voor de hartverwarmende reacties.. Ik kan weer lekker slapen vannacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |