quote:
Geen mooie vrouwen tegen gekomen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef crv het volgende:
vanmiddag wandelen met Joey ging niet helemaal zoals gepland
Je bent toch niet wéér op de SEH beland hequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef crv het volgende:
vanmiddag wandelen met Joey ging niet helemaal zoals gepland
Alleen maar van die teefjes denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef mriekz het volgende:
[..]
Geen mooie vrouwen tegen gekomen?
nee, Joey wel, maar ik was lekker handig mijn jas vergeten en kwam daarachter toen ik uit de auto staptequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef mriekz het volgende:
[..]
Geen mooie vrouwen tegen gekomen?
quote:
nee, maak daar geen hobbie vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent toch niet wéér op de SEH beland he?
Joey heeft 2 vriendinnen gezien, 1 pitbull achtige en een kuttelikker op hoge pootjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen maar van die teefjes denk ik
mooi, hou je der geen littekens aan over?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef sararaats het volgende:
de wonde op m'n hoofd geneest goed (ik heb dinsdag een bultje laten weghalen)
nee want ik ben gezegend met een goeie bos haarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
mooi, hou je der geen littekens aan over?
en die hou je ook naarmate de uiterste houdbaarheidsdatum in zicht komt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee want ik ben gezegend met een goeie bos haar
ook maar vooral om het litteken te verbergenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
en die hou je ook naarmate de uiterste houdbaarheidsdatum in zicht komt?
quote:
quote:
kaal worden is genetisch bepaald vandaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
ook maar vooral om het litteken te verbergen
quote:
Abrahamquote:
quote:
als vrouw ook?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
kaal worden is genetisch bepaald vandaar
Mijn ouders hebben mij naar het spook vernoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIJ
[..]
Woonbegeleidster van een zooitje autisten
[..]
Bij mij in de flat
Heb jij dan iets van SPH gedaan dan??quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Helaas niet in de buurt![]()
Maar zou kunnen solliciteren.
Pedagogiek..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan iets van SPH gedaan dan??![]()
Okee, dat kan ook, Hier loopt er iig 1 rond met die opleidingquote:
Of we doen meer dagen in een week, of meer weken in een jaar, of meer jaren in een levenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik later baas van de wereld ben gaan we de dagen verlengen, dan doen we 48 uur in een dag. Er zitten nu echt te weinig uren in een week
remember me, once in a while, please promise me you"ll tryquote:
trevquote:
Doen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Helaas niet in de buurt![]()
Maar zou kunnen solliciteren.
Ik woon niet meer daar, ik ben in december verhuisdquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
Ik zit namelijk vaak zat bij Bos z'n flat in de buurt
Vanuit Roosje dr woonplaats gezien, zit ik nog steeds bij jou in de buurtquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon niet meer daar, ik ben in december verhuisd
Nee, dat niet. Maar ik woon niet meer zo dicht bij de TUE als eerstquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanuit Roosje dr woonplaats gezien, zit ik nog steeds bij jou in de buurt.
Het is niet alsof je ineens weg bent uit Brabant.
Dat wist ik. Maar nog wel in Ehv, toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik woon niet meer zo dicht bij de TUE als eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |