SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uiteindelijk toch nog goede support gehad vanuit een andere hoek van Knox. Weet nu wat ik moet en niet moet doen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huisgenote heeft te veel gedronken, nu moet ik haar rijden vanavond. omg omg omg
Komt goed. Dat kan jijquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huisgenote heeft te veel gedronken, nu moet ik haar rijden vanavond. omg omg omg
Dit vooralquote:
Nog steeds sneeuw en troep daar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor. Dan blijven we maar thuis
Heb je na het ongeluk al een keer zelf gereden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor. Dan blijven we maar thuis
yupquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog steeds sneeuw en troep daar?
nopequote:Op donderdag 30 januari 2014 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je na het ongeluk al een keer zelf gereden?
sommige mensen rijden überhaupt nooitquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
Want je zal toch weer een keer moeten gaan rijden. En des te eerder des te beter.
Maar jij wel. Als je lang wacht durf je het nooit meer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup
[..]
nope
[..]
sommige mensen rijden überhaupt nooit
misschien maar beter ook met mijn pech. Begin ook eindelijk de fysieke gevolgen van het ongeluk te voelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar jij wel. Als je lang wacht durf je het nooit meer.
Met jouw pech? Er zijn meer mensen die wel eens een ongeluk hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
misschien maar beter ook met mijn pech. Begin ook eindelijk de fysieke gevolgen van het ongeluk te voelen.
als dat mijn enigepech was geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met jouw pech? Er zijn meer mensen die wel eens een ongeluk hebben.
Wat begin je nu te voelen dan?
hebben ze uitgelegd waarom? Super vervelend, veroorzaakt ook oneerlijke concurrentie danquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:15 schreef lubje25 het volgende:
Moet ff mijn verhaal kwijt hoor, sorry daarvoor.
Vergunning voor tweede keer niet verleend voor mijn terrasoverkapping. Om enkel onzin redenen![]()
Is voor mij veruit de beste oplossing om een alternatief te bieden voor de rokers als zo het rookverbod er helemaal doorkomt.
Een collega heeft een overkapping zo groot als Moskou mogen bouwen op grotendeels gemeentegrond maar bij mij mag het niet.
Morgen tussen 09:30 en 10:30 heb ik de mogelijkheid om de stedenbouwkundige te spreken. Hoop dat ik mezelf kan beheersen en m niet voor rotte vis zal uitmaken
Na de eerste aanvraag waren de bezwaren:quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben ze uitgelegd waarom? Super vervelend, veroorzaakt ook oneerlijke concurrentie dan
Google voor de grap eens op terrasoverkapping en dan afbeeldingen. 99 % heeft staanders. Anders is het gewoon een zonneweringquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En jij bent het daar niet mee eens?
De wanden moeten ook dicht kunnen, kachels er in, rokers er onder. Kan niet aan een zonnescherm. Kroeg te klein voor een rookhok erinquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En jij bent het daar niet mee eens?
Dank je. Ik verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap het. Super frustrerend! Hoop dat het gesprek met de stadsmeneer wat gaat helpen
Ik blijf thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 04:54 schreef lubje25 het volgende:
Ga je je huisgenote nog rijden of blijf je lekker thuis?
Verstandigquote:
Ik snap dat je er geen behoefte aan hebt, maar ik wil je echt aanraden om toch weer redelijk snel in een auto te stappen. Want doe je het niet dan wordt het in je hoofd nog groter dan dat het is. En juist wachten tot de sneeuw weg is kan onverstandig zijn, want als je dan de volgende winter een paniekaanval krijgt tijdens het rijden (wat echt niet raar zou zijn, er zijn mensen die hebben het bij minder heftige dingen) dan kan dat levensgevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup
[..]
nope
[..]
sommige mensen rijden überhaupt nooit
Bah @ vriendjespolitiekquote:Op donderdag 30 januari 2014 04:13 schreef lubje25 het volgende:
Bonus:
Mijn collega die een terrasoverkapping mocht bouwen met 6!!! staanders van 4 a 5 meter uit de gevel op gemeentegrond( bij mij 3 staanders 2m vanuit de gevel) roept al tijden tegen iedereen die het niet wil horen dat het bij mij niet zal lukken
Eensch, maar zo lang die persoon dat alleen maar zegt en niet tegen 100 man tegelijk ga je jezelf op heel glad ijs begeven, zeker in een kleinere gemeenschapquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Bah @ vriendjespolitiekis er een instantie hogerop waar je een klacht kunt indienen
Volgens mij is de klacht al te baseren op de uitbouw die hij wel heeft mogen bouwen en die Lubje niet mag bouwenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Eensch, maar zo lang die persoon dat alleen maar zegt en niet tegen 100 man tegelijk ga je jezelf op heel glad ijs begeven, zeker in een kleinere gemeenschap
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:18 schreef Etcetera het volgende:
Laatste Dag Werken Is Aangebroken
Morgennacht naar Oostenrijk
Sterkte en hopelijk gaan ze nog om...quote:Op donderdag 30 januari 2014 04:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je. Ik verwacht er niet veel van.
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Vanmorgen afgesproken met het bouwplanbureau dat we beiden de dorpsbouwmeester zouden bellen zo.
Hij eerst, dan ik. Zijn gesprek met de dorpsbouwmeester leverde echter al resultaat op. Hij gaf toe dat ie fout zat en gaat zijn beslissing herzien. Ik hoef dus zelf niet meer te bellen.
Woot woot
Echter edoch wil ik het eerst graag zwart op wit zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Vanmorgen afgesproken met het bouwplanbureau dat we beiden de dorpsbouwmeester zouden bellen zo.
Hij eerst, dan ik. Zijn gesprek met de dorpsbouwmeester leverde echter al resultaat op. Hij gaf toe dat ie fout zat en gaat zijn beslissing herzien. Ik hoef dus zelf niet meer te bellen.
Woot woot
Goed nieuws!quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Woot woot
Maar dat snap ik ook wel inderdaadquote:Echter edoch wil ik het eerst graag zwart op wit zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Woot woot
Als ik jou was, dan zou ik je vriend een cursus 'Masseren' voor z'n verjaardag geven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met zo'n massageapparaat?
[ afbeelding ]
Het lijkt me namelijk geweldig, maar ik vraag me af of dat ding ooit genoeg kracht kan hebben om iets uit te richten op mijn rug. Zelf kan ik natuurlijk niet veel kracht uitoefenen in die positie.
mijn schoonouders geloof ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier toevallig lid van consumentengids?
Ja, ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier toevallig lid van consumentengids?
Dat zou ik leuk vinden. Zorg ik voor een fatsoenlijke wisky...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Als je terras geopend wordt, dan kom ik langs!
Dat hoeft niet eens, ik ben immers met de auto dan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Zorg ik voor een fatsoenlijke wisky...
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.quote:
Waarom ga je niet gewoon naar de fysio? Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je het gewoon vergoed. Ik mag voor 500 euro per jaar, wat neerkomt op zo'n 18 behandelingen. Heerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met zo'n massageapparaat?
[ afbeelding ]
Het lijkt me namelijk geweldig, maar ik vraag me af of dat ding ooit genoeg kracht kan hebben om iets uit te richten op mijn rug. Zelf kan ik natuurlijk niet veel kracht uitoefenen in die positie.
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, ik ben immers met de auto dan...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.
En, voor de goede orde, ik drink meer frisdrank dan whisky...
Ik zie geen issuesquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de fysio? Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je het gewoon vergoed. Ik mag voor 500 euro per jaar, wat neerkomt op zo'n 18 behandelingen. Heerlijk
Heb je geen klachten dan? Zodra je last hebt van je nek of rug lacht de fysio je echt niet uit. Als het puur voor de lekker is dan heeft het geen zin nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.
Weet ik, je proeft meer dan je drinkt heb ik begrepen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.
En, voor de goede orde, ik drink meer frisdrank dan whisky...
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?quote:
En een fysio is doorgaans stukken goedkoper dan een masseur he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.
Het herinnert me er wel aan dat ik nog steeds eens een masseur moet bellen voor een afspraak, maar dat komt er maar niet van. Die moet mijn rug maar eens flink slopen, dat kan geen kwaad geloof ik
Ik ga deze keer liever naar de masseur denk ik. Komt ook doordat hij me is aangeraden door verschillende mensen, schijnt dat hij echt goed is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
En een fysio is doorgaans stukken goedkoper dan een masseur he?
Ow...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?
https://www.dropbox.com/s(...)01-30%2011.07.07.pngquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?
Dat mag altijd natuurlijk...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.
Gelukig wel, zou hier anders niet meer kunnen posten, denk ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik, je proeft meer dan je drinkt heb ik begrepen.
Idem hier, maar ik ben niet zo van dat soort getrek en geduw op je lijf...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.
Het herinnert me er wel aan dat ik nog steeds eens een masseur moet bellen voor een afspraak, maar dat komt er maar niet van. Die moet mijn rug maar eens flink slopen, dat kan geen kwaad geloof ik
Ik vind dat juist heerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik ben niet zo van dat soort getrek en geduw op je lijf...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)01-30%2011.07.07.png
Ik ben in heel mijn leven 1 keer gemasseerd, op Bali en ik moet zeggen dat het wel hielp, maar fijn vond ik dat niet. Kraken e.d. maakt me niks uit, maar het geheel trekt me dus niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijkVooral als ze dingen gaan kraken
Ik kijk hier niet van opquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijkVooral als ze dingen gaan kraken
Het is ook niet altijd even fijn maar de opluchting daarna is wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in heel mijn leven 1 keer gemasseerd, op Bali en ik moet zeggen dat het wel hielp, maar fijn vond ik dat niet. Kraken e.d. maakt me niks uit, maar het geheel trekt me dus niet.
Dacht dat dat hier ook wel algemeen bekend wasquote:
Ik ben één keer heerlijk gemasseerd door een fysio ( OMG wat een pijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd even fijn maar de opluchting daarna is wel goed
Gewoon vragen aan hem...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heerlijk masseren maar die doet het helaas niet vaak genoeg
Ik heb ook trek. Even ontbijten.quote:
wij hadden op kantoor geen netwerk vandaag, dus ik heb lekker een dagje buiten gespeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb mijn mobiel abo bij Hollandsnieuwe en die hebben al een storing sinds 10 uur vanochtend. Geen mobiel internet en ook regelmatig geen telefoon. Fijn...
hij is weer thuis, verder niks gehoord vandaag, dus ik ga vanavond wel even langs denk ik.quote:
Graag!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef wyccie het volgende:
De enige keren dat ik me door een fysio liet masseren was toen ik een echte blessure had.
Voor stijve spieren ga ik echt niet naar de fysio, maar naar de masseur.
B. ik kan je wel een goede aanraden als je wilt. Kost wel wat, maar ik vond het het wel waard. Kan zowel Thais als met olie.
Kun je het kalkfilter niet vervangen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor het plaatje van de waterkokertests!
Ik twijfel over een nieuwe. Mijn huidige, van Philips en al ruim 13 jaar oud, doet het nog heel goed, maar het kalkfilter werkt niet meer.
Kijkt er een van jullie Wie is de Mol?
Dat laatste wist ik, van het pakje niet. Hoor het graagquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef wyccie het volgende:
Officieel niet. Je krijgt een dun katoenen, Thais huispakje aan dat losjes om je lichaam zit (bij de salon hier weet ik niet zeker of ze ook met pakjes werken omdat ik toen een combi met olie had). De masseuse gebruikt dan niet alleen haar vingers, maar ook handpalm, armen, knieėn en haar gewicht om je los te krijgen. Ook kraken hoort erbij. Als je dat niet wilt, kun je dat gewoon aangeven.
Misschien, dit model wordt in ieder geval niet meer gemaakt. Het is verder ook de platte bodem waar veel kalk aan gaat zitten, en die krijg ik nu na zoveel jaar inmiddels niet meer lang genoeg kalkvrij met azijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Kun je het kalkfilter niet vervangen?
De eerste keer gebeurde het zonder dat ik het door had. Was een prettige verrassing, vond ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Dat laatste wist ik, van het pakje niet. Hoor het graag
Laat jij je kraken?
Soms. Ik heb aflevering 3 en 5 niet gezien. Ik vind het wel aardig om te kijken, maar raak niet helemaal in paniek als dat niet lukt. Heb net via social media ook per ongeluk gelezen wie er deze week uit is gegaan, en dat stoort me niet heel erg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Yep, sinds het eerste seizoen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Eens, ik zie het dan ook als een reisprogramma met wat spelletjes en ga me niet heel druk maken wie de mol is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het vorig seizoen gekeken. Wordt er niet heel gelukkig van, de montage bepaalt zoveel dat er daardoor stukken minder interessant is.
Heel veel mensen doen alsof ze de mol zijn, zodat anderen verkeerd stemmen en ze zelf meer kans maken om goed te stemmen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het dit seizoen pas voor het eerst, en ik heb de strategie vast nog niet door. Maar die Sophie doet zo ontzettend geniepig, dat is toch gewoon de mol?
Speltechnisch heeft het voordeel om de valse mol uit te hangen. Degene die de meeste vragen fout beantwoordt over de identiteit van de mol moet er uit. Als je iemand kan overtuigen de test op jou in te vullen in plaats van de echte mol is er in elk geval een persoon die veel fouten maakt. Dan hoef je alleen minder fout te maken dan de gefopte persoon en je blijft er weer een week inquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het dit seizoen pas voor het eerst, en ik heb de strategie vast nog niet door. Maar die Sophie doet zo ontzettend geniepig, dat is toch gewoon de mol?
jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Is er al nieuws over het brik van Red?
Ja, er is dus nieuws over het brik van Red.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond
Een keer in de 6 a 8 weken komt er een masseur bij ons op kantoor. Hij is geweldig! Haney maakt in een half uur best wat spieren los en achteraf doet het wel even pijn, maar een uurtje of twee later voel ik me vaak superrelaxed![]()
Auto is gerepareerd, was een kapotte leiding voor de stuurbekrachtiging. Gelukkig geen al te groot drama, dus
Ik kijk daarentegen geen films en series...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef iamredleader het volgende:
En ik kijk WIDM niet, sowieso geen RLS'sen
Nee, je stemt niet op anderen, je beantwoord vragen waarmee je aangeeft wie volgens jou de mol is. Wie daarbijnhet slechtst scoort, valt af...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef wyccie het volgende:
Dus het is niet zo dat als er veel mensen op jou stemmen, dat jij dan weggestemd wordt. Dan is het nu opeens een stuk logischer.
Dat was voor ons de inspiratie om Hong Kong eens te bezoeken...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ik keek alleen voor de beelden van Hong Kong, nu kan ik weer stoppen met kijken.
De opdrachten vind ik erg leuk, het molgedeelte niet.
Ja, maar ik kijk het pas zodra er een HQ download beschikbaar is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel over een nieuwe. Mijn huidige, van Philips en al ruim 13 jaar oud, doet het nog heel goed, maar het kalkfilter werkt niet meer.
Of Sophie is echt de mol...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan snap ik waarom die Sophie zo ongegeneerd de bitch/mol uithangt.
Wie dacht dat ze in China alles eten wat los en vast zit ... Floortje Dessing's reisprogramma; nu op de Faroer, waar ze wekelijks schapenkoppen eten. Ziet er ronduit onsmakelijk uit.
Zojuist een schapenkop aangesneden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga denk ik maar even met mijn ogen dicht lezen hier .. tenzij er een ander onderwerp wordt aangesneden.
http://www.bcc.nl/philips-hd4670.htmlquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zojuist een schapenkop aangesneden.
Als mol kan je veel geld verdienen, dus de kunst is om juist niet te fanatiek te doen. Anders verdien je niks...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik zou geen goede mol zijn, denk ik. Veel te fanatiek met de opdrachten.
Ik weet het, maar ik vind die spelletjes zo leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Als mol kan je veel geld verdienen, dus de kunst is om juist niet te fanatiek te doen. Anders verdien je niks...
Ik kan het ook niet vinden. Op de site van de Mediamarkt wel te bestellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.bcc.nl/philips-hd4670.html
Ben ik nou gek of is er nergens de mogelijkheid om dat ding ook daadwerkelijk te bestellen op die site?
Waarom heb je het dan nog?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk het pas zodra er een HQ download beschikbaar is.
Ik zit hier vast aan digitenne, en dat ziet er niet uit op een grote tv, dus eigenlijk kijk ik bijna alles vertraagd
Ik ga denk ik maar even met mijn ogen dicht lezen hier .. tenzij er een ander onderwerp wordt aangesneden.
Kabel en interactieve tv zijn hier niet beschikbaar. En daarnaast zijn WIDM en fox sports enige wat ik kijk aan normaal tv, dus ook als het beschikbaar zou zijn zou ik denk ik niet zo'n abbo nemen.quote:
Heeft meer met het type pand te maken dan het 'gat' waar ik woonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dit zo'n rare trotse houdingquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef wyccie het volgende:
De enige keren dat ik me door een fysio liet masseren was toen ik een echte blessure had.
Voor stijve spieren ga ik echt niet naar de fysio, maar naar de masseur.
B. ik kan je wel een goede aanraden als je wilt. Kost wel wat, maar ik vond het het wel waard. Kan zowel Thais als met olie.
Ik zou je best uitnodigen voor een kopje koffie, maar ik ben bang dat dat een vrij kansloze missie is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Ik moet binnenkort in dat gat zijn.
Ik morgen, voorafgaande aan ons bezoek aan Oegstgeest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Ik moet binnenkort in dat gat zijn.
Stijve spieren is toch niet echt een accuut medisch probleem als er geen doorverwijzing is vanuit de huisarts?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n rare trotse houdingDe fysio is er juist voor stijve spieren. Waarom de hoofdprijs betalen voor een masseur als je met een aanvullende verzekering van een tientje in de maand 18 behandelingen per jaar a 500 euro kan krijgen? Ik snap jullie echt niet
Heb er ook geen tijd voor, moet mensen ophalen en dan terugrijden naar Oegstgeest...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Morgen geen koffie MM, laaaaaaange werkdag![]()
(ongetwijfeld wel 10 koffie op werk dus)
doorverwijzing heb je niet meer nodig en de meeste fysios masseren ook zonder medische noodzaak. Ik snap niet waarom je dan naar een masseur zou gaan, tenzij je graag veel geld uitgeeft natuurlijk. En ik doel op wyccie en B.ertha die liever naar een masseur gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stijve spieren is toch niet echt een accuut medisch probleem als er geen doorverwijzing is vanuit de huisarts?
De fysio hier doet ook niet dat soort massages.
Heeft niks me trots te maken, ik ga sowieso niet...
Ik vind wat stijve spieren niet echt iets voor de fysiotherapeut. Voor dat soort wissewasjes ga ik zo iemand niet lastig vallen. En ik vind het niet erg om iets meer geld uit te geven om losgemasseerd te worden. Om nou meer aan zorgpremie te betalen zodat je lekker goedkoop een massage kunt krijgen vind ik niet heel netjes eigenlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef MaJo het volgende:
ik vind dit zo'n rare trotse houdingDe fysio is er juist voor stijve spieren. Waarom de hoofdprijs betalen voor een masseur als je met een aanvullende verzekering van een tientje in de maand 18 behandelingen per jaar a 500 euro kan krijgen? Ik snap jullie echt niet
Begrijp ik, maar de fysio hier doet geen pretmassages, zoals hij het noemt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
doorverwijzing heb je niet meer nodig en de meeste fysios masseren ook zonder medische noodzaak. Ik snap niet waarom je dan naar een masseur zou gaan, tenzij je graag veel geld uitgeeft natuurlijk. En ik doel op wyccie en B.ertha die liever naar een masseur gaan
Ik ben geen gezellige koffiedrinker. En ik ben meer een theeleut.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou je best uitnodigen voor een kopje koffie, maar ik ben bang dat dat een vrij kansloze missie is?
Als de fysio niets anders te doen heeft en tijd over heeft, prima, alhoewel ik ook vind dat een pretmassage niet uit een ziektekostenverzekering betaald hoeft te worden. Niet vreemd dat zo de ziektekostenverzekering steeds duurder wordt. Vorig jaar heb ik zelf iets van 30 euro verbruikt, MaJo de rest van mijn betalingen...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk is het ook wel krom. Als je naar de masseur gaat, wordt het niet vergoed, maar doe je zo'n zelfde pretmassage bij een fysio heb je opeens wel recht op vergoeding. Dat zou de fysio moeten scheiden, maar zij zien het natuurlijk ook als extra inkomen.
Het maakt bij jou niet uit waarvoor je uitgenodigd wordt, je laat je toch nooit zien...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben geen gezellige koffiedrinker. En ik ben meer een theeleut.
Klopt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Het maakt bij jou niet uit waarvoor je uitgenodigd wordt, je laat je toch nooit zien...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het maakt bij jou niet uit waarvoor je uitgenodigd wordt, je laat je toch nooit zien...
Wees gerust, in dit gat kent iedereen elkaar, dus zodra die buitenstaander over de ophaalbrug komt pakken we dr!quote:
Nou ja, zeg! Stelletje barbaren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
Wees gerust, in dit gat kent iedereen elkaar, dus zodra die buitenstaander over de ophaalbrug komt pakken we dr!
Ik kan je uit ervaring vertelen dat we helemaal niet eng zijn, maar ik kan ookwel goed begrijpen dat je je privacy wil bewaren gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng. Ben een watje.
Bij de Free Record Shop moest je ook betalen voor je cd's. En tóch zijn ze failliet gegaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef MaJo het volgende:
Bij ons zit een Fit 4 Free. Ik heb die naam nooit begrepen, er is toch niks gratis aanDat ergert me al dusdanig dat ik er nooit heen zou willen
Ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef MaJo het volgende:
Bij ons zit een Fit 4 Free. Ik heb die naam nooit begrepen, er is toch niks gratis aanDat ergert me al dusdanig dat ik er nooit heen zou willen
Bijzonder ....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
gister even op de koffie geweest bij m'n zwager.
Het was te wijten aan plotselinge lage bloeddruk, schijnt vaker voor te komen bij mannen die heel nodig naar het toilet moeten. Blijkbaar gaat dan de druk niet alleen van de blaas
Gelukkig is het goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was te wijten aan plotselinge lage bloeddruk, schijnt vaker voor te komen bij mannen die heel nodig naar het toilet moeten. Blijkbaar gaat dan de druk niet alleen van de blaas
Goed nieuws, mooi zo. Nog nooit van dat verschijnsel gehoord, trouwens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ow, zal mijn plasje dan maar niet meer te lang op gaan houden...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, mijn weekend is net over. Zo werken.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:47 schreef Nico_S. het volgende:
Goed nieuws, mooi zo. Nog nooit van dat verschijnsel gehoord, trouwens.
De klacht was spierpijn, meerdere keren gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef MaJo het volgende: ik ging er vanuit dat jullie wel iets van klachten hadden.
G kent ook iemand die dit heeft gehadquote:
Stijve spieren ging het over, dat is toch niet hetzelfde als spierpijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
De klacht was spierpijn, meerdere keren gezegd.
Fysio-onwaardig, vind ik. Onnodige overbelasting van het zorgsysteem en medicalisering.
Ik vind het beide geen blessures waarvoor ik naar de fysio moet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef MaJo het volgende:
Stijve spieren ging het over, dat is toch niet hetzelfde als spierpijn?
ik welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het beide geen blessures waarvoor ik naar de fysio moet.
Nee dat niet, maar denk dat ik onder stijve spieren wat anders versta. Ik bedoel als je er wekenlang last van hebt, dat het echt vast zit zeg maar. Dat heb ik dus. Voor spierpijn hoef je zeker niet naar de fysio.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef wyccie het volgende:
Serieus? Als jij na lang weinig sporten eens een keer fanatiek gaat, uhhh aerobicen of zumba'en, en je krijgt spierpijn, dan ga je naar de fysio om het los te masseren?
Dat zou ik nooit doen. Wij zijn daar echt het tegenovergestelde in.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
https://www.dropbox.com/s/ltzmq9oyghbrjym/20140131_222042.jpg
Er lag een pakketje op mij te wachten op het werk.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Met deze: https://www.dropbox.com/s/3qyrwytlpwiag49/IMG-20140131-WA0002.jpg
Wat liefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Verrassing van een vriendin van mij in Schotland.
Best afhankelijk van waar in Schotland je zit.quote:
Wil je die kant op dan? Ik ga heel waarschijnlijk namelijk in precies die tijd mijn vriendin opzoekenquote:
Tja, altijd toch een dubbel gevoel. Je laat iets achter, maar het is ook weer een nieuw begin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Lotusss het volgende:
Zojuist afscheidsborrel gehad... niet leuk om weg te gaan bij een afdeling waarbij collega's op zulk professioneel niveau met elkaar samenwerken, ondanks de karakterverschillen, en dat het dan nog zo gezellig was.
Wat is dan de beste plek voor goed weer, en welke ook interessant is om te bezoeken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Best afhankelijk van waar in Schotland je zit.
Je moet maar hopen op goed weer eigenlijk. Best veranderlijk weer daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dan de beste plek voor goed weer, en welke ook interessant is om te bezoeken?
Kromme zin.
Veel plezier!!!quote:
Ga terug je nest in joh.quote:
Je hebt gelijk. Je bent Red niet.quote:
Het was nog maar een idee. Ik denk dat het er niet van komt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet maar hopen op goed weer eigenlijk. Best veranderlijk weer daar.
Hoe wil je daar gaan reizen? Auto of ov?
Niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was nog maar een idee. Ik denk dat het er niet van komt.
Niemand om mee op vakantie te gaan. En ik moet sparen.quote:
Geregeld, ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand om mee op vakantie te gaan. En ik moet sparen.
Heb je eindelijk een echte baan, kun je nóg niet op vakantie.
Ik vind alleen reizen op zijn tijd eigenlijk wel lekker juist.. En vakantie hoeft helemaal niet duur te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand om mee op vakantie te gaan. En ik moet sparen.
Marokko.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Geregeld, ik ga met je mee.
Waar wil je heen?
Jawel, maar vaak is het gewoon net wat handiger en zeker gezelliger om met z'n tweeėn te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
Ik vind alleen reizen op zijn tijd eigenlijk wel lekker juist.. En vakantie hoeft helemaal niet duur te zijn.
Marrakech is wel tof trouwens.quote:
Dat heb ik wel op mijn rekening staan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:17 schreef Whiteguy het volgende:
Vanaf EUR 72,- retour (ryanair, Eindhoven), sparen hoef je dus niet zo lang te doen.
Voor goedkope vakanties zou ik meer richting oost europa kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak is het gewoon net wat handiger en zeker gezelliger om met z'n tweeėn te zijn.
Is Schotland duur?
En met mijn studieschuld en huurtoeslag die ik moet betalen is eigenlijk elke vakantie te duur. Maar ja, ik heb wat vakantie in te halen.
Een beetje mosterd na de maaltijd maar mag ik nog even opmerken dat het hier om behandelingen uit de aanvullende verzekering gaat, en dat de premies en vergoedingen van de basisverzekering daar volledig los van staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de fysio niets anders te doen heeft en tijd over heeft, prima, alhoewel ik ook vind dat een pretmassage niet uit een ziektekostenverzekering betaald hoeft te worden. Niet vreemd dat zo de ziektekostenverzekering steeds duurder wordt.
Is Sotsji niks voor je?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef MaJo het volgende:
Oost-Europa is inderdaad het beste als je echt goedkoop wilmijn broer en ik kijken nu naar een tripje naar Georgiė/Armeniė. In Georgiė kost een overnachting 12 euro per persoon, dit is inclusief avondeten
Baltische staten is een andere goedkope optie in Europa, met name Talinn is heel mooi
quote:
sotsji trekt me niet nee, lelijke stad is dat. Rusland staat op zich wel een keer op de planning maar zou dan graag naar Sint Petersburg willenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Sotsji niks voor je?
Na de Spelen hebben ze daar heel veel leegstand en dat wordt dus spotgoedkoop...
Reuzegezelligquote:
Het einde van een hype?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verrassend: De Lowlands-tickets zijn vanochtend in de verkoop gegaan, maar er zijn nog kaarten en de site doet het nogZe hebben dit keer zelfs weer vooraf wat namen bekendgemaakt!
Wat zijn buiten Moskou en St. Petersburg nou echt plaatsen om naar toe te gaan in (voormalig) Rusland/de USSR?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
sotsji trekt me niet nee, lelijke stad is dat. Rusland staat op zich wel een keer op de planning maar zou dan graag naar Sint Petersburg willen
Zou ik wel mooi vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het einde van een hype?
Kent iedereen het concept nu wel?
Whehe, ik ben een schurk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Plurk is een samenvoegsel van ploert en schurk...
Is de prijs veel gestegen t.o.v. vorig jaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik wel mooi vindenEen volgende keer rustig kunnen bepalen of ik wel of niet ga, weer wat andere programmering, minder hipsters...
Oh, en misschien een lagere prijs. Een ticket kost dit keer 195 euro, en da's relatief veel
Beschouw het dan ook maar zo...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, heeft wel iets schattigs eigenlijk. Plurk.
Het varkentje uit Sesamstraat heet Purk.
Ten opzichte van vorig jaar niet heel veel, maar het is wel elk jaar weer duurder. Na verloop van tijd hebben mensen daar echt genoeg van en gaan ze op zoek naar wat anders. In mijn geval speelde ook mee dat ik bij de laatste twee keer dat ik er was vrij weinig bands kende. Ik had voor vorig jaar daarom besloten de Zwarte Cross een keer te proberen, en dat beviel zo goed dat ik dit jaar weer gaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de prijs veel gestegen t.o.v. vorig jaar?
Ons whisky weekend is dit jaar van ¤150 (eerste 2 jaar), via ¤175, ¤185 en vorig jaar ¤195 naar dit jaar ¤230 gegaan.
Dat vind ik een pittige prijsstijging, maar desondanks ga ik wel weer...
Lijkt me ook wel leuk, maar ik ben geen festival met tenten-persoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig jaar niet heel veel, maar het is wel elk jaar weer duurder. Na verloop van tijd hebben mensen daar echt genoeg van en gaan ze op zoek naar wat anders. In mijn geval speelde ook mee dat ik bij de laatste twee keer dat ik er was vrij weinig bands kende. Ik had voor vorig jaar daarom besloten de Zwarte Cross een keer te proberen, en dat beviel zo goed dat ik dit jaar weer ga
Dan zou ik in jouw geval een dagfestival doen, want om 21.00 in je tentje gaan liggen gaat niet werken...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:16 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben nog nooit naar festivals gegaan, lijkt me best leuk om een keer te ervaren
Geen idee precies, ik zit niet in de organisatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom is de prijs van het Whiskey weekend zo omhoog gegaan MM?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik in jouw geval een dagfestival doen, want om 21.00 in je tentje gaan liggen gaat niet werken...
Qua Rusland lijken me dat de twee meest interessante plaatsen maar neem aan dat er vast nog wel meer mooie plaatsen zijn. Maar de hoogtepunten zijn met name die voormalige Sovjetlanden als Oekraine, Georgie, Kazachstan en dergelijkequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn buiten Moskou en St. Petersburg nou echt plaatsen om naar toe te gaan in (voormalig) Rusland/de USSR?
Ik denk dat veel mensen het gewoon te duur vinden worden en de mensen die vaak zijn geweest kennen de grote bands en wijken nu uit naar kleinere festivals met een originelere lineup zoals Best Kept Secret en Where the Wild Things are. Wij gaan dus dit jaar naar Paaspopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het einde van een hype?
Kent iedereen het concept nu wel?
no offence meant maar ik denk dat dat echt niks voor jou is. Wat MM al zegt, bij festivals zit op tijd slapen er niet in. Dat betekent elke dag doorgaan tot een uur of 3/4 's nachts of wakker liggen in je tent omdat er feest gaande is op de camping. En de volgende dag om een uur of 8/9 begint het weer dus uitslapen zit er ook niet inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:16 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben nog nooit naar festivals gegaan, lijkt me best leuk om een keer te ervaren
Parkpop, Rock in Park. Prima eendaagse festivals.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me ook wel leuk, maar ik ben geen festival met tenten-persoon.
Doe mij maar Pinkpop of Werchter, met een groot podium en wat vreet-/dranktenten, hoewel dat ook al weer een tijdje terug voor mij is.
Overnachten en zo hoef ik er niet...
Zeker, hoewel ik de line-up niet altijd geweldig vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Parkpop, Rock in Park. Prima eendaagse festivals.
Was dat nog wat, The Stranglers?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Voor Parkpop vind ik dat niet zo erg. Gratis festival, dus na 1 of 2 leuke bandjes kun je weg.
Daar trad een paar jaar geleden The Stranglers op.
Naar welk programma kijk jij dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
Net keihard gelachen ... op tv een Russische dame die getrainde vaginaspieren had. Demonstreerde ze door 6 kilo aan gewichten aan een, in haar vagina gestopt, houten ei te hangen.
Daar zat dus de hele poet in?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
Net keihard gelachen ... op tv een Russische dame die getrainde vaginaspieren had. Demonstreerde ze door 6 kilo aan gewichten aan een, in haar vagina gestopt, houten ei te hangen.
Heb jij wel eens 3 kratten bier tussen je benen gehad?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
6kg?![]()
makkelijk als je 3 kratten bier mee wil sjouwen
bovendien is 1 krat al zwaarder dan 6 kilo dus 3 kratten gaat sowieso niet lukkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 3 kratten bier tussen je benen gehad?
Dan kan je, los van het gewicht, niet eens bewegen...
Oh... Maar 1 krat tussen je benen vervoeren moet wel lukken...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
bovendien is 1 krat al zwaarder dan 6 kilo dus 3 kratten gaat sowieso niet lukken
quote:
Kan wel, mits je knetterlam bentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik in jouw geval een dagfestival doen, want om 21.00 in je tentje gaan liggen gaat niet werken...
Ik had gisteren een verjaardagsfeest waarbij het nogal laat werd. Vervolgens werd ik wakker met mijn benen uit bed en mijn trui nog aan. Ergens is daar iets misgegaanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verjaardagsfeest waarbij het nogal laat werd. Vervolgens werd ik wakker met mijn benen uit bed en mijn trui nog aan. Ergens is daar iets misgegaan
Wel even gedaan.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verjaardagsfeest waarbij het nogal laat werd. Vervolgens werd ik wakker met mijn benen uit bed en mijn trui nog aan. Ergens is daar iets misgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |