SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uiteindelijk toch nog goede support gehad vanuit een andere hoek van Knox. Weet nu wat ik moet en niet moet doen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huisgenote heeft te veel gedronken, nu moet ik haar rijden vanavond. omg omg omg
Komt goed. Dat kan jijquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huisgenote heeft te veel gedronken, nu moet ik haar rijden vanavond. omg omg omg
Dit vooralquote:
Nog steeds sneeuw en troep daar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor. Dan blijven we maar thuis
Heb je na het ongeluk al een keer zelf gereden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor. Dan blijven we maar thuis
yupquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog steeds sneeuw en troep daar?
nopequote:Op donderdag 30 januari 2014 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je na het ongeluk al een keer zelf gereden?
sommige mensen rijden überhaupt nooitquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
Want je zal toch weer een keer moeten gaan rijden. En des te eerder des te beter.
Maar jij wel. Als je lang wacht durf je het nooit meer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup
[..]
nope
[..]
sommige mensen rijden überhaupt nooit
misschien maar beter ook met mijn pech. Begin ook eindelijk de fysieke gevolgen van het ongeluk te voelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar jij wel. Als je lang wacht durf je het nooit meer.
Met jouw pech? Er zijn meer mensen die wel eens een ongeluk hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
misschien maar beter ook met mijn pech. Begin ook eindelijk de fysieke gevolgen van het ongeluk te voelen.
als dat mijn enigepech was geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met jouw pech? Er zijn meer mensen die wel eens een ongeluk hebben.
Wat begin je nu te voelen dan?
hebben ze uitgelegd waarom? Super vervelend, veroorzaakt ook oneerlijke concurrentie danquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:15 schreef lubje25 het volgende:
Moet ff mijn verhaal kwijt hoor, sorry daarvoor.
Vergunning voor tweede keer niet verleend voor mijn terrasoverkapping. Om enkel onzin redenen![]()
Is voor mij veruit de beste oplossing om een alternatief te bieden voor de rokers als zo het rookverbod er helemaal doorkomt.
Een collega heeft een overkapping zo groot als Moskou mogen bouwen op grotendeels gemeentegrond maar bij mij mag het niet.
Morgen tussen 09:30 en 10:30 heb ik de mogelijkheid om de stedenbouwkundige te spreken. Hoop dat ik mezelf kan beheersen en m niet voor rotte vis zal uitmaken
Na de eerste aanvraag waren de bezwaren:quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hebben ze uitgelegd waarom? Super vervelend, veroorzaakt ook oneerlijke concurrentie dan
Google voor de grap eens op terrasoverkapping en dan afbeeldingen. 99 % heeft staanders. Anders is het gewoon een zonneweringquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En jij bent het daar niet mee eens?
De wanden moeten ook dicht kunnen, kachels er in, rokers er onder. Kan niet aan een zonnescherm. Kroeg te klein voor een rookhok erinquote:Op donderdag 30 januari 2014 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En jij bent het daar niet mee eens?
Dank je. Ik verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap het. Super frustrerend! Hoop dat het gesprek met de stadsmeneer wat gaat helpen
Ik blijf thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 04:54 schreef lubje25 het volgende:
Ga je je huisgenote nog rijden of blijf je lekker thuis?
Verstandigquote:
Ik snap dat je er geen behoefte aan hebt, maar ik wil je echt aanraden om toch weer redelijk snel in een auto te stappen. Want doe je het niet dan wordt het in je hoofd nog groter dan dat het is. En juist wachten tot de sneeuw weg is kan onverstandig zijn, want als je dan de volgende winter een paniekaanval krijgt tijdens het rijden (wat echt niet raar zou zijn, er zijn mensen die hebben het bij minder heftige dingen) dan kan dat levensgevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup
[..]
nope
[..]
sommige mensen rijden überhaupt nooit
Bah @ vriendjespolitiekquote:Op donderdag 30 januari 2014 04:13 schreef lubje25 het volgende:
Bonus:
Mijn collega die een terrasoverkapping mocht bouwen met 6!!! staanders van 4 a 5 meter uit de gevel op gemeentegrond( bij mij 3 staanders 2m vanuit de gevel) roept al tijden tegen iedereen die het niet wil horen dat het bij mij niet zal lukken
Eensch, maar zo lang die persoon dat alleen maar zegt en niet tegen 100 man tegelijk ga je jezelf op heel glad ijs begeven, zeker in een kleinere gemeenschapquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Bah @ vriendjespolitiekis er een instantie hogerop waar je een klacht kunt indienen
Volgens mij is de klacht al te baseren op de uitbouw die hij wel heeft mogen bouwen en die Lubje niet mag bouwenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Eensch, maar zo lang die persoon dat alleen maar zegt en niet tegen 100 man tegelijk ga je jezelf op heel glad ijs begeven, zeker in een kleinere gemeenschap
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:18 schreef Etcetera het volgende:
Laatste Dag Werken Is Aangebroken
Morgennacht naar Oostenrijk
Sterkte en hopelijk gaan ze nog om...quote:Op donderdag 30 januari 2014 04:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je. Ik verwacht er niet veel van.
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Vanmorgen afgesproken met het bouwplanbureau dat we beiden de dorpsbouwmeester zouden bellen zo.
Hij eerst, dan ik. Zijn gesprek met de dorpsbouwmeester leverde echter al resultaat op. Hij gaf toe dat ie fout zat en gaat zijn beslissing herzien. Ik hoef dus zelf niet meer te bellen.
Woot woot
Echter edoch wil ik het eerst graag zwart op wit zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Vanmorgen afgesproken met het bouwplanbureau dat we beiden de dorpsbouwmeester zouden bellen zo.
Hij eerst, dan ik. Zijn gesprek met de dorpsbouwmeester leverde echter al resultaat op. Hij gaf toe dat ie fout zat en gaat zijn beslissing herzien. Ik hoef dus zelf niet meer te bellen.
Woot woot
Goed nieuws!quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Woot woot
Maar dat snap ik ook wel inderdaadquote:Echter edoch wil ik het eerst graag zwart op wit zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:52 schreef lubje25 het volgende:
Goed nieuws denk ik.
Woot woot
Als ik jou was, dan zou ik je vriend een cursus 'Masseren' voor z'n verjaardag geven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met zo'n massageapparaat?
[ afbeelding ]
Het lijkt me namelijk geweldig, maar ik vraag me af of dat ding ooit genoeg kracht kan hebben om iets uit te richten op mijn rug. Zelf kan ik natuurlijk niet veel kracht uitoefenen in die positie.
mijn schoonouders geloof ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier toevallig lid van consumentengids?
Ja, ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier toevallig lid van consumentengids?
Dat zou ik leuk vinden. Zorg ik voor een fatsoenlijke wisky...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Als je terras geopend wordt, dan kom ik langs!
Dat hoeft niet eens, ik ben immers met de auto dan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Zorg ik voor een fatsoenlijke wisky...
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.quote:
Waarom ga je niet gewoon naar de fysio? Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je het gewoon vergoed. Ik mag voor 500 euro per jaar, wat neerkomt op zo'n 18 behandelingen. Heerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met zo'n massageapparaat?
[ afbeelding ]
Het lijkt me namelijk geweldig, maar ik vraag me af of dat ding ooit genoeg kracht kan hebben om iets uit te richten op mijn rug. Zelf kan ik natuurlijk niet veel kracht uitoefenen in die positie.
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, ik ben immers met de auto dan...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.
En, voor de goede orde, ik drink meer frisdrank dan whisky...
Ik zie geen issuesquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de fysio? Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je het gewoon vergoed. Ik mag voor 500 euro per jaar, wat neerkomt op zo'n 18 behandelingen. Heerlijk
Heb je geen klachten dan? Zodra je last hebt van je nek of rug lacht de fysio je echt niet uit. Als het puur voor de lekker is dan heeft het geen zin nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.
Weet ik, je proeft meer dan je drinkt heb ik begrepen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit hij met een hele fles whisky, die hij normaal kennelijk niet in huis heeft.
En, voor de goede orde, ik drink meer frisdrank dan whisky...
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd. En de fysio lacht me uit als ik 'zomaar' langskom.
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?quote:
En een fysio is doorgaans stukken goedkoper dan een masseur he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.
Het herinnert me er wel aan dat ik nog steeds eens een masseur moet bellen voor een afspraak, maar dat komt er maar niet van. Die moet mijn rug maar eens flink slopen, dat kan geen kwaad geloof ik
Ik ga deze keer liever naar de masseur denk ik. Komt ook doordat hij me is aangeraden door verschillende mensen, schijnt dat hij echt goed is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
En een fysio is doorgaans stukken goedkoper dan een masseur he?
Ow...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?
https://www.dropbox.com/s(...)01-30%2011.07.07.pngquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet aan een nieuw koffiezetapparaat en een nieuwe waterkoker, enig idee of die recentelijk nog in dat blaadje getest zijn?
Dat mag altijd natuurlijk...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor me om een goede wisky aan te schaffen.
Gelukig wel, zou hier anders niet meer kunnen posten, denk ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik, je proeft meer dan je drinkt heb ik begrepen.
Idem hier, maar ik ben niet zo van dat soort getrek en geduw op je lijf...quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon afspraak maken en klachten uitleggen.
Het herinnert me er wel aan dat ik nog steeds eens een masseur moet bellen voor een afspraak, maar dat komt er maar niet van. Die moet mijn rug maar eens flink slopen, dat kan geen kwaad geloof ik
Ik vind dat juist heerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik ben niet zo van dat soort getrek en geduw op je lijf...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)01-30%2011.07.07.png
Ik ben in heel mijn leven 1 keer gemasseerd, op Bali en ik moet zeggen dat het wel hielp, maar fijn vond ik dat niet. Kraken e.d. maakt me niks uit, maar het geheel trekt me dus niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijkVooral als ze dingen gaan kraken
Ik kijk hier niet van opquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijkVooral als ze dingen gaan kraken
Het is ook niet altijd even fijn maar de opluchting daarna is wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in heel mijn leven 1 keer gemasseerd, op Bali en ik moet zeggen dat het wel hielp, maar fijn vond ik dat niet. Kraken e.d. maakt me niks uit, maar het geheel trekt me dus niet.
Dacht dat dat hier ook wel algemeen bekend wasquote:
Ik ben één keer heerlijk gemasseerd door een fysio ( OMG wat een pijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd even fijn maar de opluchting daarna is wel goed
Gewoon vragen aan hem...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heerlijk masseren maar die doet het helaas niet vaak genoeg
Ik heb ook trek. Even ontbijten.quote:
wij hadden op kantoor geen netwerk vandaag, dus ik heb lekker een dagje buiten gespeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb mijn mobiel abo bij Hollandsnieuwe en die hebben al een storing sinds 10 uur vanochtend. Geen mobiel internet en ook regelmatig geen telefoon. Fijn...
hij is weer thuis, verder niks gehoord vandaag, dus ik ga vanavond wel even langs denk ik.quote:
Graag!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef wyccie het volgende:
De enige keren dat ik me door een fysio liet masseren was toen ik een echte blessure had.
Voor stijve spieren ga ik echt niet naar de fysio, maar naar de masseur.
B. ik kan je wel een goede aanraden als je wilt. Kost wel wat, maar ik vond het het wel waard. Kan zowel Thais als met olie.
Kun je het kalkfilter niet vervangen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor het plaatje van de waterkokertests!
Ik twijfel over een nieuwe. Mijn huidige, van Philips en al ruim 13 jaar oud, doet het nog heel goed, maar het kalkfilter werkt niet meer.
Kijkt er een van jullie Wie is de Mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |