Zoals de naam doet vermoeden: pittig zoete geurquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel, geen idee.
Bubblegum. Klinkt wel leuk.
Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat KEL een beetje iets aan? KPD viel tegen
Dan moet je wel KEL waardige pics posten van jezelf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat KEL een beetje iets aan? KPD viel tegen
Oh laat maar zitten danquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je wel KEL waardige pics posten van jezelf.
Ik heb er weinig te vertellen ben ik bangquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
KEL moet je actief meeposten.
Dus ik heb daar niks te zoeken.
Misschien moet je Tamas vragen, die is daar mod.
quote:
Niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)is-weekers-stapt-op/
En terecht, die is wel wat pondjes kwijt geraakt door zweten. Ook stom om gewoon niet voldoende informatie over de kwestie voor handen te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Was een interessant debat. Weekers heeft vanaf 1400 uur staan zweten en stotteren.
Hij dacht echt makkelijk weg te komen met zijn gebrekkige uitleg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, die is wel wat pondjes kwijt geraakt door zweten. Ook stom om gewoon niet voldoende informatie over de kwestie voor handen te hebbenJe weet dat dit eraan komt, ook al is het kort dag, hij heeft mensen genoeg om het uit te laten zoeken.
Was ook te verwachten na zijn reacties van de afgelopen weken. "Hun probleem, ze hebben toch een brief gehad"quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij dacht echt makkelijk weg te komen met zijn gebrekkige uitleg.
Hallo.quote:
Als het niet zo'n serieus onderwerp was zou zijn gedrag lachwekkend zijn geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook te verwachten na zijn reacties van de afgelopen weken. "Hun probleem, ze hebben toch een brief gehad"
Eigenlijk wel ja, over een paar jaar lachen we er wel om.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n serieus onderwerp was zou zijn gedrag lachwekkend zijn geweest.
Slapen gaat dus niet zo goed zonder wiet?quote:
Toch echt wel een probleempje?quote:
Wat is er met Willem Bos?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd.Was teveel bezig met Willem Bos.
Jeetje en dat al op de 2e nacht na het stoppen?quote:
Nee. Maar was te verwachten. Niet leuk alleen. Wil gewoon lekker doezelen en slapenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Slapen gaat dus niet zo goed zonder wiet?
Ja, was het al. Anders was ik nooit begonnen toendertijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch echt wel een probleempje?
De eerste dagen zijn natuurlijk het zwaarst, komt goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar was te verwachten. Niet leuk alleen. Wil gewoon lekker doezelen en slapen
Mja, afgelopen nacht was ook al niet geweldigquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje en dat al op de 2e nacht na het stoppen?
Heb wel echt flinke koppijn. Maar geen migraine, dan zou ik nu niet op mn schermpje kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn natuurlijk het zwaarst, komt goedMaar blijft het bij slapeloosheid? Geen migraine enzo?
Ja, dat is het ook. Maar inderdaad, willen slapen maar klaarwakker zijn is echt kutquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je lichaam er nog aan wennen? ... Maarja wel kut om slapeloos te zijn
Owja, had die al gezien op facebook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel echt flinke koppijn. Maar geen migraine, dan zou ik nu niet op mn schermpje kunnen kijken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
Ja. Maar nu graag. En niet pas over weer 450 slapeloze nachten. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:
Ben bang dat het morgen misschien nog net zo gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar nu graag. En niet pas over weer 450 slapeloze nachten. Dat zou echt fantastisch zijn.
Ben dr ook bang voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bang dat het morgen misschien nog net zo gaat.Maar we zijn er voor je
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Iemand nog tips die gemiddeld gezien succesvol zijn? (Anders dan concentreren op ademhaling, muziek, zelf hoofdmassage of schaapjes tellen)
Moker geprobeerd? Die flink hard koppen schijnt mensen vaak enige tijd onder zeil te brengenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Iemand nog tips die gemiddeld gezien succesvol zijn? (Anders dan concentreren op ademhaling, muziek, zelf hoofdmassage of schaapjes tellen)
Ga even douchen ofzo, lekker warmquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Mag niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?
Daar worden vrouwen toch juist wakkerder van?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga even douchen ofzo, lekker warm
Ja of de hand aan jezelf slaan kan ook helpen, natuurlijk.
Mag ik niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?
En dan morgen aan het werk met een megabuil op mn harses. Nee, dankjequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moker geprobeerd? Die flink hard koppen schijnt mensen vaak enige tijd onder zeil te brengen
oh, echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen toch juist wakkerder van?
Hand aan mezelf slaan doe ik pas weer als mn nieuwe dingen binnen zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga even douchen ofzo, lekker warm
Ja of de hand aan jezelf slaan kan ook helpen, natuurlijk.
Nouja je mag toch niet te lang onder de douche vanwege je huid?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik niet?
Ik ga liever niet meer uit bed. Net weer in bed gekropen en even twee molletjes genomen.
Te lang niet nee, maar dat mag eigenlijk niemand. Want het is gewoon fucking slecht voor je huid. Maar kort en heet mag wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je mag toch niet te lang onder de douche vanwege je huid?
Meervoud nog welquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hand aan mezelf slaan doe ik pas weer als mn nieuwe dingen binnen zijnEn word daar niet moe van. Hooguit wat uitgeputter. Maar kan er niet van slapen.
Ah mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Te lang niet nee, maar dat mag eigenlijk niemand. Want het is gewoon fucking slecht voor je huid. Maar kort en heet mag wel.
Sowieso is mijn huid al aardig hersteld hoor
Ik zou dat heerlijk vinden. Maar helaasquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meervoud nog welMoet wat worden
Wij mannen schijnen dan een hormoontje aan te maken, lekker wegdommelen enzulks. Wordt niet altijd gewaardeerd, maarja
succes en tot laterquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn telefoon weer aan de kant leggen en weer een poging doen. Misschien tot straks, hopelijk tot 'morgen'
Succesquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn telefoon weer aan de kant leggen en weer een poging doen. Misschien tot straks, hopelijk tot 'morgen'
Een schoon huis slaapt beter?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
Anders helpt thee bij mij altijd wel goed. Soppen ook wel, ik krijg daar wel een lekker roesje van.
Wauw Fax, waz met jou?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw Fax, waz met jou?
Nee, klaarkomen is geweldig als ik wil slapen.
Affreus en abject!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Grutjes, en dat gewoon op een forum zeggen
Whut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde even bij iemand checken wat bepaald gedrag nou betekende.
Gelijk marathon gesprek erachter aan. Allemaal spannende en geheime dingen geleerd.
Ik denk het jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus en abject!
Hebben wij hier een consensus over?
Dit is SEX.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Grutjes, en dat gewoon op een forum zeggen
Wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Such sex. So much b(r)ah.
Ghehehehequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ow he toto, jij ook hier?quote:
Ik post hier soms ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow he toto, jij ook hier?
Moest even kijken of ik wel n de SEX SC zat.
En bedankt
Grote pixels zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Morgen vrijquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crackjeje bent nog wakker!
Twijfelachtig, met jou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, hete boi?
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chattenquote:
Wat is er aan de hand?quote:
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Had vandaag laatste werkdag want half jaar stage. "Stuur maar berichtje als je klaar bent".. Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chatten
[..]
Wat is er aan de hand?
Best prima met mij.
[..]
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?
Oh, ja ik reageerde niet meer hequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chatten
[..]
Wat is er aan de hand?
Best prima met mij.
[..]
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?
Dat mag jij ook hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom mogen zij zich wel als sloddervossen kleden en wij niet dan
Ah.quote:
Slaap lekkerquote:
Ja. Ik maar wachten en wachtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik reageerde niet meer he![]()
.
Ohjanee, dit is iets anders. Ik werk ook als huishoudelijk hulp.. twee vaste adressen al een flinke tijd en ook voor een bedrijf als invalhulp. En dus bij die ene vrouw.. Alleen die ene vrouw gaat nog door
Weet ik niet preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Hou vol
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja. Ik maar wachten en wachten
Druk baasje ben je ook.
Wat moet je doen voor je stage?
Omdat je dan een hipster bent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom mogen zij zich wel als sloddervossen kleden en wij niet dan
Ik liep vandaag over straat met twee gaten in mn broek. Bwhehehehe super groot ook.quote:
Nee, hippiequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je dan een hipster bent.
Ja nee helder. Duidelijk, zonneklaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet precies![]()
![]()
. Iets met onderzoek en kantine's enzo en kwaliteit beoordelen en gezondheid en allergie shit en eh ja
!
Ja, dat noemen ze broekspijpenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik liep vandaag over straat met twee gaten in mn broek. Bwhehehehe super groot ook.
Was jij maar een meisjequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Hou vol
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja. Ik maar wachten en wachten
Druk baasje ben je ook.
Wat moet je doen voor je stage?
Walgelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik liep vandaag over straat met twee gaten in mn broek. Bwhehehehe super groot ook.
Ja, dat ben je sowieso 50%.quote:
Ohyish.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk
[..]
Ja, dat ben je sowieso 50%.
Je ziu dan ook het uiterlijk van een meisje hebben slimpie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou raar zijn hoor, een meisje met zo'n baard
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Hehehe, kaneel als meisje. Hehehe, ghehe.
Ik zou d'r rakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Bitch, I'm fabulous.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog ergens een quote van jou dat je me sowieso zou doen.quote:
quote:
Dit is dan weer jammer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, denkik. Nee, ik heb geen fijn beeld voor me.
Mja da's die 'no homo' post toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bitch, I'm fabulous.
[..]
Heb nog ergens een quote van jou dat je me sowieso zou doen.
Staat alleen niet meer in mijn fobo nu.
[..]![]()
Zulks een liefde.
Awww, totoquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben 100% hetero en niet dronken maar ik moet het toch eens zeggen.
Kaneel is echt een schat van een vent. Echt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben 100% hetero en niet dronken maar ik moet het toch eens zeggen.
Kaneel is echt een schat van een vent. Echt.
Onthoud het maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, totoje doet me blozen.
Ik heb een reservegat he. Dus. Dan gaat niemand anaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou toch je deur goed op slot doen
De achterdeur vooralquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ja.quote:
Wat?quote:
Ik ga het uitprinten en boven mijn bed hangen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een reservegat he. Dus. Dan gaat niemand anaal.
Nouja, Crackquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet hoelang 't geleden was. En ik las net ook dat jij en Fokkie mij bang willen makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Nouja, Crack
Alsof je me helemaal niet kent
Oh, okidoki.quote:
Het is uit vrije wilquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet hoelang 't geleden was. En ik las net ook dat jij en Fokkie mij bang willen maken
GC / [GRTD #3668] Met een doge in da housequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is uit vrije wil
Wat? Bang maken? Link?
Kom maar brengen, ik heb altijd zinquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, okidoki.
Ik heb drie ijsbakken gekocht en nu hebi k er geen zin meer in. Wat nu
Brengen nog wel, ha!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar brengen, ik heb altijd zin
Ja, wel apart. Citroentaart, creme brulee en chocolade brownies. Hm, die zin komt wel weer terugquote:
Jij sherlocket echt op iedere variatiequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3668] Met een doge in da house
Dat komt omdat er mensen in klb sc zijn die wel eens over me roddelen maar daarbij never nooit geowon crack_ zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij sherlocket echt op iedere variatie
Zou je bang zijn van een baard, ja?
Dqod zou het door je mond dwingen. De vuige feedster dat ze is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brengen nog wel, ha!
[..]
Ja, wel apart. Citroentaart, creme brulee en chocolade brownies. Hm, die zin komt wel weer terug
Spuug ik 't toch uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dqod zou het door je mond dwingen. De vuige feedster dat ze is.
Nouja ik wil 'm ook wel halen, maar dan plak ik er gelijk een date aan vastquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brengen nog wel, ha!
[..]
Ja, wel apart. Citroentaart, creme brulee en chocolade brownies. Hm, die zin komt wel weer terug
Moet ik ze slaaN?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat er mensen in klb sc zijn die wel eens over me roddelen maar daarbij never nooit geowon crack_ zeggen.
Weet niet
Oh leuk, je hebt bekende hier wonen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil 'm ook wel halen, maar dan plak ik er gelijk een date aan vast
Oeh je hebt wel smaak zegIk heb toevallig een bak vanille-ijs in de vriezer staan en chocosaus....
Neequote:
Zijn vast mensen die liever spugen hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leer het nou eens.... 't is slikken, niet spugen
Waar is hier? Maar ik had het over jou hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh leuk, je hebt bekende hier wonen?(snapje!?
)
Oehlala. Ik had ooit van die chocoladeglazuur, dat is écht lekker. Van dat vloeibare spul wat dan op je ijs hard wordt
Ik zie er minder dik uit zonder baard.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat er mensen in klb sc zijn die wel eens over me roddelen maar daarbij never nooit geowon crack_ zeggen.
Weet niet
Awwquote:
Dat geeft zo'n rotzooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zijn vast mensen die liever spugen hebben.
Pas op, straks krijg je oorkankerquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister Gers Pardoel.
Ik moet maar gaan slapen
Daarom was het een grapje tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar is hier? Maar ik had het over jou hoor
Oeh nomnom maak me gek
Ik vind zonder vak ook leuker.. soms nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er minder dik uit zonder baard.
Dus zal me dan wel gewoon scheren.
[..]
Aww
Zonde van het ijs.
Spring maar achter op mn fiets?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister Gers Pardoel.
Ik moet maar gaan slapen
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom was het een grapje toch.
[..]
Ik vind zonder vak ook leuker.. soms niet.
[..]
Spring maar achter op mn fiets?
Het was een grapje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom was het een grapje toch.
[..]
Ik vind zonder vak ook leuker.. soms niet.
[..]
Spring maar achter op mn fiets?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Daarvoor Ik neem je mee.
Daarvoor die met Guus Meeuwis
Sjongequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was een grapje? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel vrolijk hequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een guilty pleasure ben ik bang.
Ik vind zijn accent een beetje boers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel vrolijk he. En gers is wel een leuke man, ook vrolijk
Dat is niksquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind zijn accent een beetje boers.
Luister nu JvT.
k ging zelf naar school, nu kom ik zelf op tv
En ik lach in mezelf want de sletten ik breng
Nou kijk ze kijken, dus blijf kijke
Alle dikzakken willen op me lijke
Ik vind JvT vaak wel grappig.quote:
Dat is echt zo'n liedje voor in de autoquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind JvT vaak wel grappig.
Maar als ik een liedje mag doen die ik prachtig vind:
Echte echte vriendschap.![]()
Dit is wat ik in mijn hoofd heb als ik bij mijn beste vrienden ben.
Vind live vaak niet zo tof.quote:
Je kent dit nummer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n liedje voor in de auto. In de zomer
Whut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ik zoek een lekkere stamppot..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:57 schreef Faxie het volgende:
Sorry sorry daar ga ik weer... het is sterker dan ik
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ik zoek een lekkere stamppot..
Ja, maar bij de Appie hebben ze ze niet meer en bij de lidl zijn ze sinds deze week in de aanbieding en daar zijn ze dus ook gewoon op en groenteboer te duur.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij de Appie hebben ze ze niet meer en bij de lidl zijn ze sinds deze week in de aanbieding en daar zijn ze dus ook gewoon op en groenteboer te duur.
Dat was ook mijn eerse plan, pastinaak met wortel stammpotje.. MAARJA
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind JvT vaak wel grappig.
Maar als ik een liedje mag doen die ik prachtig vind:
Echte echte vriendschap.![]()
Dit is wat ik in mijn hoofd heb als ik bij mijn beste vrienden ben.
Kuukeltjequote:
Ik wist wel dat jij hem zou kunnen waarderenquote:
Zo min mogelijk naar beeldschermen kijken. Die geven blauwig licht en houden je hersenen wakker. Jouw brein denkt bij t zien van beeldschermen "he, t is midden op de dag". Nogal wiedes dat je dan niet in slaap valt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil 'm ook wel halen, maar dan plak ik er gelijk een date aan vast
Oeh je hebt wel smaak zegIk heb toevallig een bak vanille-ijs in de vriezer staan en chocosaus....
spaarsites?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:37 schreef rival het volgende:
Wie doet er hier mee aan spaarsites of enquetesites?
Zoals?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:37 schreef rival het volgende:
Wie doet er hier mee aan spaarsites of enquetesites?
Ja daar heb ik een spamadres voor dus dat maakt niet uit. Ik vroeg me af of je een beetje aan de bedragen komt die ze belovenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals?
Je krijgt alleen naar meer en meer (spam) mail en belletjes
Sites waar je je aanmeld en je emails krijgt waar je in de links moet klikken oid...quote:
Kan ik aan komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:48 schreef Tamashii het volgende:
Wie heeft hier een ritalinnetje over? Ik ben de vrouwelijke Boomsma.
Probeer het uit? Dan weet je hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een spamadres voor dus dat maakt niet uit. Ik vroeg me af of je een beetje aan de bedragen komt die ze beloven
[..]
Sites waar je je aanmeld en je emails krijgt waar je in de links moet klikken oid...
Dit was een simpele poging om met hetzelfde resultaat te eindigenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probeer het uit? Dan weet je het![]()
beide gebeurd vrijwel nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals?
Je krijgt alleen naar meer en meer (spam) mail en belletjes
Niet zomaar overal je e-mail adres en telefoonnummer achter latenquote:
Maar als je aan spaarsites deel neemt of enquetesites beantwoord dan moet je toch iets van een mailadres achterlaten suffiequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet zomaar overal je e-mail adres en telefoonnummer achter laten
Ja klopt, daarom doe ik daar ook niet aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je aan spaarsites deel neemt of enquetesites beantwoord dan moet je toch iets van een mailadres achterlaten suffie
maar daar ging het toch niet om ... let ff opquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom doe ik daar ook niet aan![]()
En wat zag ik, heb je nu echt gewoon je kind ziek gemaakt?dat is wel heel erg hoor
Gelukkig had ik mn telefoon dan ook alleen vast toen ik even gek werd van het niet kunnen slapen. Dit wist ik al. Maar toch bedankt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo min mogelijk naar beeldschermen kijken. Die geven blauwig licht en houden je hersenen wakker. Jouw brein denkt bij t zien van beeldschermen "he, t is midden op de dag". Nogal wiedes dat je dan niet in slaap valt.
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weer een kutnacht buurmeisje?
meisje tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
3 uurtjes geslapen en de meest bizarre droom gehad
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
3 uurtjes geslapen en de meest bizarre droom gehad
Ik was in een buitenzwembadgeval. Met twee baden waarvan bij 1 een grote glijbaan. Onderaan de glijbaan kon je jellybean achtige dingen nemen, dit waren drugs. Bovenaan de glijbaan was het allemaal nog helemaal mooi en prima. Zodra ik de glijbaan afging, werd het water bloedrood, stond er allemaal IT's in het water beneden (ben niet echt bang voor IT, maar ach) en hoorde alleen maar 'they all float..'. De glijbaan werd alleen maar langer en hield op een gegeven moment gewoon niet op. Heel bizar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meisje toch
Wat voor een droom?
Klinkt bizar, ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was in een buitenzwembadgeval. Met twee baden waarvan bij 1 een grote glijbaan. Onderaan de glijbaan kon je jellybean achtige dingen nemen, dit waren drugs. Bovenaan de glijbaan was het allemaal nog helemaal mooi en prima. Zodra ik de glijbaan afging, werd het water bloedrood, stond er allemaal IT's in het water beneden (ben niet echt bang voor IT, maar ach) en hoorde alleen maar 'they all float..'. De glijbaan werd alleen maar langer en hield op een gegeven moment gewoon niet op. Heel bizar.
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt bizar, ja.
Heb je ooit nog dat boek gelezen, eigenlijk?
teringquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was in een buitenzwembadgeval. Met twee baden waarvan bij 1 een grote glijbaan. Onderaan de glijbaan kon je jellybean achtige dingen nemen, dit waren drugs. Bovenaan de glijbaan was het allemaal nog helemaal mooi en prima. Zodra ik de glijbaan afging, werd het water bloedrood, stond er allemaal IT's in het water beneden (ben niet echt bang voor IT, maar ach) en hoorde alleen maar 'they all float..'. De glijbaan werd alleen maar langer en hield op een gegeven moment gewoon niet op. Heel bizar.
Dat hoop ik ook. Of eigenlijk dat het meer wordt, qua uren slaap danquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat het met de dag minder zal worden voor je
heb je er altijd al last van gehad?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Of eigenlijk dat het meer wordt, qua uren slaap dan
Sinds mijn depressiequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
heb je er altijd al last van gehad?
Helaas niet en ik moet zo weer de trein inquote:
Werken. En jij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:51 schreef rival het volgende:
Bijna weekend..... Wat gaan we voor leuks doen van het weekend?
Nou, succes daar meequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu ga ik even lekker mijn huis poetsen![]()
hoezo dequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hele weekend weer?
Ik krijg visite
Ik wens hem veel plezier en succesquote:
In de sportschool?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef PeuRac het volgende:
Zondag bij een vriendinnetje langs, verder nog geen plannen hier
Zaterdag ff sporten voor het eerst sinds lange tijd.
Komt goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wens hem veel plezier en succes
Succes?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wens hem veel plezier en succes
Beetje prestatie is altijd goed, lijkt me?quote:
quote:
Mijn huis, dus ik doe het werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja misschien is het wel iemand die heel lekker kookt
Het is een man. Hebben die succes nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje prestatie is altijd goed, lijkt me?
[..]
Nee geen behoefte aan, ik ga hardlopen en misschien ff kijken of er nog goede yoga klassen zijn in de buurt.quote:
Ah okquote:
Misschien hij wel? Gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een man. Hebben die succes nodig?
Je moet afvallen dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan, ik ga hardlopen en misschien ff kijken of er nog goede yoga klassen zijn in de buurt.
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met mij weet je het nooit natuurlijk
Nee, voor mn conditie, heb al een strak lijf, anders was ik wel naar de sportschool gegaanquote:
Das toch om extra spieren te kwekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, voor mn conditie, heb al een strak lijf, anders was ik wel naar de sportschool gegaan
Sportschool ja, hardlopen nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Das toch om extra spieren te kweken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo niet dan bel je maar. Kom ik wel ff gezelligheid brengen![]()
Je weet toch ook dat ik lief ben?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
Ja maar jij doet ook echt lief tegen mequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch ook dat ik lief ben?
Je wilt zijn scharrel ook ziek maken?quote:
Ik heb een scharrel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt zijn scharrel ook ziek maken?
Ze zou toch bij Rival langs gaan?quote:
Nopequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zou toch bij Rival langs gaan?
Doe eens niet zo onaardigquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt zijn scharrel ook ziek maken?
Dat weet ik nietquote:
Deal! daar hou ik je aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo niet dan bel je maar. Kom ik wel ff gezelligheid brengen![]()
Zie mijn replyquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets TE smooth
Werkte het?
Die kans is klein he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Deal! daar hou ik je aan
om op de kinderen te passen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar als de hulp van lola niet nodig is wil ik best bij haar langs komen hoor
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
om op de kinderen te passen?
Zal je haar blij mee maken, kan ze weer een avondje stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |