Zoals de naam doet vermoeden: pittig zoete geurquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel, geen idee.
Bubblegum. Klinkt wel leuk.
Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat KEL een beetje iets aan? KPD viel tegen
Dan moet je wel KEL waardige pics posten van jezelf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat KEL een beetje iets aan? KPD viel tegen
Oh laat maar zitten danquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je wel KEL waardige pics posten van jezelf.
Ik heb er weinig te vertellen ben ik bangquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
KEL moet je actief meeposten.
Dus ik heb daar niks te zoeken.
Misschien moet je Tamas vragen, die is daar mod.
quote:
Niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)is-weekers-stapt-op/
En terecht, die is wel wat pondjes kwijt geraakt door zweten. Ook stom om gewoon niet voldoende informatie over de kwestie voor handen te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Was een interessant debat. Weekers heeft vanaf 1400 uur staan zweten en stotteren.
Hij dacht echt makkelijk weg te komen met zijn gebrekkige uitleg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, die is wel wat pondjes kwijt geraakt door zweten. Ook stom om gewoon niet voldoende informatie over de kwestie voor handen te hebbenJe weet dat dit eraan komt, ook al is het kort dag, hij heeft mensen genoeg om het uit te laten zoeken.
Was ook te verwachten na zijn reacties van de afgelopen weken. "Hun probleem, ze hebben toch een brief gehad"quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij dacht echt makkelijk weg te komen met zijn gebrekkige uitleg.
Hallo.quote:
Als het niet zo'n serieus onderwerp was zou zijn gedrag lachwekkend zijn geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook te verwachten na zijn reacties van de afgelopen weken. "Hun probleem, ze hebben toch een brief gehad"
Eigenlijk wel ja, over een paar jaar lachen we er wel om.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n serieus onderwerp was zou zijn gedrag lachwekkend zijn geweest.
Slapen gaat dus niet zo goed zonder wiet?quote:
Toch echt wel een probleempje?quote:
Wat is er met Willem Bos?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd.Was teveel bezig met Willem Bos.
Jeetje en dat al op de 2e nacht na het stoppen?quote:
Nee. Maar was te verwachten. Niet leuk alleen. Wil gewoon lekker doezelen en slapenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Slapen gaat dus niet zo goed zonder wiet?
Ja, was het al. Anders was ik nooit begonnen toendertijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch echt wel een probleempje?
De eerste dagen zijn natuurlijk het zwaarst, komt goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar was te verwachten. Niet leuk alleen. Wil gewoon lekker doezelen en slapen
Mja, afgelopen nacht was ook al niet geweldigquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje en dat al op de 2e nacht na het stoppen?
Heb wel echt flinke koppijn. Maar geen migraine, dan zou ik nu niet op mn schermpje kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn natuurlijk het zwaarst, komt goedMaar blijft het bij slapeloosheid? Geen migraine enzo?
Ja, dat is het ook. Maar inderdaad, willen slapen maar klaarwakker zijn is echt kutquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je lichaam er nog aan wennen? ... Maarja wel kut om slapeloos te zijn
Owja, had die al gezien op facebook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel echt flinke koppijn. Maar geen migraine, dan zou ik nu niet op mn schermpje kunnen kijken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
Ja. Maar nu graag. En niet pas over weer 450 slapeloze nachten. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:
Ben bang dat het morgen misschien nog net zo gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar nu graag. En niet pas over weer 450 slapeloze nachten. Dat zou echt fantastisch zijn.
Ben dr ook bang voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bang dat het morgen misschien nog net zo gaat.Maar we zijn er voor je
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Iemand nog tips die gemiddeld gezien succesvol zijn? (Anders dan concentreren op ademhaling, muziek, zelf hoofdmassage of schaapjes tellen)
Moker geprobeerd? Die flink hard koppen schijnt mensen vaak enige tijd onder zeil te brengenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Iemand nog tips die gemiddeld gezien succesvol zijn? (Anders dan concentreren op ademhaling, muziek, zelf hoofdmassage of schaapjes tellen)
Ga even douchen ofzo, lekker warmquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr ook bang voor.
Mag niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?
Daar worden vrouwen toch juist wakkerder van?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga even douchen ofzo, lekker warm
Ja of de hand aan jezelf slaan kan ook helpen, natuurlijk.
Mag ik niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hete douche, maar dat mag je niet... warme drank anders?
En dan morgen aan het werk met een megabuil op mn harses. Nee, dankjequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moker geprobeerd? Die flink hard koppen schijnt mensen vaak enige tijd onder zeil te brengen
oh, echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen toch juist wakkerder van?
Hand aan mezelf slaan doe ik pas weer als mn nieuwe dingen binnen zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga even douchen ofzo, lekker warm
Ja of de hand aan jezelf slaan kan ook helpen, natuurlijk.
Nouja je mag toch niet te lang onder de douche vanwege je huid?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik niet?
Ik ga liever niet meer uit bed. Net weer in bed gekropen en even twee molletjes genomen.
Te lang niet nee, maar dat mag eigenlijk niemand. Want het is gewoon fucking slecht voor je huid. Maar kort en heet mag wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je mag toch niet te lang onder de douche vanwege je huid?
Meervoud nog welquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hand aan mezelf slaan doe ik pas weer als mn nieuwe dingen binnen zijnEn word daar niet moe van. Hooguit wat uitgeputter. Maar kan er niet van slapen.
Ah mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Te lang niet nee, maar dat mag eigenlijk niemand. Want het is gewoon fucking slecht voor je huid. Maar kort en heet mag wel.
Sowieso is mijn huid al aardig hersteld hoor
Ik zou dat heerlijk vinden. Maar helaasquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meervoud nog welMoet wat worden
Wij mannen schijnen dan een hormoontje aan te maken, lekker wegdommelen enzulks. Wordt niet altijd gewaardeerd, maarja
succes en tot laterquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn telefoon weer aan de kant leggen en weer een poging doen. Misschien tot straks, hopelijk tot 'morgen'
Succesquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn telefoon weer aan de kant leggen en weer een poging doen. Misschien tot straks, hopelijk tot 'morgen'
Een schoon huis slaapt beter?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
Anders helpt thee bij mij altijd wel goed. Soppen ook wel, ik krijg daar wel een lekker roesje van.
Wauw Fax, waz met jou?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw Fax, waz met jou?
Nee, klaarkomen is geweldig als ik wil slapen.
Affreus en abject!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Grutjes, en dat gewoon op een forum zeggen
Whut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde even bij iemand checken wat bepaald gedrag nou betekende.
Gelijk marathon gesprek erachter aan. Allemaal spannende en geheime dingen geleerd.
Ik denk het jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus en abject!
Hebben wij hier een consensus over?
Dit is SEX.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Grutjes, en dat gewoon op een forum zeggen
Wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Such sex. So much b(r)ah.
Ghehehehequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ow he toto, jij ook hier?quote:
Ik post hier soms ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow he toto, jij ook hier?
Moest even kijken of ik wel n de SEX SC zat.
En bedankt
Grote pixels zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Morgen vrijquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crackjeje bent nog wakker!
Twijfelachtig, met jou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, hete boi?
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chattenquote:
Wat is er aan de hand?quote:
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Had vandaag laatste werkdag want half jaar stage. "Stuur maar berichtje als je klaar bent".. Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chatten
[..]
Wat is er aan de hand?
Best prima met mij.
[..]
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?
Oh, ja ik reageerde niet meer hequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar de hele avond met iemand anders zitten chatten
[..]
Wat is er aan de hand?
Best prima met mij.
[..]
Ah, geen vrouwen meer gezelschap houden met eten?
Dat mag jij ook hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom mogen zij zich wel als sloddervossen kleden en wij niet dan
Ah.quote:
Slaap lekkerquote:
Ja. Ik maar wachten en wachtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik reageerde niet meer he![]()
.
Ohjanee, dit is iets anders. Ik werk ook als huishoudelijk hulp.. twee vaste adressen al een flinke tijd en ook voor een bedrijf als invalhulp. En dus bij die ene vrouw.. Alleen die ene vrouw gaat nog door
Weet ik niet preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Hou vol
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja. Ik maar wachten en wachten
Druk baasje ben je ook.
Wat moet je doen voor je stage?
Omdat je dan een hipster bent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom mogen zij zich wel als sloddervossen kleden en wij niet dan
Ik liep vandaag over straat met twee gaten in mn broek. Bwhehehehe super groot ook.quote:
Nee, hippiequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je dan een hipster bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |