quote:
quote:
quote:
Dat is pas op je 15e fokjaardag.quote:
Haha hoi hoi ik lig in bed en moest net een prutje, ik zette dus even aan en toen ik aanzette kwam er nog wat sperma uit mijn penis haha! Dat was erg leuk. Doei.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is pas op je 15e fokjaardag.
Picsquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha hoi hoi ik lig in bed en moest net een prutje, ik zette dus even aan en toen ik aanzette kwam er nog wat sperma uit mijn penis haha! Dat was erg leuk. Doei.
Nee, die is bruin geworden van anaalquote:
Shit man, shit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nee, die is bruin geworden van anaal
Ik moest er zelf hartelijk om lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulks eenen dijenkletsert.
Paultje, gefeliciteerd G.
Ben ik allang heequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef donroyco het volgende:
Gefeliciteerd. Dat je maar eens een keer volwassen mag worden. Het heeft lang genoeg geduurd inmiddels.
Hihihihi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
hihi ja Cartman zegt dat ook altijd idd
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef Paul het volgende:
January 15, 2052
at the age of 68 years old.
On that date you will most likely die from:
Heart Attack (27%)
Cancer (18%)
Alcoholism (10%)
Alien Abduction (8%)
Contagious Disease (7%)
Homicide (6%)
Thx!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:02 schreef Khazad-dum het volgende:
Paul, gefeliciteerd met je 31ste verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Niet zo haten domme sukkel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij weer een ban krijgen
Dat is altijd wel leuk
thx en je moet hem houwe in je myatquote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:
Hoewel dit 'door-de-jarige-zelf-aangemaakte-topic' wel een jaarlijkse boost is voor mijn eigenwaarde denk ik dat ik na deze dubieuze felicitatie toch even het topic uit mijn AT ga verwijderen.
Dus gefeliciteerd, he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |