Tazz wollah sahbi, niet haten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom hebben die mocro's altijd deze accent
Nee, van dezen word ik niet vochtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef OProg het volgende:
Heb jij hier ook een favoriete Marokkaan alors?
op een mooie zomerse dag in september.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
3 Mohammeds zaten rustig op een bankje..
iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:21 schreef gosschalks het volgende:
Nog één keer racist noemen en je mag ook mee
Nein.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef Kenju het volgende:
Wonen er eigenlijk alleen maar Marokkanen in de Schilderwijk?
Dat is wel een beetje lachwekkend jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
'Hij kan geen politie agent aankijken'
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom denken ze dat als je er 'ik vind' voor zet, je alles mag zeggen? Ik vind jou een smerige klote agent! Dat mag! Is een mening.
Boazenfilm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Predator had wel raad geweten.
Dat is nu op RTL7.
Ervaring is dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom denken ze dat als je er 'ik vind' voor zet, je alles mag zeggen? Ik vind jou een smerige klote agent! Dat mag! Is een mening.
Geen id.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom doet niemand dan aangifte tegen de politie als ze onwettig om id wordt gevraagd?
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ze praten beter Nederlands dan boer Johen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt wel goed horen dat ze graag de Nederlandse les oversloegen op het ibn galdoun
Is dat met Steven?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Predator had wel raad geweten.
Dat is nu op RTL7.
Ik vind u een buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.
Ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit zijn nek? Het was gewoon een enquête Hans.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.
Jij hebt mij daarmee beschadigd. Met je polletje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit zijn nek? Het was gewoon een enquête Hans.
Muur eromheen, en zoek t maar uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef OProg het volgende:
Op het moment dat de politie niks doet is het daar ook complete anarchie.
Dus kunnen we ook eens kijken naar wat wel een concrete oplossing is?
Hans vindt Johan een Poppensnor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt mij daarmee beschadigd. Met je polletje.
*vindtquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans vindt Johan een Poppensnor.
Niet links niet rechts maar recht door zee...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
Is die Pauw nou links of rechts? Ik dacht altijd rechts.
Dat idee van de Muppets van Hans hebben ze bij de TV Kantine nu wel helemaal uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans vindt Johan een Poppensnor.
Links, maar dan op de normale manier. Die rechtse Marokkanen die alleen naar zichzelf kijken zoals PVV-ers dat ook doen, heeft hij niets mee.,...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hint: hij zit bij de VARA.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is nog eens een goede ninja.
Een gewone doordeweekse dag in Katwijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Vuurwerk vandaag in Katwijk:
[ afbeelding ]
Van de facebook: Kattuk de gekstequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een gewone doordeweekse dag in Katwijk.
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de facebook: Kattuk de gekste
Hoorde je de knal?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Vuurwerk vandaag in Katwijk:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook van mijn eigen dorp gezien en het slaat allemaal nergens op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.
Was dit in Kattuk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef sonnyspek het volgende:
Ik weet nog wel een verhaal van mijn vader over twee politieagenten die ooit in een hinderlaag waren gelokt (meisje op straat gezet, agenten uitgestapt omdat ze niet over het kind konden heen rijden en die vervolgens door 30 man helemaal de tering geschopt). Vervolgens werd er een noodoproep naar alle agenten in de auto, kantoor etc. gepleegd en zijn al die gozertjes opgepakt. Die jochies zijn vervolgens op straat helemaal de pleuris geschopt en geslagen door die agenten.
Gelukkig moesten ze daarna wel een cursus van GL Den Haag volgen: 'Hoe omgaan met allochtonen?'.
Zit je daar serieus ook op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.
Ik was hard aan het werk, zoals het een Kattuker betaemt.quote:
Ik kwam net thuis en het ging niet helemaal goed volgens mij...Knalde best hard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk, zoals het een Kattuker betaemt.
Sallepatter toch een end weg, lilleke draek. Deze is van mijn:quote:
Ik zal Iwan en Tom er op afsturen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis en het ging niet helemaal goed volgens mij...Knalde best hard.
Ik dacht eerst dat iemand schoot in het centrum op iets ofzo.
Raap me op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sallepatter toch een end weg, lilleke draek. Deze is van mijn:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het om een recidivist gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal Iwan en Tom er op afsturen.
Een BelChinees dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het om een recidivist gaat.
Je komt niet uit Kattuk, dan is het iet leuk nee.quote:
Dus je zegt dat in dit opzicht het beleid inderdaad niets voor stelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef sonnyspek het volgende:
Gelukkig moesten ze daarna wel een cursus van GL Den Haag volgen: 'Hoe omgaan met allochtonen?'.
'Je bent Kattuker als...' is ook zo leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit vinden ze leuk in Katwijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zitten alleen idioten. Ik dus ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Je bent Kattuker als...' is ook zo leuk.
Het beleid stelde in de politiek ook niets voor nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dus je zegt dat in dit opzicht het beleid inderdaad niets voor stelt.
En een beetje een oorlogje tegen 'allochtonen', zegt me dat je geen beste agent bent.
Jij komt iet uit Kattuk, dan snap je er geen reet van inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit vinden ze leuk in Katwijk?
Jep, ik ook sinds 2 weken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar zitten alleen idioten. Ik dus ook.
twitter:peteroskamCDA twitterde op woensdag 29-01-2014 om 23:37:03Weekers gooit de handdoek en stapt op reageer retweet
Hebben ze in Katwiek ook een wasstraat? Misschien snappen ze het daar wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent Kattuker als je Kattuk zegt in plaats van Katwijk.
Opgelost, slotje.
Raar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
Weekers zag er niet echt blij uit. Om het enigszins eufemistisch te zeggen.
Politiek topic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
Copy/Paste.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
Gezichtsemotie wijst niet echt uit op een teleurstellend gevoel. Het lijkt erop alsof die (intern) onder druk is gezet.quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:
En jouw vader en zijn collega's die ook een individuele verantwoordelijkheid hebben in deze ook niet. Kortom, je bevestigt het verhaal dat die Marokkaantjes houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het beleid stelde in de politiek ook niets voor nee.
Dat is de Katwijkse Zee-arend.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hebben ze in Katwiek ook een wasstraat? Misschien snappen ze het daar wel.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_auto_gewassen.html
Je snapt waar die frustratie vandaan komt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
En jouw vader en zijn collega's die ook een individuele verantwoordelijkheid hebben in deze ook niet. Kortom, je bevestigt het verhaal dat die Marokkaantjes houden.
Ik blijf het schijnend vinden dat agenten als het om het maatschappelijke inzicht zo simplistisch ingesteld blijven. Wellicht dat de opleiding wat strenger moet in dit opzicht....
Prima Nederlands voor een Kamerlid.twitter:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
De SP pleit voor een eenvoudige spelling.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ja leuk, hij verspreekt zich.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Turkenbelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Geen prima Nederlands voor iemand die een ander bekritiseert op dit punt.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ga jij je mond eens heel gauw spoelen. Donderstraal toch op, pipo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:46 schreef Gramulanion het volgende:
Is dit die man uit de jury van De Rijdende Rechter?
Geen prima Nederlands voor iemand die een ander bekritiseert op dit punt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen prima Nederlands voor iemand die een ander bekritiseert op dit punt.....
14-18 eerst.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die boek nog wel een 40-45ste druk krijgt.
6 miljoen verkochte exemplaren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Volgens mij mag Kamerlid met hoofdletter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen prima Nederlands voor iemand die een ander bekritiseert op dit punt.....
Nope. Alleen aan het begin van een zin en (merk-) namen en soortnamen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij mag Kamerlid met hoofdletter.
ik heb een iq van 121.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
het gaat over geschiedenis dus ik doe de tv uit, haha.
Tot.... Morgen!
Maak jij op tentamens wel eens 40-45 grapjes?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot.... Morgen!
Nonvaleurquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot.... Morgen!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/752/quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nope. Alleen aan het begin van een zin en (merk-) namen en soortnamen.
Ik dacht dat jij zat te leren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot.... Morgen!
Ik eet zometeen even een broodje ei....quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot.... Morgen!
Sassem waar was je manquote:
Ja, daarom had ik een 5.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Maak jij op tentamens wel eens 40-45 grapjes?
Ja ik peer hem toch ook.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik eet zometeen even een broodje ei....
I stand corrected...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/752/
Dank Groningen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/752/
Ik was aan het leren haha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sassem waar was je man
[..]
Ja, daarom had ik een 5.
[..]
Ja ik peer hem toch ook.
[..]
Lekker.
Ja nuquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sassem waar was je man
[..]
Ja, daarom had ik een 5.
[..]
Ja ik peer hem toch ook.
tl/;drquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Johannes zegt wel dat hij weggaat maar hij leest nog wel mee hoor, dag Johannes!
Wat een boefje he. Zullen we hem kaalscheren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Johannes zegt wel dat hij weggaat maar hij leest nog wel mee hoor, dag Johannes!
Als je nog langer wacht is dit onderhand ook al geschiedenisquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leernicht.
[..]
Okeeeeeeeeeee
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Kenju het volgende:
Ben ik de enige die dat kaalscheren niet erg vind?
Je moet niet aan het heilige hol van een schilder gaan zitten, allememachies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een boefje he. Zullen we hem kaalscheren?
Wel doodzonde van al die vermoorde moffenhoertjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
Waarom is dit een zwarte bladzijde? Is toch volledige te begrijpen?
Nu echt weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht is dit onderhand ook al geschiedenis
Ik denk niet dat het daarbij is gebleven hoor, daar zal zonder camera's nog wel wat anders mee zijn gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Kenju het volgende:
Ben ik de enige die dat kaalscheren niet erg vind?
Toen was er nog geen Arnie die alles filmde.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daarbij is gebleven hoor, daar zal zonder camera's nog wel wat anders mee zijn gedaan.
Er kwam alleen nog maar schuim uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daarbij is gebleven hoor, daar zal zonder camera's nog wel wat anders mee zijn gedaan.
Boskamp moet er eerst op slaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er kwam alleen nog maar schuim uit.
Er werd gedaan door de mevrouw in beeld dat ze zich schuldig voelde over alleen dat. Wat werd er nog meer gedaan dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Yvonne Keuls, die was toen nog een meisjequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er werd gedaan door de mevrouw in beeld dat ze zich schuldig voelde over alleen dat. Wat werd er nog meer gedaan dan?
Anyway, het valt voor mij donder heulen met de vijand....
Zo zijn mannen niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Yvonne Keuls, die was toen nog een meisjeMaar goed ik denk dat de heren wel vonden dat ze er ook even overheen mochten.
En Friesland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee dat doen mannen alleen in Afrika, het Midden Oosten en Azië.
Wat ik van mijn grootouders weet is dat ze achter ook ergens spijt hebben van het juichen naar de bommenwerpers als er weer een Duitse stad werd platgegooid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er werd gedaan door de mevrouw in beeld dat ze zich schuldig voelde over alleen dat.
Zou ik persoonlijk ook geen spijt van hebben. Maar de situatie is natuurlijk anders, aangezien gewone burgers in mindere mate deel uitmaken van de oorlog. Maar de Duitsers (ook burgers) steunden wel massaal Hitler en de strijdkrachten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat ik van mijn grootouders weet is dat ze achter ook ergens spijt hebben van het juichen naar de bommenwerpers als er weer een Duitse stad werd platgegooid.
Ik kijk Humberto. Was het vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voordat het begint kunnen jullie kijken naar deze nieuwe SdVfan productie
Help Mani89 zoeken naar de verborgen boodschappen in de video.
Wat voor een rare verborgen boodschap heb jij gevonden dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto. Was het vergetenHopelijk is Peter R nog niet geweest.
The Hoffmaster zit er
Ja ik zie altijd van die rare dingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een rare verborgen boodschap heb jij gevonden dan.
Ik heb er helemaal geen Peter R. in gemonteerd, heel raar dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zie altijd van die rare dingenPeter R. is al geweest denk ik maar ik kijk toch.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen Peter R. in gemonteerd, heel raar dit.
Mooi liedje zit er onderquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Die zit erin verstopt! Vooruit ik kijk wel effe dan al heb ik deze WIDM dit keer niet gevolgd.
Heb je dit filmpje al gezien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze vroeg vandaag trouwens, als ik niet in dit topic had gekeken was ik tien minuten te laat geweest.
NU idd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koblenko wordt straks gebeld door RTL Late Night straks. Het kan niet op.
Nee en dat ga ik nu ook niet doen. Straks wel even met die bijstandsmoeder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje al gezien?
*2014quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje al gezien?
Door ongelukkige partijkeuze waarschijnlijk niet, maar hij is wel goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de toekomstige premier?
Misschien als ie de overstap naar de pvda maakt ofzo die kijgen nog wel eens stemmenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de toekomstige premier?
Volgens Maurice niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien als ie de overstap naar de pvda maakt ofzo die kijgen nog wel eens stemmen
Maurice moet ook gewoon zn bek houdenquote:
Daar zal Asscher de komende jaren de leiding hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien als ie de overstap naar de pvda maakt ofzo die kijgen nog wel eens stemmen
Dat is altijd als ze regeren, en dan als puntje bij paaltje komt en er zijn verkiezingen dan faalt de SP weer eens en staat er iemand op en dan krijgen ze toch nog 30+ zetels.quote:
Nou Zippie, dit vind ik een van je beste posts ooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik anders een afspraakje voor je regelen? Ik ben goed ingevoerd in huize Jennifer.
http://www.dumpert.nl/med(...)ckface_tutorial.htmlquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Rappende bijstandsmoeder.. ik voel pijnlijke tv aankomen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef alors het volgende:
Het klinkt een beetje als een kind dat Greenpeace wilt uitspreken maar dat nog niet kan, Kwienpie.
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Zippie, dit vind ik een van je beste posts ooit.
Hij gaat BV Veendam weer op de kaart zetten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yevgeni stopt ik herhaal, hij stopt.
Elschot in de verdediging en broezn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft onze FC op de kaart gezet. Samen met Hugo en Martin Drent.
En we hebben onlangs Angelo Cijntje aangetrokken dus het kampioenschap kan ons niet meer ontgaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elschot in de verdediging en broezn.
Als het 'm te koud wordt, mag die gaan ballen in de Media Centrale.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En we hebben onlangs Angelo Cijntje aangetrokken dus het kampioenschap kan ons niet meer ontgaan.
Hij mag van mij wel naar Studio Voetbal om Arno te vervangenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:18 schreef Martinello het volgende:
Een voetballer die wat te zeggen heeft, zie je niet zoveel meer.
Gelukkig is Jennifer er nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Die Shevshenko doet mij een beetje twijfelen aan mijn seksualiteit.
Hammerstein heft dat weer op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Welke Shevshenko?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Mooiboy iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Jah joh Shevshenko, Levshenko. Weet ik veel hoe die gozer heet.quote:
Word je vies dik van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Hoi, hallo. Die kapsalon is me slecht bekomen.
Koblenko heet hij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jah joh Shevshenko, Levshenko. Weet ik veel hoe die gozer heet.
Sexy accent hequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jah joh Shevshenko, Levshenko. Weet ik veel hoe die gozer heet.
Hij heeft een kin als Jan Paparazzi.quote:
Eigenlijk alles is sexy aan hem.quote:
Ik ben helemaal naar de getver inderdaad.quote:
En een duurvermogen als van Adriaantje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft een kin als Jan Paparazzi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |