Tazz wollah sahbi, niet haten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom hebben die mocro's altijd deze accent
Nee, van dezen word ik niet vochtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef OProg het volgende:
Heb jij hier ook een favoriete Marokkaan alors?
op een mooie zomerse dag in september.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
3 Mohammeds zaten rustig op een bankje..
iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:21 schreef gosschalks het volgende:
Nog één keer racist noemen en je mag ook mee
Nein.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef Kenju het volgende:
Wonen er eigenlijk alleen maar Marokkanen in de Schilderwijk?
Dat is wel een beetje lachwekkend jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
'Hij kan geen politie agent aankijken'
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom denken ze dat als je er 'ik vind' voor zet, je alles mag zeggen? Ik vind jou een smerige klote agent! Dat mag! Is een mening.
Boazenfilm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Predator had wel raad geweten.
Dat is nu op RTL7.
Ervaring is dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom denken ze dat als je er 'ik vind' voor zet, je alles mag zeggen? Ik vind jou een smerige klote agent! Dat mag! Is een mening.
Geen id.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom doet niemand dan aangifte tegen de politie als ze onwettig om id wordt gevraagd?
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ze praten beter Nederlands dan boer Johen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt wel goed horen dat ze graag de Nederlandse les oversloegen op het ibn galdoun
Is dat met Steven?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Predator had wel raad geweten.
Dat is nu op RTL7.
Ik vind u een buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.
Ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit zijn nek? Het was gewoon een enquête Hans.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hans van Breukelen scheel is.
Jij hebt mij daarmee beschadigd. Met je polletje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel en een bril draagt, lult uit zijn nek? Het was gewoon een enquête Hans.
Muur eromheen, en zoek t maar uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef OProg het volgende:
Op het moment dat de politie niks doet is het daar ook complete anarchie.
Dus kunnen we ook eens kijken naar wat wel een concrete oplossing is?
Hans vindt Johan een Poppensnor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt mij daarmee beschadigd. Met je polletje.
*vindtquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans vindt Johan een Poppensnor.
Niet links niet rechts maar recht door zee...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
Is die Pauw nou links of rechts? Ik dacht altijd rechts.
Dat idee van de Muppets van Hans hebben ze bij de TV Kantine nu wel helemaal uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans vindt Johan een Poppensnor.
Links, maar dan op de normale manier. Die rechtse Marokkanen die alleen naar zichzelf kijken zoals PVV-ers dat ook doen, heeft hij niets mee.,...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hint: hij zit bij de VARA.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is nog eens een goede ninja.
Een gewone doordeweekse dag in Katwijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Vuurwerk vandaag in Katwijk:
[ afbeelding ]
Van de facebook: Kattuk de gekstequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een gewone doordeweekse dag in Katwijk.
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de facebook: Kattuk de gekste
Hoorde je de knal?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Vuurwerk vandaag in Katwijk:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook van mijn eigen dorp gezien en het slaat allemaal nergens op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.
Was dit in Kattuk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef sonnyspek het volgende:
Ik weet nog wel een verhaal van mijn vader over twee politieagenten die ooit in een hinderlaag waren gelokt (meisje op straat gezet, agenten uitgestapt omdat ze niet over het kind konden heen rijden en die vervolgens door 30 man helemaal de tering geschopt). Vervolgens werd er een noodoproep naar alle agenten in de auto, kantoor etc. gepleegd en zijn al die gozertjes opgepakt. Die jochies zijn vervolgens op straat helemaal de pleuris geschopt en geslagen door die agenten.
Gelukkig moesten ze daarna wel een cursus van GL Den Haag volgen: 'Hoe omgaan met allochtonen?'.
Zit je daar serieus ook op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Kattukers be like-facebook is wel een aanrader.
Ik was hard aan het werk, zoals het een Kattuker betaemt.quote:
Ik kwam net thuis en het ging niet helemaal goed volgens mij...Knalde best hard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk, zoals het een Kattuker betaemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |