Er zijn er 3 open.quote:
Ja je moet wel kijken, baklapquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Zorro het volgende:
Zit niet bij de tv. Ik denk, doe de test op de site. Krijg ik alleen mogelijkheid tot antwoorden, ik dacht dat de vraag daar ook kwam. Niet dus. Nou, dan niet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achja heb er wel genoeg van, zet lekker Premier League op, stuk vermakelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Deze zat al in de reeks. Ik was toch net effe te langzaam met reeksenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de goeie dus? Duidelijk
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze zat al in de reeks. Ik was toch net effe te langzaam met reeksen
Pas maar op dat yvonne je niet op het matje roeptquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag niet dat we al bijna een vol topic haddenslorry
Als ik hier zo wat teksten voorbij zie komen ben ik blij dat ik het niet zie. Het lijkt verdomme wel het nationaal dictee geloof ik.quote:
Zomaar MIJN topic dichtgooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Equote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zomaar MIJN topic dichtgooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot zover!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat niet over iq maar over kennis van de Nederlandse taal.
Tot morgen.
Klopt, de nationale IQ-test is gewoon 100% waardeloos. Net als alle IQ-testen overigens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat niet over iq maar over kennis van de Nederlandse taal.
Tot morgen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zomaar MIJN topic dichtgooien
mijne openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En mijne ook terwijl ik de lapo had
Dat laat ik van mijn score afhangenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zijn er ook mensen die serieus mee doen?
En last van domheid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kelly heeft dyslexie en dyscalculie.
Dat is hetzelfde.quote:
Mijn pen is op en het blaadje viel op de grondquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen ineens dyslectisch, bij iedereen werkt ineens het kastje niet meer, iedereen wil laag scoren
jaja
quote:
tot 11quote:
hangt ervan af hoe lang prem aan het woord isquote:
De stagiaire die Prem heeft uitgenodigd heeft morgen geen werk meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat niet helemaal zoals gepland daar ^^
Klopt haha! Valerio is een beetje ongemakkelijk ook ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat niet helemaal zoals gepland daar ^^
Stiekem vind ik hem grappig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe lang prem aan het woord is
Er is een verschil tussen trollen en gewoon een botte lul zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Magere_Gein het volgende:
Altijd een tyfushekel aan Prem gehad, maar wat een ubertrollbaas is het toch.
En haar lippen opgespoten, haar mond laten verbreden, en nog wat dingen. Ze heeft een totaal verneukt gezicht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef AF_ het volgende:
Kelly heeft neptieten
of zijn het toch manboobs
ik ben verward
Ze is best sexy (niet dat ik op vrouwen val), maar ze is aantrekkelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef AF_ het volgende:
Kelly heeft neptieten
of zijn het toch manboobs
ik ben verward
Niet verklappen johquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Revanches het volgende:
Gewoon naar de laatste letter kijken
Niet mijn meningquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ze is best sexy (niet dat ik op vrouwen val), maar ze is aantrekkelijk.
Zo ongeīnteresseerd, een beetje rellen. Leuk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:11 schreef Markeerstift het volgende:
Prem is ook uitgenodigd om te kutten denk
Activiteiten doen binnen een bepaalde tijd kan nooit de basis zijn voor een goede meting van iemands intelligentie. Iemands intelligentie kun je überhaupt nooit exact meten.quote:
de rest is randapparatuurquote:
die sloeg wel ergens opquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Revanches het volgende:
Die van die tv sloeg ook nergens op
Allemaal gebruiken een afstandbediening.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:13 schreef AF_ het volgende:
Die kan je op meerdere manieren uitleggen en is dus niet logisch
voor alles is een tv nodigquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal gebruiken een afstandbediening.
ze doet aan poepseks?quote:
Nee, voor een afstandbediening niet. Want Radio.quote:
ja en dvd speler voor computer, maar niet in deze vraagquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, voor een afstandbediening niet. Want Radio.
ow, dat is een goede, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een afstandsbediening hangt niet aan het stopcontact
zodat wij kunnen FOK!kenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Revanches het volgende:
Waarom altijd die pauze's en filmpjes er tussendoor?
krijg je ook vragen over straksquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Revanches het volgende:
Om er nog wat van te maken..quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Revanches het volgende:
ik heb liever DDquote:
vooroordeelquote:
Das waarquote:
Het was A. Doooorrrrrr.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp die winterse donutvraag nog steeds niet
Alle donuts waren populair in de winter, dus ze lagen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp die winterse donutvraag nog steeds niet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef Markeerstift het volgende:
Heb dankzij fok ook ooit eens in dat treintje gezeten hahah
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Stickertje het volgende:
mensne die GTA spelen hebben een voordeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |