In de avond prima, overdag een zeikplaat eersteklas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit wel een prima MH trouwens
Wat een negativiteitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
In de avond prima, overdag een zeikplaat eersteklas.
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...quote:
Valt best mee, ik zit ver boven de rest van het hoerengezanik van vandaag hier.quote:
Fijn dat het anderen ook opvaltquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken...
Is het hier echt altijd zo erg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...
Die vorige was gewoon een quote van Giel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het hier echt altijd zo erg?
Zondequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.
Ja, ik post eigenlijk alleen in de avonden nog wat mee (dan vind ik het hier gezelliger dan overdag) en voor de rest niet. Het is bijna alleen maar gezeik over muziek/dj's/Wilbert en gegoochel met ziekten en gevloek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het hier echt altijd zo erg?
Het is allemaal de schuld van het nieuwe beleid van de micromanager!11quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van het nieuwe beleid van de micromanager!11
In de avonden wordt er minder gepost, zal daar wel aan liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...
Verder wat Minthy zegt (al is het in de avonden ook niet al te best).
Het zijn gewoon feiten. Interview niet gelezen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...
Verder wat Minthy zegt (al is het in de avonden ook niet al te best).
En deze een verbouwde quote van Pienjoo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die vorige was gewoon een quote van Giel.
Onzin, het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Oh je werkt natuurlijk bij 3FM, dat zal het zijn.
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Oh je werkt natuurlijk bij 3FM, dat zal het zijn.
Gelukkig niet, ik heb het al druk genoeg ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.
zoeken ze nog mensen bij 3fm? ik kan best een plaatje instarten en een intro crashenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik kom hier vooral tijdens Timur&Ramon en Stenders en probeer zo min mogelijk negatief te doen. af en toe post ik zelfs een fijne foto Beth Ditto
Ik had het dan ook totaal niet over Minthy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over.
Dat gebeurt al jaren. Dat artiesten ineens even pieken. Zal wel te maken hebben met inkoopbeleid/sponsor acties. Nu wordt er door dat interview alleen veel meer op gelet en continu over gezeiktquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook totaal niet over Minthy.
Maar zoals ik eerder ook al zei, heb je het interview wel gelezen? Die ene over core-artiesten enzo?
Vind het niet heel raar dat er commentaar komt als ik noem een RHCP nu opeens relatief heel veel vaker wordt gedraaid dan voorheen. Zelfde met kapotdraaien van platen zoals It's Time, Happy (de beste MH ooit), Things we lost in the FIRE, enz. En ROARR niet vergeten natuurlijk, maar daar zijn ze gelukkig mee gestopt.
Ja, heb ik gelezen en opzich zijn er natuurlijk wel wat dingen waarbij ik ook denk dat dat van mij niet had gehoeven (dat gebeuren met core-artiesten hoeft ook van mij niet, hoor liever meer verschillende artiesten). Het gaat me echter meer om het gedoe wat betreft o.a. 'micromanager' en 'razende apenaids'. Ik ben van mening dat je ook gewoon normale bewoordingen kan gebruiken als iets je niet zint.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook totaal niet over Minthy.
Maar zoals ik eerder ook al zei, heb je het interview wel gelezen? Die ene over core-artiesten enzo?
Vind het niet heel raar dat er commentaar komt als ik noem een RHCP nu opeens relatief heel veel vaker wordt gedraaid dan voorheen. Zelfde met kapotdraaien van platen zoals It's Time, Happy (de beste MH ooit), Things we lost in the FIRE, enz. En ROARR niet vergeten natuurlijk, maar daar zijn ze gelukkig mee gestopt.
Sterker nog; de nummers die hier enorm gehekeld worden brul ik stuk-voor-stuk meequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Sirolf het volgende:
Het is echter ook een kwestie van 'smaken verschillen'. Aan de luistercijfers te zien werkt het (te) vaak herhalen van een aantal platen blijkbaar wél.
Yep. Lijkt erop dat 3FM zich wat sterker wil profileren. Logisch ook. Al heb ik liever wat meer variatie. In de muziek en in de programma's. Het wordt allemaal wat voorspelbaar zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, heb ik gelezen en opzich zijn er natuurlijk wel wat dingen waarbij ik ook denk dat dat van mij niet had gehoeven (dat gebeuren met core-artiesten hoeft ook van mij niet, hoor liever meer verschillende artiesten). Het gaat me echter meer om het gedoe wat betreft o.a. 'micromanager' en 'razende apenaids'. Ik ben van mening dat je ook gewoon normale bewoordingen kan gebruiken als iets je niet zint.
Het is echter ook een kwestie van 'smaken verschillen'. Aan de luistercijfers te zien werkt het (te) vaak herhalen van een aantal platen blijkbaar wél, hoe irritant dat ook is voor anderen.
Micromanager is een term verzonnen door 3FM, dus dan moet je daar even aankloppen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, heb ik gelezen en opzich zijn er natuurlijk wel wat dingen waarbij ik ook denk dat dat van mij niet had gehoeven (dat gebeuren met core-artiesten hoeft ook van mij niet, hoor liever meer verschillende artiesten). Het gaat me echter meer om het gedoe wat betreft o.a. 'micromanager' en 'razende apenaids'. Ik ben van mening dat je ook gewoon normale bewoordingen kan gebruiken als iets je niet zint.
Het is echter ook een kwestie van 'smaken verschillen'. Aan de luistercijfers te zien werkt het (te) vaak herhalen van een aantal platen blijkbaar wél.
Prima nummers, geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef JDude het volgende:
Profileren doe je niet met gereutel als Happy en Roar. Die rommel kan ik op de andere stations ook horen.
Maar dat is wel wat de meerderheid wil horen. Zie luistercijfersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef JDude het volgende:
Profileren doe je niet met gereutel als Happy en Roar. Die rommel kan ik op de andere stations ook horen.
Ik voel me niet aangesproken met mijn kwaliteitspaintsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
Wat dat betreft is het best grappig dat er constant wordt geklaagd over het herhalen van grappen en nummers op 3FM terwijl de meesten in dit topic ook schuldig zijn aan het constant maken van de zelfde opmerkingen over het herhalen van dezelfde dingen en het sturen van faxen en etc. etc. en en.... HET DROSTE EFFECT OMG.
Ik ook, want ik zeik alweer over het gezeik hierquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
Wat dat betreft is het best grappig dat er constant wordt geklaagd over het herhalen van grappen en nummers op 3FM terwijl de meesten in dit topic ook schuldig zijn aan het constant maken van de zelfde opmerkingen over het herhalen van dezelfde dingen en het sturen van faxen en etc. etc. en en.... HET DROSTE EFFECT OMG.
Jouw paint is een work of art.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken met mijn kwaliteitspaints
Geen doel op zich, maar zoals ik het zie wel een bevestiging dat de publieke taak goed wordt vervuld (want een publieke omroep moet er zijn voor het gehele publiek, niet enkel voor die 6 mensen die de hele dag onbekende, nieuwe muziek willen horen).quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Micromanager is een term verzonnen door 3FM, dus dan moet je daar even aankloppen.
Luistercijfers, sinds wanneer is dat zo belangrijk voor een publieke omroep als 3FM dan?
http://help.npo.nl/faqs/h(...)r-de-publieke-omroep
"Veelgestelde vragen: Hoe belangrijk zijn kijk- en luistercijfers voor de publieke omroep?
Bij de publieke omroep is het behalen van hoge kijk- en luistercijfers geen doel op zich. "
Ik vind je een vrouw met mannenhumorquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw paint is een work of art.En Garfunkel.
Er zit alsnog een flink verschil tussen 3FM en (bijvoorbeeld) 538 hoor. Als je de playlist van een dag 538 naast die van een dag 3FM zou leggen is aan de hand daarvan heel duidelijk aan te wijzen welke lijst van welke zender afkomstig is. Zit echt een groot verschil in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef JDude het volgende:
Beetje zeiken op de muziek moet kunnen toch. 3FM is voor mij 3FM voor de onderbroekenlol van Coen en Sander, Venema omdat het gewoon een baas is, de flauwe grapjes van Ekdom, het vaak zelfs van de fileberichten nog een leuk item kunnen maken en de jaarlijkse 90's week. Maar qua platen ontstijgt het het grootste deel van de tijd het niveau van de rest nauwelijks meer, ondanks dat ze zelf volgens mij maar al te graag denken van wel.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw paint is een work of art.En Garfunkel.
Ik zeg ook niet dat 3FM de hele dag onbekende, nieuwe muziek moet draaien. Gewoon iiiiets minder al die commerciële meuk 4x per dag draaien is al een stuk beter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen doel op zich, maar zoals ik het zie wel een bevestiging dat de publieke taak goed wordt vervuld (want een publieke omroep moet er zijn voor het gehele publiek, niet enkel voor die 6 mensen die de hele dag onbekende, nieuwe muziek willen horen).
En die term was een eenmalige SR-gimmick, niet iets om nog maanden te misbruiken.
Waarom?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat 3FM de hele dag onbekende, nieuwe muziek moet draaien. Gewoon iiiiets minder al die commerciële meuk 4x per dag draaien is al een stuk beter.
Dat laatste is dan trouwens een mislukte gimmick.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind je een vrouw met mannenhumor
Sterker profileren? Als een publieke 538 of Q Music zeker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Lijkt erop dat 3FM zich wat sterker wil profileren. Logisch ook. Al heb ik liever wat meer variatie. In de muziek en in de programma's. Het wordt allemaal wat voorspelbaar zo.
Omdat het als eenmalig bedoeld was, en dat is niet gelukt. Hoe kom je erbij om de term 'micromanager' te verzinnenquote:
Yep. Hitradio. Dat is wat Nederland blijkbaar wilquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Sterker profileren? Als een publieke 538 of Q Music zeker?
Het is wachten totdat Cortone zich ergens in het land gaat verstoppen zodat we kunnen jagen op Mister C!1quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Sterker profileren? Als een publieke 538 of Q Music zeker?
Ik doe mee! Het is net de Fok!-stok maar dan andersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Cortone zich ergens in het land gaat verstoppen zodat we kunnen jagen op Mister C!1
Oh, ik dacht dat dat voor een publieke omroep geen doel op zich was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Hitradio. Dat is wat Nederland blijkbaar wil
Precies. Uiteraard is er met de jacht op Mister C wel een euro of 20k te winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe mee! Het is net de Fok!-stok maar dan anders
waarom maak je er dan geen gebruik van?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Tip voor anderen:
[ afbeelding ]
Goed knopje
Hoe kom je erbij om RazendeApenaids te verzinnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het als eenmalig bedoeld was, en dat is niet gelukt. Hoe kom je erbij om de term 'micromanager' te verzinnen
Nu wel, want luistercijfers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat voor een publieke omroep geen doel op zich was.
Of dat de micromanager een scheetje laat en iedereen moet raden wat het geluid is!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Cortone zich ergens in het land gaat verstoppen zodat we kunnen jagen op Mister C!1
Goede vraag, wie heeft dat verzonnen eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om RazendeApenaids te verzinnen?
Omdat ik er geen last van heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom maak je er dan geen gebruik van?
Concertkaarten of festivalticketsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Uiteraard is er met de jacht op Mister C wel een euro of 20k te winnen natuurlijk.
Specularium geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, wie heeft dat verzonnen eigenlijk.
NPO heeft gewoon verschillende doelgroepen die ze willen bedienen. Denk dat ze dit op moment Nederland wel aardig dekken met het huidige zenderaanbod.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat voor een publieke omroep geen doel op zich was.
Denk dat de groep van ongeveer 27-40 jaar niet echt gedekt wordt. Of moet ik al naar Radio 2?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
NPO heeft gewoon verschillende doelgroepen die ze willen bedienen. Denk dat ze dit op moment Nederland wel aardig dekken met het huidige zenderaanbod.
SC wil nog wel iemand dekken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat de groep van ongeveer 27-40 jaar niet echt gedekt wordt. Of moet ik al naar Radio 2?
Binnen die groep val ik ook en ik voel me prima gedekt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat de groep van ongeveer 27-40 jaar niet echt gedekt wordt. Of moet ik al naar Radio 2?
Kwak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Binnen die groep val ik ook en ik voel me prima gedekt.
Dat is in ieder geval al beter te lezen dan alle aids-gerelateerde postsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Vrij eentonig topic wordt het dan.
Te veel "Queen" (bijv) herhalen mag ook al niet meer.
Radio 2 zou wel wat mogen verjongen. Voor senioren heb je al radio5quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Razendeapenblindedarmontsteking beter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al beter te lezen dan alle aids-gerelateerde posts
Ik vond dat 'High Five' dat ze een paar weken geleden deden leuk, ik merk dat ik steeds meer in de radio 2-generatie aan 't vallen ben. Alleen is het nog te veel gekeuvel vaak. Ik bedoel, 3fm is veel geouwehoer maar 2 heeft veel gekeuvel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Radio 2 zou wel wat mogen verjongen. Voor senioren heb je al radio5
Neu, ik vind het eigenlijk helemaal niet nodig om ziektes te gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Razendeapenblindedarmontsteking beter?
Klopt. Dat was toch met 5 platen uit een ander decennium? Was leuk inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dat 'High Five' dat ze een paar weken geleden deden leuk, ik merk dat ik steeds meer in de radio 2-generatie aan 't vallen ben. Alleen is het nog te veel gekeuvel vaak. Ik bedoel, 3fm is veel geouwehoer maar 2 heeft veel gekeuvel.
Vliegende hooikoorts mag ook niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik vind het eigenlijk helemaal niet nodig om ziektes te gebruiken.
Je mag doen wat je wil maar ik doe er niet aan mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vliegende hooikoorts mag ook niet?
Ik heb het met dj Ratz van KX wel eens gehad over radio 2.5. Dat zou ideaal zijn voor "ons soort mensen". Een mix van 3FM, radio 2, KinkFM en Veronica, zoiets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In die leeftijdscategorie zekerquote:
Veronica is toch onlangs ook veranderd in Hitradio ipv 80s only?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het met dj Ratz van KX wel eens gehad over radio 2.5. Dat zou ideaal zijn voor "ons soort mensen". Een mix van 3FM, radio 2, KinkFM en Veronica, zoiets.
Ik herhaal ook altijd m'n grappenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
Ja. De zoveelste 12 in een dozijn-zender.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Veronica is toch onlangs ook veranderd in Hitradio ipv 80s only?
Kunnen we dat ff regelen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het met dj Ratz van KX wel eens gehad over radio 2.5. Dat zou ideaal zijn voor "ons soort mensen". Een mix van 3FM, radio 2, KinkFM en Veronica, zoiets.
Ach.. als het scoort...quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. De zoveelste 12 in een dozijn-zender.
Geen idee, ik luister niet naar Veronica.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Veronica is toch onlangs ook veranderd in Hitradio ipv 80s only?
Regel jij de financiering, doe ik de playlist.quote:
Ik scoor ook, maar ben wel uniekquote:
Vorig jaar vielen je cijfers nogal tegen begreep ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik scoor ook, maar ben wel uniek
Vorig jaar om deze tijd waren m'n cijfers hoger dan dit jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorig jaar vielen je cijfers nogal tegen begreep ik
Onder de gordel ik weet het![]()
![]()
En we maken geen radio voor Duitsers natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorig jaar om deze tijd waren m'n cijfers hoger dan dit jaar
Ik mis nog 1 gelijkmaker
Na Maart werd het dramatisch idd
Sowieso, Metallicaquote:
Ik mis de zoutman jinglequote:
Ramon welquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En we maken geen radio voor Duitsers natuurlijk
Absoluutquote:
Nooit gehoord!quote:
Mits van "vroeger" uiteraard. Het beste is er al even af bij de mannen.quote:
Komt volgens mij oorspronkelijk uit MIDNR op 538quote:
Klopt, er zit een behoorlijk gat tussen 3FM en Radio 2 qua NPO-radiozenders. Daarom proberen ze ook al een tijdje om Radio 2 te verjongen en de oudjes naar Radio 5 te 'verjagen'.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elke Metallica fan verafschuwd me omdat ik Load en ReLoad echt geniale albums vindquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mits van "vroeger" uiteraard. Het beste is er al even af bij de mannen.
In de nacht sliep ik altijdquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Komt volgens mij oorspronkelijk uit MIDNR op 538
Het komt uit de zeroes, dus je mag er op stemmen: http://3fm.nl/zeroesquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Pandaplint het volgende:
Mag ik hier nog even dit topic promoten?![]()
KLB / Daddy DJ net herontdekt
Pure nostalgie
Vind ik te veel werkquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het komt uit de zeroes, dus je mag er op stemmen: http://3fm.nl/zeroes
Uurtje werk. Hier, inspiratie.quote:
Doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat Radio 2.5...ik heb wel interesse in een showtje: 3rdRock rockt de klok rond lijkt me wel wat als titelheb binnenkort toch tijd zat
Inderdaad. Gewoon snoeihard doorwerken nuquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen!![]()
Al is het niet verstandig om gelijk van het negatieve uit te gaan
Dat is wel zo ja. Zeker omdat ik al 25 nummers had en toen ben gaan aanvullen uit het blote hoofd. Als ik de hele lijst was gaan doorneuzen was het vast en zeker wel een bloedbad geworden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar is het dan ook een stuk simpeler, omdat je niet 3 uur darlings aan het killen bent.
ik zal jou eens ff snoeihard afwerken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon snoeihard doorwerken nu
doe ik ook niet. ik ga ervanuit dat ik nog wel een baan heb over een paar maanden, maar wel een minderverdienende baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen!![]()
Al is het niet verstandig om gelijk van het negatieve uit te gaan
Die stem. Hij kan het gehele oeuvre van Eddy Wally zingen en het wordt poëzie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Mijn liefde voor Elbow kent haast geen grenzen.
Amai, amai Guantanamo bay!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die stem. Hij kan het gehele oeuvre van Eddy Wally zingen en het wordt poëzie.
dat is het al....godsamme! die plaat met Def Dames Dope was vet. niet op yt helaasquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Guy Garvey is mijn man crush. Wat een held.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen tijd voor een radioprogrammaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal jou eens ff snoeihard afwerken!
[..]
doe ik ook niet. ik ga ervanuit dat ik nog wel een baan heb over een paar maanden, maar wel een minderverdienende baan
wat leven we toch in een kuttijd. waren we maar communistisch. hadden we een baan en een dagbesteding: in de rij staan voor brood....quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen tijd voor een radioprogramma![]()
Mijn baan staat ook ernstig op de tocht. Daarnaast is er een leuke discussie gaande over het afschaffen van de ORT. Net 8 jaar opleiding erop zitten en ik kan beter weer teruggaan naar productiewerk (financieel gezien).
Echt zo'n beer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Guy Garvey is mijn man crush. Wat een held.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het al....godsamme! die plaat met Def Dames Dope was vet. niet op yt helaas
edit: toch wel! keihard beuken!
Gewoon het beste ervan proberen te makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat leven we toch in een kuttijd. waren we maar communistisch. hadden we een baan en een dagbesteding: in de rij staan voor brood....
godsammequote:
ach, t komt wel goed. desnoods ga ik bijstandenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon het beste ervan proberen te maken![]()
En plofkip kopen
ha ha ga ik doen pinjoquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat er serieus gepost is? Lees het topic eens door zou ik zeggen.
Terecht...quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme![]()
[..]
ach, t komt wel goed. desnoods ga ik bijstanden
en ik ben dol op plofkip
En dan is er altijd weer iemand die zegt "Ik geloof dat ik een discuszie"quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een goede discussie op z'n tijd is nooit weg natuurlijk.
t/m master of puppets zekerquote:
Daarna ook nog AJFAquote:
Beste album is gewoon And Justice For All...quote:
ja, die is ook goed, maar MOP vind ik hun beste. Maar misschien kwam dat door Cliff. Maar master of puppets vind ik hun beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nirvanaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio 2,5 zou ook wel wat voor mij zijn. Met Beatles, Cure en Nirvana als 'core artiesten'
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Mijn zeroes lijst(je)Is die zeroes week binnenkort alweer ja? Tijdens OWS zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is muziek die mij ook heel erg kan becorenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio 2,5 zou ook wel wat voor mij zijn. Met Beatles, Cure en Nirvana als 'core artiesten'
Dat In Utero hun beste album was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nirvana
Vraag me af hoe over Nirvana gepraat zou worden wanneer hij zich niet door z'n kop geschoten zou hebben.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Mijn zeroes lijst(je)Stuur nog maar een keer in. Ik kan me er goed in vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
7 tm 14quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die zeroes week binnenkort alweer ja? Tijdens OWS zeker?
en David Bowie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopsjow. Ga ik in z'n totaliteit missen dus.quote:
Volgens mij wel ja, maar veel mis je er niet aan, aangezien het toch 70% core artiesten is. Kane, RHCP, Blof, Anouk, Adele, Coldplay, Keane, FF, etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die zeroes week binnenkort alweer ja? Tijdens OWS zeker?
Radio en tv kan toch tegelijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flopsjow. Ga ik in z'n totaliteit missen dus.
Wat loop je te hitsen?11quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar veel mis je er niet aan, aangezien het toch 70% core artiesten is. Kane, RHCP, Blof, Anouk, Adele, Coldplay, Keane, FF, etc.
Nee ik zit heel erg druk met deadlines en shit, ga ook bijna de gehele OWS missen helaas. En alles wat ik aan tijd over heb ga ik dus besteden aan OWS.quote:
Ja het is overdag verdommequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik zit heel erg druk met deadlines en shit, ga ook bijna de gehele OWS missen helaas. En alles wat ik aan tijd over heb ga ik dus besteden aan OWS.
Nirvana was al enorm groot voordat hij zich door z'n kop schoot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nirvana
Vraag me af hoe over Nirvana gepraat zou worden wanneer hij zich niet door z'n kop geschoten zou hebben.
Kom maar hoorquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nirvana was al enorm groot voordat hij zich door z'n kop schoot.
Wat velen waaronder ik zich later vroegen: was Nirvana wel zo'n succes geworden zonder Dave Grohl? Hij was destijds niet in de spotlights, maar als je ziet wat hij na Nirvana doet, dat is gewoon top.
Check. Heb ik meteen weer wat werkquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Regel jij de financiering, doe ik de playlist.
Dagoduck is het hiermee eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nirvana was al enorm groot voordat hij zich door z'n kop schoot.
Wat velen waaronder ik zich later vroegen: was Nirvana wel zo'n succes geworden zonder Dave Grohl? Hij was destijds niet in de spotlights, maar als je ziet wat hij na Nirvana doet, dat is gewoon top.
duidelijk antwoordquote:
Beatles zou eigenlijk een apart vak op de lagere school moeten zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana heeft toch wel een aardige boost gegeven in muzieklandquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nirvana
Ik denk het wel. Die productie was wel blijven staan zonder Grohlquote:
Corevak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beatles zou eigenlijk een apart vak op de lagere school moeten zijn.
Kofie Ananquote:
Tarkanquote:
Ik vind Nirvana helemaal niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nirvana heeft toch wel een aardige boost gegeven in muziekland
Net als Elbis, The Beatles en de Stones
Dus ze zijn wel degelijk belangrijk geweest. Net als Metallica, U2 (ook al geef ik het graag niet toe)
Wim Kan niet, die is dood.quote:
denk ik ook, maar toen Grohl zo aan de slag ging na Nirvana ga je toch even denken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Die productie was wel blijven staan zonder Grohl
Wat gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Oh, Dagoduck heeft een ban
Watskeboert??
Hij kan zich niet gedragen denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Watskeboert??
Dat kan, maar je kan niet ontkennen dat ze wel een hele grote impact hebben gehad op de muziekquote:
je weet waarom de Beatles nooit konden klaverjassen ook al waren ze met z'n vieren?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kan zich niet gedragen denk ik.
Verder worden bans niet besproken.
U2 voor 1986quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan, maar je kan niet ontkennen dat ze wel een hele grote impact hebben gehad op de muziek
Net zoals U2 () dus
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
je weet waarom de Beatles nooit konden klaverjassen ook al waren ze met z'n vieren?
Kwam ie niet uit Den Helder of daar in de buurt? Da's reden zat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Watskeboert??
Ik niet, leg eens uit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
je weet waarom de Beatles nooit konden klaverjassen ook al waren ze met z'n vieren?
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kwam ie niet uit Den Helder of daar in de buurt? Da's reden zat.
geweldig nummer dit, ik heb wat met driekwartsmatenquote:
Paul Mckaartniequote:
Cartney?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Liever 6/8quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldig nummer dit, ik heb wat met driekwartsmaten
en ook hier een koelkastquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, leg eens uit?
Edit; Mc Kaartnie zeker?![]()
Dat kan ons niet Boeijen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Cartney?![]()
Zeg me dat het niet zo is
Ik met driekwartsbroekenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
geweldig nummer dit, ik heb wat met driekwartsmaten
Ik kan beide bands heel erg goed hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens ben ik meer een Stones man
ondanks de goede opvoeding van m'n vader
Ik ben ook van beide bands hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan beide bands heel erg goed hebben
Briljante muziek
Dit wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan beide bands heel erg goed hebben
Briljante muziek
Stones opvoeding door mn moeder. Maar ook Beatles, Animals, Everley Brothers, Cliff Richard, CCR, David Bowie, ELO, ABBA, Bruce van haar meegekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens ben ik meer een Stones man
ondanks de goede opvoeding van m'n vader
Obladi obladaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Beatles hebben veel briljants gedaan. Girl, A Day in the Life, Eleanor Rigby, Norwegian Wood, enz.
TR gemacht.quote:
ook op technisch gebied deden de Beatles veel nieuws heb ik mij laten vertellen door een collega. Mooie verhalen voor techniciquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Beatles hebben veel briljants gedaan. Girl, A Day in the Life, Eleanor Rigby, Norwegian Wood, enz.
Nou dan kan je daar wel wat punten vanaf laten neuken in Portugalquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een drukte hier
Ik was mijn IQ aan het testen via het tv programma. Ik ben bovengemiddeld slim volgens de test.
Weet je goed te verbergenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een drukte hier
Ik was mijn IQ aan het testen via het tv programma. Ik ben bovengemiddeld slim volgens de test.
Phil Spector kon dat inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook op technisch gebied deden de Beatles veel nieuws heb ik mij laten vertellen door een collega. Mooie verhalen voor technici
mn UPC decoder lijkt stuk, dus maak ik de bandbreedte goed met spam op FOK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een drukte hier
die naam zocht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phil Spector kon dat inderdaad erg goed.
Everley Brothersquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stones opvoeding door mn moeder. Maar ook Beatles, Animals, Everley Brothers, Cliff Richard, CCR, David Bowie, ELO, ABBA, Bruce van haar meegekregen.
En we wisselen nog steeds muziek uit
quote:
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Maar dat klopt. Volgens mijn broertje heb ik mijn diploma's bij elkaar geneukt.
Jouw broertje is een baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Hij maakte je huiswerk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij maakte je huiswerk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dit niet?
heb de Everley Brothers nog live gezien, met mn oudersquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Everley Brothers![]()
Price of Love
CCR![]()
![]()
Mijn pa was meer van Deep Purple, Hendrix en Led Zeppelin... heb ik ook overgenomen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij maakte je huiswerk?
Mijn broertje en huiswerk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
ABBA is vrij geniaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ABBA ook wel een leuk bandje.
dat dusquote:
Ik denk Sjakkelien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit is de nieuwe MH, ik voel het aan mijn veren.
Ik hoop dat je dat goed voeltquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Elbow ben ik wel een beetje klaar mee. Elke keer hetzelfde trucje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Againzender het volgende:
en wat is het toch dat Elbow doet, krijg kippenvel op mijn onderbenen als ik ze hoor, heel raar. Normaal heb ik het bij mooie muziek op mijn armen.
Neuh. Kijk maar naar deze plaat:quote:
Vrolijk fransjequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elbow ben ik wel een beetje klaar mee. Elke keer hetzelfde trucje.
Ik hoop het, maar het zal vast wel iets anders worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Jij vindt Nirvana kut.quote:
Ergens heb je wel een beetje een punt. Maar het trucje werkt nog steeds als een malle.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elbow ben ik wel een beetje klaar mee. Elke keer hetzelfde trucje.
Tis wel mooi maar na 6 albums is het wel leuk geweest enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens heb je wel een beetje een punt. Maar het trucje werkt nog steeds als een malle.
Dank, ik hoorde hem niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monkees, Monkeys, Gorillaz.
Je verwacht het niet.
jaren geleden aan een collega Stonecake laten horen, die had bij Tuesday afternoon echt iets van: dit had een Paul McCarteny nummer kunnen zijn! (hij is een groot Beatles en Monkees fan)quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABBA is beter dan veel andere Zweedse popgroepen.
krijg je met dat warme weerquote:
Kent, The Knife, Lykke Li, Mando Diao, The Hives, Pain of Salvation, Peter/Bjorn/John, Fever Ray, Johnossi, Tallest man on Earth (maar dat lijkt erg veel op Mumford, maar dan goed), Those Dancing Days, Miike Snow...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaren geleden aan een collega Stonecake laten horen, die had bij Tuesday afternoon echt iets van: dit had een Paul McCarteny nummer kunnen zijn! (hij is een groot Beatles en Monkees fan)
en dan heb je al snel een berg Zweedse popmuziek gedownload, en dat was best leuk! Maar ABBA is de grondlegger.
Zweden maken toffe muziekquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kent, The Knife, Lykke Li, Mando Diao, The Hives, Pain of Salvation, Peter/Bjorn/John, Fever Ray, Johnossi, Tallest man on Earth (maar dat lijkt erg veel op Mumford, maar dan goed), Those Dancing Days, Miike Snow...
Mijn naaimachines zijn ook Zweeds.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gast van Glorious is ook een Zweed.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
welterusten lieverds
ik hou van jullie allemaal
Jij houdt van blond dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn naaimachines zijn ook Zweeds.
Doe mij ook eens een fikse snuif van dat spul!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
welterusten lieverds
ik hou van jullie allemaal
Op glastonbury misschienquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Pandaplint het volgende:
Rolling Stones als headliner... yeah right
Husqvarna?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn naaimachines zijn ook Zweeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |