In de avond prima, overdag een zeikplaat eersteklas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit wel een prima MH trouwens
Wat een negativiteitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
In de avond prima, overdag een zeikplaat eersteklas.
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...quote:
Valt best mee, ik zit ver boven de rest van het hoerengezanik van vandaag hier.quote:
Fijn dat het anderen ook opvaltquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken...
Is het hier echt altijd zo erg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...
Die vorige was gewoon een quote van Giel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het hier al een paar weken. Kijk naar de titel van dit topic en die van de vorige bijvoorbeeld...
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het hier echt altijd zo erg?
Zondequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.
Ja, ik post eigenlijk alleen in de avonden nog wat mee (dan vind ik het hier gezelliger dan overdag) en voor de rest niet. Het is bijna alleen maar gezeik over muziek/dj's/Wilbert en gegoochel met ziekten en gevloek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het hier echt altijd zo erg?
Het is allemaal de schuld van het nieuwe beleid van de micromanager!11quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds Serious Request is de sfeer hier heel erg negatief valt mij op ja. Heb dit topic de afgelopen weken zelfs al meermalen uit m'n MyAT verwijderd omdat ik die negativiteit zat ben, om dan een paar dagen later toch benieuwd te worden wat er hier besproken wordt.
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van het nieuwe beleid van de micromanager!11
In de avonden wordt er minder gepost, zal daar wel aan liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...
Verder wat Minthy zegt (al is het in de avonden ook niet al te best).
Het zijn gewoon feiten. Interview niet gelezen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dát soort rare opmerkingen bedoel ik dus...
Verder wat Minthy zegt (al is het in de avonden ook niet al te best).
En deze een verbouwde quote van Pienjoo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die vorige was gewoon een quote van Giel.
Onzin, het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Oh je werkt natuurlijk bij 3FM, dat zal het zijn.
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Oh je werkt natuurlijk bij 3FM, dat zal het zijn.
Gelukkig niet, ik heb het al druk genoeg ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.
zoeken ze nog mensen bij 3fm? ik kan best een plaatje instarten en een intro crashenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over. Dat is het dus niet.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik kom hier vooral tijdens Timur&Ramon en Stenders en probeer zo min mogelijk negatief te doen. af en toe post ik zelfs een fijne foto Beth Ditto
Ik had het dan ook totaal niet over Minthy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minthy niet, en die denkt er als ik het zo lees exact hetzelfde over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |