Dit dus. Terwijl ik Armenteros bij Heracles echt een goede voetballer vond.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
En toen Armenteros kwam was iedereen zo positief. Zelfde geldt voor Bakkal..
Beiden voegen echt geen kloot toe.
Cheers! Check vooral de boel over Griekenland, als je dat filmpje al goed vondquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
Tof filmpje over je reis door Groot-Brittannië trouwens Dekatria. Mooie site ook, al moet ik hem nog wel even een keer goed doorspitten.
Die heb ík zojuist bekeken. Daar was ik rond minuut 6 wel even onder de indruk. Wat een supertof filmpje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Cheers! Check vooral de boel over Griekenland, als je dat filmpje al goed vond
Dankquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die heb ík zojuist bekeken. Daar was ik rond minuut 6 wel even onder de indruk. Wat een supertof filmpje.
Ik ben dan meteen bang voor het Cocu-effect. Maargoed, JP is dan ook een ander persoon.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
Qua trainers zou ik Van Gastel graag het stokje zien overnemen van Koeman
Op dat scenario hoop ik ook. Van Gastel samen met Van Hanegem.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
Qua trainers zou ik Van Gastel graag het stokje zien overnemen van Koeman.
Mochten ze dat niet aandurven zouden ze Van Hanegem er wel bij kunnen plaatsen. Ze zochten nog wel een plekkie voor 'm toch?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik heb veel vertrouwen in JP.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
JP heeft veel meer uitstraling. Echt een persoonlijkheid, genoeg autoriteit.
Bij Van Bronckhorst zou ik eerder aan een Cocu vergelijking willen beginnen, maar bij Van Gastel heb ik qua vertoning geen twijfels. Weet verder niet hoe sterk hij tactisch is, dat zal altijd een gok zijn bij nieuwe trainers.
Heeft in ieder geval bij de jeugd al wat ervaring opgedaan qua groepsprocessen en het individueel sterker maken van spelers (+ kent veel jeugdtalenten en hun kwaliteiten).
Nergens op gebaseerd inderaad, hadden alle psvers ook met Cocu. 9/10 keer is een beginnende trainer gewoon niet goed. Hoewel het voor een middenmotor als Feyenoord wellicht zou kunnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Leuk hoor, die voorkeur voor Van Gastel op basis van zijn verleden als speler, maar ik mag toch hopen dat ze in het Maasgebouw kiezen voor een trainer met enige ervaring op het hoogste niveau. Het enige scenario met Van Gastel als hoofdtrainer dat ik me kan bedenken is met een ervaren assistent naast hem.
Wat een onzin. Cocu heeft zover ik weet nog nooit een training geleid. Van Gastel is jaren in de jeugdopleiding actief geweest als trainer van diverse elftallen, waar hij de nodige ervaring heeft opgedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd inderaad, hadden alle psvers ook met Cocu. 9/10 keer is een beginnende trainer gewoon niet goed. Hoewel het voor een middenmotor als Feyenoord wellicht zou kunnen.
Daarbij heeft Cocu samengewerkt met onbenulletjes als Sliske en Dickie Dick. Je ziet dit jaar dat hij bepaalde stijlen kopieert die compleet falen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Cocu heeft zover ik weet nog nooit een training geleid. Van Gastel is jaren in de jeugdopleiding actief geweest als trainer van diverse elftallen, waar hij de nodige ervaring heeft opgedaan.
Daarnaast heeft Van Gastel nu dus enkele jaren als assistent-trainer meegelopen bij het eerste elftal, ook die ervaring ontbeert Cocu volgens mij.
Verder heb ik meer vertrouwen in het inzicht van Van Gastel dan van Cocu. Ik ben wellicht bevooroordeeld, maar in de enkele interviews die ik heb gezien komt Van Gastel beduidend intelligenter over dan Cocu die een beetje stamelend als een dom schaap de camera in staat te kijken.
P.S. het is overigens middenmotEr, een middenmotor zit vaak in sportauto's.
Getrainde clubsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Cocu heeft zover ik weet nog nooit een training geleid. Van Gastel is jaren in de jeugdopleiding actief geweest als trainer van diverse elftallen, waar hij de nodige ervaring heeft opgedaan.
Daarnaast heeft Van Gastel nu dus enkele jaren als assistent-trainer meegelopen bij het eerste elftal, ook die ervaring ontbeert Cocu volgens mij.
Verder heb ik meer vertrouwen in het inzicht van Van Gastel dan van Cocu. Ik ben wellicht bevooroordeeld, maar in de enkele interviews die ik heb gezien komt Van Gastel beduidend intelligenter over dan Cocu die een beetje stamelend als een dom schaap de camera in staat te kijken.
P.S. het is overigens middenmotEr, een middenmotor zit vaak in sportauto's.
Een slappe sul met zes jaar ervaring blijft een slappe sul. Van Gastel is geen slappe sul.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Getrainde clubs
2008-2012 Nederlands Elftal (assistent-trainer)
2009-2013 PSV (eerste half jaar jeugdtrainer, daarna assistent-trainer)
2012 PSV (interim-trainer)
2012-2013 PSV (hoofdtrainer A1)
2013- PSV
Ervaring genoeg. Kunde, dat is een tweede.
Dat zeg ik. Toch vind ik dat JeePee beter een paar jaar een andere eredivisieclub kan gaan trainen voor hij bij Feyenoord hoofdtrainer wordt. Ervaring maakt elke trainer beter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een slappe sul met zes jaar ervaring blijft een slappe sul. Van Gastel is geen slappe sul.
Het is een goede trainer, al vind ik hem nog steeds een lul.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
Ik zie Bosz als coach al jaren zitten. Kan hij revanche nemen en wat terug doen voor zijn periode als TD. Maar die zal wel bij Vitesse willen blijven.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Getrainde clubs
2008-2012 Nederlands Elftal (assistent-trainer)
2009-2013 PSV (eerste half jaar jeugdtrainer, daarna assistent-trainer)
2012 PSV (interim-trainer)
2012-2013 PSV (hoofdtrainer A1)
2013- PSV
Ervaring genoeg. Kunde, dat is een tweede.
Goede trainer maar totaal geen uitstraling, moet je als Feyenoord zijne niet willen. Zegt nog minder in de media als Cocu.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
Ik zie Bosz als coach al jaren zitten. Kan hij revanche nemen en wat terug doen voor zijn periode als TD. Maar die zal wel bij Vitesse willen blijven.
Als het een goeie trainer is boeit het toch geen zak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goede trainer maar totaal geen uitstraling
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het een goeie trainer is boeit het toch geen zak?
Want? Als een trainer ons kampioen maakt mag hij elke dag als een stamelend jochie voor de camera staan hoorquote:
Bert van Marwijk heeft toch ook geen uitstraling maar is heel vaak succesvol geblekenquote:
Hij is een grootheid alleen al vanwege de Uefacup winst. Daarvoor mogen we hem (en Pi-air natuurlijk) eeuwig dankbaar zijn. Maar Bertje had ons wel minimaal één keer kampioen mogen maken. Maar onder zijn leiding wist Feyenoord tot -ik geloof - 3 keer toe een ruime voorsprong bij de winterstop te verspelen in de tweede seizoenshelft. Dat neem ik hem nog steeds kwalijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Bert van Marwijk heeft toch ook geen uitstraling maar is heel vaak succesvol gebleken
Niet mee eens. Bosz had als speler al een goede babbel voor de camera. Vind hem juist vaak wel zinnige dingen uitkramen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede trainer maar totaal geen uitstraling, moet je als Feyenoord zijne niet willen. Zegt nog minder in de media als Cocu.
Maak je daar maar niet druk om.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Want? Als een trainer ons kampioen maakt mag hij elke dag als een stamelend jochie voor de camera staan hoor
Volgens mij kan er best wat geinvesteerd worden als er spelers vertrekken ..quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bosz had als speler al een goede babbel voor de camera. Vind hem juist vaak wel zinnige dingen uitkramen.
Om eerlijk te zijn zal het mij een zorg zijn wie er trainer wordt. Voor het zoveelste jaar is er weer amper iets mogelijk qua transfersbudget en daar word ik wel eens moe van. Hoe lang zit Feyenoord nu verdomme al in de armoede.. veel te lang.
Zeker. Een deel gaat naar de schuld, een deel kan geherinvesteerd worden. Ik verwacht zo'n 60%. Als je dus spelers als Pellè, Janmaat, De Vrij en BMI verkoopt is dat al snel 25 mln * 0,6 = 15 mln. Al zullen ze dat niet allemaal direct uitgeven. Maar die 10 miljoen maken je schuldenvrij en je draait al winst, dus in principe kunnen die overige opbrengsten geinvesteerd worden. Zou natuurlijk niet verstandig zijn dat allemaal direct weer uit te geven, maar volgens mij is het wél financieel verantwoord.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens mij kan er best wat geinvesteerd worden als er spelers vertrekken ..
Jij bent wel héél erg optimistisch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. Een deel gaat naar de schuld, een deel kan geherinvesteerd worden. Ik verwacht zo'n 60%. Als je dus spelers als Pellè, Janmaat, De Vrij en BMI verkoopt is dat al snel 25 mln * 0,6 = 15 mln. Al zullen ze dat niet allemaal direct uitgeven. Maar die 10 miljoen maken je schuldenvrij en je draait al winst, dus in principe kunnen die overige opbrengsten geinvesteerd worden. Zou natuurlijk niet verstandig zijn dat allemaal direct weer uit te geven, maar volgens mij is het wél financieel verantwoord.
Ik geloof niet dat 60% opnieuw geïnvesteerd zal worden. En verwacht ook niet dat we 25 miljoen krijgen voor die vier spelers. Het gros (80%) zal gewoon naar de sanering en de investeerders gaan. Hoogstens komt er wat ruimte in het budget en kunnen we een speler kopen van rond de 3/4 miljoen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. Een deel gaat naar de schuld, een deel kan geherinvesteerd worden. Ik verwacht zo'n 60%. Als je dus spelers als Pellè, Janmaat, De Vrij en BMI verkoopt is dat al snel 25 mln * 0,6 = 15 mln. Al zullen ze dat niet allemaal direct uitgeven. Maar die 10 miljoen maken je schuldenvrij en je draait al winst, dus in principe kunnen die overige opbrengsten geinvesteerd worden. Zou natuurlijk niet verstandig zijn dat allemaal direct weer uit te geven, maar volgens mij is het wél financieel verantwoord.
wat betreft? 60% of 25mln?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij bent wel héél erg optimistisch.
Denk inderdaad dat dit verhaal meer in de buurt komt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 60% opnieuw geïnvesteerd zal worden. En verwacht ook niet dat we 25 miljoen krijgen voor die vier spelers. Het gros (80%) zal gewoon naar de sanering en de investeerders gaan. Hoogstens komt er wat ruimte in het budget en kunnen we een speler kopen van rond de 3/4 miljoen.
Ik zeg ook niet dát het geïnvesteerd gaat worden, maar dat het zou kúnnen financieel gezien. Ik denk dat er inderdaad nog behoorlijk zuinig met de centen om wordt gesprongen voorlopig. Maar als er zoveel spelers weg gaan, moet je er ook een aantal terug halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 60% opnieuw geïnvesteerd zal worden. En verwacht ook niet dat we 25 miljoen krijgen voor die vier spelers. Het gros (80%) zal gewoon naar de sanering en de investeerders gaan. Hoogstens komt er wat ruimte in het budget en kunnen we een speler kopen van rond de 3/4 miljoen.
Ja, misschien moest ik het iets duidelijker zeggen: ik denk dat het financieel zou kunnen om na die transfers 60% van het ingekomen geld weer uit te geven, zonder dat dit Feyenoord in problemen brengt. Ik denk niet dat we direct al dat geld uit moeten geven, het is altijd handig om wat in reserve te hebben voor buitenkansjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij bent wel héél erg optimistisch.
Je moet een LB halen of evt jeugd. Nelom en Te Vrede komen tekort. Kongolo en Vormer kunnen wel basisspeler worden bij een vertrek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef ace_eleven het volgende:
Vertrek - vervanger:
Janmaat - Van Beek
De Vrij - Kongolo
BMI - Nelom
Clasie - Vormer
Pellè - Te Vrede
Dan ga je er wel behoorlijk op achteruit, ook met name de bank dáár weer achter lijkt me. Er zal bij vertrek van 3 verdedigers (met alléén een Mathijsen die dan overblijft en weer een jaar ouder is) wel een versterking gehaald worden in die linie.
Vertrek van Clasie wordt intern opgevangen, en Pellè, tsja, ik hoop dat Van Geel zijn trukendoos nog niet leeg is
Voor 3 miljoen haal je geen 18 doelpunten in huis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een LB halen of evt jeugd. Nelom en Te Vrede komen tekort. Kongolo en Vormer kunnen wel basisspeler worden bij een vertrek.
Als Pelle weggaat, moet je een goede spits scouten. Kan wel voor 2/3 miljoen toch ?
Desnoods eigen jeugd doorschuiven, beter dan al die slechte middelmaat die miljoenen verdienen.
Ik vrees dat die categorie niet bestaat. Voor 2/3 miljoen krijg je spelers van het kaliber Charisteas. Je zal juist daaronder moeten gaan zitten (of ver daarboven - maar dat is niet realistisch), en een keer écht scouten en een spits met potentie oppikken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een LB halen of evt jeugd. Nelom en Te Vrede komen tekort. Kongolo en Vormer kunnen wel basisspeler worden bij een vertrek.
Als Pelle weggaat, moet je een goede spits scouten. Kan wel voor 2/3 miljoen toch ?
Desnoods eigen jeugd doorschuiven, beter dan al die slechte middelmaat die miljoenen verdienen.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef macca728 het volgende:
Kan wel, Finnbogason en Pelle zelf. Je kan best zelf scouten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor 3 miljoen haal je geen 18 doelpunten in huis.
Finnbogason? Lijkt me niet, die zal wel naar buitenland gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kan wel, Finnbogason en Pelle zelf. Je kan best zelf scouten.
Anders eigen jeugd indien mogelijk.
Pelle zelf is niet gescout voor 2/3 miljoen. Die is gehuurd en pas later gekocht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Heerenveen Finnbogason voor dat bedrag heeft kunnen oppikken denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Finnbogason? Lijkt me niet, die zal wel naar buitenland gaan
Heb niet het idee dat de scouting van Feyenoord zo goed isquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
In de jongste jeugd lukt dat wel goed maar die kosten dan ook geen geld, is moeilijk scouten zonder budgetquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat de scouting van Feyenoord zo goed is
Ik denk dat scouten voor de grote ploegen gewoon erg moeilijk is (of je nu wél of geen geld hebt). Kijk ook maar naar jullie zelf en PSV, hoe hoog is de succesgraad van de gescoute spelers?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat de scouting van Feyenoord zo goed is
Dan maar niet doen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat scouten voor de grote ploegen gewoon erg moeilijk is (of je nu wél of geen geld hebt). Kijk ook maar naar jullie zelf en PSV, hoe hoog is de succesgraad van de gescoute spelers?
Dat zeg ik toch nergens? Ik geef alleen aan dat het moeilijker is voor grote clubs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan maar niet doen?
Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen (bij Ajax), zitten uiteraard ook zeperds bij maar heb je met opgeleide spelers ook dat ze dat laatste stapje toch niet kunnen maken
Het heeft alles te maken met de prijsklasse waar NL clubs (moeten) zoeken, verder ben ik het niet zo met je eens mede omdat de insteek bij PSV, Ajax en Feyenoord te verschillend is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Ik geef alleen aan dat het moeilijker is voor grote clubs.
En, ik vind het niet meevallen. Ook niet bij Ajax, de scouting is gewoon moeizaam en ik heb echt het idee dat ze zich erg laten leiden door de waan van de dag en een paar bevriende (of minder gehate) spelersmakelaars.
Dat is wel erg simplistisch gesteld en eigenlijk ook gewoon onzin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met de prijsklasse waar NL clubs (moeten) zoeken, verder ben ik het niet zo met je eens mede omdat de insteek bij PSV, Ajax en Feyenoord te verschillend is.
Bij PSV kijken ze alleen naar namen, bij Ajax naar posities, Feyenoord naar koopjes
Ajax zit in een andere prijsklasse, maar ze halen nog wel de spelers uit heel Europa binnen. Al heeft Ajax van oudsher ook geen geweldige scouting gehad voor spelers die direct mee kunnen, was ook meer opleiding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat scouten voor de grote ploegen gewoon erg moeilijk is (of je nu wél of geen geld hebt). Kijk ook maar naar jullie zelf en PSV, hoe hoog is de succesgraad van de gescoute spelers?
Yep, en daar betalen ze nu de prijs voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax zit in een andere prijsklasse, maar ze halen nog wel de spelers uit heel Europa binnen. Al heeft Ajax van oudsher ook geen geweldige scouting gehad voor spelers die direct mee kunnen, was ook meer opleiding.
PSV heeft zich altijd wel goed weten te redden met een scouting.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch gesteld en eigenlijk ook gewoon onzin.
PSV - gevestigde kwaliteit op basis van budget
Ajax - bevestigde kwaliteit op basis van budget
Feyenoord - potentiële kwaliteit op basis van budget
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze alledrie uiteindelijk voor de beste spelers gaan en alledrie uiteindelijk het liefst een koopje willen. Er wordt nu bij Ajax heel stoer gedaan over Maher en Ola John, maar als die direct ja hadden gezegd, hadden ze nu beiden bij Ajax gespeeld. Zo simpel is het.quote:
Maher weet ik niet, John wel denk ik maar dat is huurquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze alledrie uiteindelijk voor de beste spelers gaan en alledrie uiteindelijk het liefst een koopje willen. Er wordt nu bij Ajax heel stoer gedaan over Maher en Ola John, maar als die direct ja hadden gezegd, hadden ze nu beiden bij Ajax gespeeld. Zo simpel is het.
Ajax was in onderhandeling met AZ/Maher. Dat doe je niet met een speler waar je geen toegevoegde waarde in ziet toch? Nu wordt er (terecht) hard gelachen om PSV, maar uiteindelijk is het afgeketst op financien en niet zoals nu wordt beweerd op gebrek aan kwaliteiten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher weet ik niet, John wel denk ik maar dat is huur
Maar was toch ook een logische aankoop geweest als vervanger van Eriksen toen, het punt is dat Ajax wel het geld heeft maar gewoon nee zegt als het boven het budget is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax was in onderhandeling met AZ/Maher. Dat doe je niet met een speler waar je geen toegevoegde waarde in ziet toch? Nu wordt er (terecht) hard gelachen om PSV, maar uiteindelijk is het afgeketst op financien en niet zoals nu wordt beweerd op gebrek aan kwaliteiten.
Maar dus... is de scouting(strategie) van Ajax hetzelfde als die van PSVquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar was toch ook een logische aankoop geweest als vervanger van Eriksen toen, het punt is dat Ajax wel het geld heeft maar gewoon nee zegt als het boven het budget is.
Ajax heeft zich nooit gemeld bij Maherquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax was in onderhandeling met AZ/Maher. Dat doe je niet met een speler waar je geen toegevoegde waarde in ziet toch? Nu wordt er (terecht) hard gelachen om PSV, maar uiteindelijk is het afgeketst op financien en niet zoals nu wordt beweerd op gebrek aan kwaliteiten.
Een beetje aparte bron er zijn er een hoop die het tegendeel beweren. Maar goed, het feit dat zelfs Overmars zegt dat hij Maher te duur vond, geeft aan dat hij in elk geval naar de prijs heeft gevraagd he: Dus interesse.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ajax heeft zich nooit gemeld bij Maher
http://www.v-bal.nl/nieuw(...)meld-voor-maher.html
Is ook wel veel van op gehyped iig. Was vrij snel duidelijk dat Ajax het het risico niet waard vond. Genoeg in de jeugd rondlopen
Centen hebben we genoeg
Feyenoord hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dus... is de scouting(strategie) van Ajax hetzelfde als die van PSV![]()
Alleen is de directie van Ajax wat verstandiger in financieel opzicht.
Doe maar Kongolo dan, Nelom kan er geen reet van.quote:Koeman heeft defensieve keuze nog niet gemaakt
Het is nog niet bekend wie Joris Mathijsen zal vervangen in de basisopstelling van Feyenoord, dat vrijdagavond tegen Vitesse speelt. Koeman kan kiezen voor Terence Kongolo als vervanger in het centrum, of voor Miquel Nelom als linksback en Martins Indi in het centrum.
De trainer van Feyenoord zegt op de persconferentie dat hij 'verschillende opties heeft. Daar hebben we deze week op getraind en daar maak ik mijn keuze uit.'
Koeman heeft nog geen afscheid genomen van de ambitie om kampioen te worden, ondanks de zoveelste nederlaag in een uitduel, vorige week bij ADO. 'Er wordt weleens gesuggereerd dat ik moedeloos zou zijn. Maar ik ben zo betrokken bij dit team en dan ben ik zo teleurgesteld na een nederlaag. Ik ben gelukkig geen toneelspeler. Als ik dan weer de volgende wedstrijd voorbereid, dan doe ik dat met alle plezier, drive en focus die ik moet hebben. Daarin heb ik deze week het team ook wel zien reageren.'
Ben benieuwd, zal wel weer niks uitkomen.quote:'Ook aanklager start onderzoek spandoek Rooie Marck'
Ajax moet mogelijk vrezen voor een straf van de Nederlandse voetbalbond KNVB. De aanklager betaald voetbal is namelijk een onderzoek gestart naar het spandoek van de Amsterdamse aanhang in het bekerduel met Feyenoord.
De KNVB bevestigde aan Ajax Showtime dat naast de voetbalbond zelf, ook de aanklager een onderzoek is gestart. "Dinsdag heeft de aanklager ons laten weten dat hij een vooronderzoek heeft ingesteld. Dat betekent dat hij op basis van beschikbare beelden en verklaringen kijkt of hij over gaat tot een schikkingsvoorstel of een seponering. Zodra dat duidelijk is, zal de KNVB dat delen", liet de voetbalbond weten.
Op het spandoek stond de tekst. 'Onze rook is rooier dan rooie Marck'. Daarmee doelden de Ajax-fans op een Feyenoord-supporter, die onlangs overleed aan de gevolgen van kanker.
De beste moet keepen, als dat Hahn blijkt te zijn dan zou het vreemd zijn om hem niet op te stellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef SomebodyReal het volgende:
Ben ik de enigste die niet staat te springen door die nieuwe keeper van ons? Hahn heet die geloof ik.
Heeft misschien wel meer uitstraling dan Mulder maar ik mag toch hopen dat hij niet meteen een basis plaats krijgt.
Ik ben het met je eens hoor. De enige die ik niet in permanente staat van onzekerheid vind verkeren is Vorm. De rest (al vanaf Menzo) stralen bijna altijd onrust en onzekerheid uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op donkere keepers. Sorry Don.
Ik controleer altijd mijn portemonnee na afloop van zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. De enige die ik niet in permanente staat van onzekerheid vind verkeren is Vorm. De rest (al vanaf Menzo) stralen bijna altijd onrust en onzekerheid uit.
Huh, we hebben toch nog geen Marokkaanse keeper gehad?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik controleer altijd mijn portemonnee na afloop van zo'n wedstrijd.
Ik kan me Grandel nog herinneren:quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Happel het volgende:
Ik was altijd fan van die neger van Sparta. Viktor Kros.
Die kreeg zeker weten betaald door Chinezen.
Ik vind Vermeer best een goede keeper eigenlijk, ook al speelt tie bij Ajax (of nou ja, meestal niet eigenlijk).quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op donkere keepers. Sorry Don.
Je bent vast niet de enige, maar ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat je Mulder verkiest boven Hahn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef SomebodyReal het volgende:
Ben ik de enigste die niet staat te springen door die nieuwe keeper van ons? Hahn heet die geloof ik.
Heeft misschien wel meer uitstraling dan Mulder maar ik mag toch hopen dat hij niet meteen een basis plaats krijgt.
Na Dudek hebben jullie nooit meer echt een topper gehad toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Caland het volgende:
Bij, met alle respect, Dordrecht. Zal niet de eerste veelbelovende keeper zijn die zwaar door de mand valt met 50.000 man om zich heen. En zeker ook niet de laatste.
Das waar, van ene Gabor Babos had ik bijvoorbeeld ook meer verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Caland het volgende:
Bij, met alle respect, Dordrecht. Zal niet de eerste veelbelovende keeper zijn die zwaar door de mand valt met 50.000 man om zich heen. En zeker ook niet de laatste.
Wat dat betreft is Mulder niet zo'n verkeerde, heb niet het idee dat hij in de fout gaat door zenuwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Caland het volgende:
Zoetebier en Lodewijks deden het wel verdienstelijk. Maar toppers niet meer nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Na Dudek hebben jullie nooit meer echt een topper gehad toch?
Vergeet je nou gewoon expres Maikel...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoetebier en Lodewijks deden het wel verdienstelijk. Maar toppers niet meer nee.
Deden het wel oké maar waren natuurlijk niet meer veelbelovend. Waren in de nadagen van hun carrière.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoetebier en Lodewijks deden het wel verdienstelijk. Maar toppers niet meer nee.
Die gaat terug naar Plopsaland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
Zou alleen die Cillessen willen ruilen voor Mulder denk ik. Zoet ben ik ook niet zo van onder de indruk en die van Utrecht laat ook nog wel eens een balletje glippen.
Ben wel benieuwd naar Hahn, verwacht er niet veel van. Wat gaan ze trouwens met Lamprou doen?
Die pakte vooral de punten na afloop van de wedstrijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet je nou gewoon expres Maikel...
Nee joh, die blijft in Nederland, gaat werken als orderpicker en neemt een SCC van Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die pakte vooral de punten na afloop van de wedstrijd.
Dat is zeker waar, al moet ik zeggen dat hij het met Dordt tegen ons in de beker zeker niet slecht deed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Caland het volgende:
Borst noemde het een tijdje terug de opvolger van De Goey (hij vergat Dudek maar even voor het gemak denk ik) Al is die Hahn natuurlijk lang niet zo lelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, al moet ik zeggen dat hij het met Dordt tegen ons in de beker zeker niet slecht deed.
Voor zover dat wat zegt in zo'n wedstrijd natuurlijk.
Die deed dit soort dingen weekelijksquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Happel het volgende:
Ik was altijd fan van die neger van Sparta. Viktor Kros.
Die kreeg zeker weten betaald door Chinezen.
Mooiste was bij zijn debuut waarbij hij tegen een bal die ruim naast was duikt die er vervolgens invliegt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Die deed dit soort dingen weekelijks
Zo dan noem je er 2 zeg, die pakten regelmatig punten, wat een toppers waren dat. Kan me Dudek nog uit tegen Juve herinneren, man man blunder na blunder, maar uiteindelijk goed gekomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Borst noemde het een tijdje terug de opvolger van De Goey (hij vergat Dudek maar even voor het gemak denk ik) Al is die Hahn natuurlijk lang niet zo lelijk.
Van Edje kan ik me nog een thuiswedstrijd tegen Willem II herinneren. De kop in de krant was de volgende dag:quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo dan noem je er 2 zeg, die pakten regelmatig punten, wat een toppers waren dat. Kan me Dudek nog uit tegen Juve herinneren, man man blunder na blunder, maar uiteindelijk goed gekomen.
Dat was dit filmpje...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooiste was bij zijn debuut waarbij hij tegen een bal die ruim naast was duikt die er vervolgens invliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |