abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:47:32 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 19:49:01 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136107971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
En toen Armenteros kwam was iedereen zo positief. Zelfde geldt voor Bakkal..

Beiden voegen echt geen kloot toe.
Dit dus. Terwijl ik Armenteros bij Heracles echt een goede voetballer vond.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136108497
Tof filmpje over je reis door Groot-Brittannië trouwens Dekatria. Mooie site ook, al moet ik hem nog wel even een keer goed doorspitten.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:01:40 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136108702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
Tof filmpje over je reis door Groot-Brittannië trouwens Dekatria. Mooie site ook, al moet ik hem nog wel even een keer goed doorspitten.
Cheers! Check vooral de boel over Griekenland, als je dat filmpje al goed vond ^O^
pi_136110605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Cheers! Check vooral de boel over Griekenland, als je dat filmpje al goed vond ^O^
Die heb ík zojuist bekeken. Daar was ik rond minuut 6 wel even onder de indruk. Wat een supertof filmpje.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136110813
Qua trainers zou ik Van Gastel graag het stokje zien overnemen van Koeman.
Mochten ze dat niet aandurven zouden ze Van Hanegem er wel bij kunnen plaatsen. Ze zochten nog wel een plekkie voor 'm toch? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:49:53 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136111163
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die heb ík zojuist bekeken. Daar was ik rond minuut 6 wel even onder de indruk. Wat een supertof filmpje.
Dank ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
Qua trainers zou ik Van Gastel graag het stokje zien overnemen van Koeman
Ik ben dan meteen bang voor het Cocu-effect. Maargoed, JP is dan ook een ander persoon.
pi_136111264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
Qua trainers zou ik Van Gastel graag het stokje zien overnemen van Koeman.
Mochten ze dat niet aandurven zouden ze Van Hanegem er wel bij kunnen plaatsen. Ze zochten nog wel een plekkie voor 'm toch? :P
Op dat scenario hoop ik ook. Van Gastel samen met Van Hanegem. _O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136111398
JP heeft veel meer uitstraling. Echt een persoonlijkheid, genoeg autoriteit.

Bij Van Bronckhorst zou ik eerder aan een Cocu vergelijking willen beginnen, maar bij Van Gastel heb ik qua vertoning geen twijfels. Weet verder niet hoe sterk hij tactisch is, dat zal altijd een gok zijn bij nieuwe trainers.

Heeft in ieder geval bij de jeugd al wat ervaring opgedaan qua groepsprocessen en het individueel sterker maken van spelers (+ kent veel jeugdtalenten en hun kwaliteiten).
pi_136112729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
JP heeft veel meer uitstraling. Echt een persoonlijkheid, genoeg autoriteit.

Bij Van Bronckhorst zou ik eerder aan een Cocu vergelijking willen beginnen, maar bij Van Gastel heb ik qua vertoning geen twijfels. Weet verder niet hoe sterk hij tactisch is, dat zal altijd een gok zijn bij nieuwe trainers.

Heeft in ieder geval bij de jeugd al wat ervaring opgedaan qua groepsprocessen en het individueel sterker maken van spelers (+ kent veel jeugdtalenten en hun kwaliteiten).
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik heb veel vertrouwen in JP.
pi_136112799
Leuk hoor, die voorkeur voor Van Gastel op basis van zijn verleden als speler, maar ik mag toch hopen dat ze in het Maasgebouw kiezen voor een trainer met enige ervaring op het hoogste niveau. Het enige scenario met Van Gastel als hoofdtrainer dat ik me kan bedenken is met een ervaren assistent naast hem.
pi_136114135
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Leuk hoor, die voorkeur voor Van Gastel op basis van zijn verleden als speler, maar ik mag toch hopen dat ze in het Maasgebouw kiezen voor een trainer met enige ervaring op het hoogste niveau. Het enige scenario met Van Gastel als hoofdtrainer dat ik me kan bedenken is met een ervaren assistent naast hem.
Nergens op gebaseerd inderaad, hadden alle psvers ook met Cocu. 9/10 keer is een beginnende trainer gewoon niet goed. Hoewel het voor een middenmotor als Feyenoord wellicht zou kunnen.
pi_136115265
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nergens op gebaseerd inderaad, hadden alle psvers ook met Cocu. 9/10 keer is een beginnende trainer gewoon niet goed. Hoewel het voor een middenmotor als Feyenoord wellicht zou kunnen.
Wat een onzin. Cocu heeft zover ik weet nog nooit een training geleid. Van Gastel is jaren in de jeugdopleiding actief geweest als trainer van diverse elftallen, waar hij de nodige ervaring heeft opgedaan.

Daarnaast heeft Van Gastel nu dus enkele jaren als assistent-trainer meegelopen bij het eerste elftal, ook die ervaring ontbeert Cocu volgens mij.

Verder heb ik meer vertrouwen in het inzicht van Van Gastel dan van Cocu. Ik ben wellicht bevooroordeeld, maar in de enkele interviews die ik heb gezien komt Van Gastel beduidend intelligenter over dan Cocu die een beetje stamelend als een dom schaap de camera in staat te kijken. :')

P.S. het is overigens middenmotEr, een middenmotor zit vaak in sportauto's.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136115621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Cocu heeft zover ik weet nog nooit een training geleid. Van Gastel is jaren in de jeugdopleiding actief geweest als trainer van diverse elftallen, waar hij de nodige ervaring heeft opgedaan.

Daarnaast heeft Van Gastel nu dus enkele jaren als assistent-trainer meegelopen bij het eerste elftal, ook die ervaring ontbeert Cocu volgens mij.

Verder heb ik meer vertrouwen in het inzicht van Van Gastel dan van Cocu. Ik ben wellicht bevooroordeeld, maar in de enkele interviews die ik heb gezien komt Van Gastel beduidend intelligenter over dan Cocu die een beetje stamelend als een dom schaap de camera in staat te kijken. :')

Daarbij heeft Cocu samengewerkt met onbenulletjes als Sliske en Dickie Dick. Je ziet dit jaar dat hij bepaalde stijlen kopieert die compleet falen.
pi_136116508
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Getrainde clubs
2008-2012 Nederlands Elftal (assistent-trainer)
2009-2013 PSV (eerste half jaar jeugdtrainer, daarna assistent-trainer)
2012 PSV (interim-trainer)
2012-2013 PSV (hoofdtrainer A1)
2013- PSV

Ervaring genoeg. Kunde, dat is een tweede.
pi_136116603
Bert van Marwijk doet het kut bij HSV dus waarom niet volgend seizoen Bertje voor jullie
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:11:18 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136116626
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Getrainde clubs
2013- PSV

Een slappe sul met zes jaar ervaring blijft een slappe sul. Van Gastel is geen slappe sul.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136116753
Ik zie Bosz als coach al jaren zitten. Kan hij revanche nemen en wat terug doen voor zijn periode als TD. Maar die zal wel bij Vitesse willen blijven.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136116803
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een slappe sul met zes jaar ervaring blijft een slappe sul. Van Gastel is geen slappe sul.
Dat zeg ik. Toch vind ik dat JeePee beter een paar jaar een andere eredivisieclub kan gaan trainen voor hij bij Feyenoord hoofdtrainer wordt. Ervaring maakt elke trainer beter.
pi_136116826
Ik zou alleen voor een ervaren trainer zijn gegaan als we echt een kampioensselectie + kapitaal hadden. Op dit moment zijn er weinig mogelijkheden. Waarom dan niet JP de kans geven de talenten te ontwikkelen (verkoop belangrijk voor aflossen schulden/VVF) en daarnaast zichzelf ontplooiien?

Met Van Geel heb je tenminste nog een TD die de selectie met beperkte middelen tot (sub)top Eredivisie weet te krijgen. (Itt een Brands bij PSV waar Cocu, naast dat hij een prutser is, ook nog mee opgezadeld is.) Een Mario Been scenario zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_136116828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
Ik zie Bosz als coach al jaren zitten. Kan hij revanche nemen en wat terug doen voor zijn periode als TD. Maar die zal wel bij Vitesse willen blijven.
Het is een goede trainer, al vind ik hem nog steeds een lul.
pi_136116869
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Getrainde clubs
2013- PSV

:D Zo, dat heb ik even uit m'n geheugen verdrongen geloof ik.

Meer ervaring dan ik dacht moet ik eerlijk bekennen.

Je ziet het er alleen niet aan af. Van Gastel wekt toch meer vertrouwen naar mijn mening. Maar wat ik al zei, ik ben niet objectief en is Van Gastel voor mij al een held vanaf het moment nadat hij van Willem II naar Feyenoord overkwam in 1996.
pi_136117216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
Goede trainer maar totaal geen uitstraling, moet je als Feyenoord zijne niet willen. Zegt nog minder in de media als Cocu.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:25:20 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136117454
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goede trainer maar totaal geen uitstraling
Als het een goeie trainer is boeit het toch geen zak?
pi_136117511
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als het een goeie trainer is boeit het toch geen zak?
Lijkt me wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')