En hoe oud volgens een creationist als Adnan Oktar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef xaban06 het volgende:
Hoe oud is de aarde volgens de Islam?
Er is wel een lichtelijke nuance te benoemen tussen categorisatie en generalisatie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Intellectueel het volgende:
Ik bespaar me zelf de moeite, als je dat niet erg vindt. Dat ik DeGeweldige als religieus purist neerzet is een classificatie en geen generalisatie. Noch oriëntalistisch.
quote:ca·te·go·ri·se·ren (categoriseerde, heeft gecategoriseerd) 1indelen in categorieën & ca·te·go·rie (de; v; meervoud: categorieën) 1klasse, afdeling, soort
Een reactie op je categorisatie en vraag naar een invalshoek waren dan ook 2 aparte punten.quote:ge·ne·ra·li·se·ren (generaliseerde, heeft gegeneraliseerd) 1als algemene regel laten gelden op grond van één bijzonder geval
Oktarquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En hoe oud volgens een creationist als Adnan Oktur?
Hij is veel meer dan alleen een figuur dat pas een paar jaar met bouwpakketvrouwen de TV wil opluisteren... Hij schrijft al tientallen jaren serieuze boeken vol waarheden, mooie plaatjes en oprecht anti-semitismequote:
Ik ben om, waar bekeer ik me.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij is veel meer dan alleen een figuur dat pas een paar jaar met bouwpakketvrouwen de TV wil opluisteren... Hij schrijft al tientallen jaren serieuze boeken vol waarheden, mooie plaatjes en oprecht anti-semitisme
inmiddels is hij de grootse semietfanboy die je kunt vinden in de grenzen van Bir.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij is veel meer dan alleen een figuur dat pas een paar jaar met bouwpakketvrouwen de TV wil opluisteren... Hij schrijft al tientallen jaren serieuze boeken vol waarheden, mooie plaatjes en oprecht anti-semitisme
Vraag aan intellectueel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef xaban06 het volgende:
Zegt de Islam iets over het houden van huisdieren?
InschaAllah mashaAllahquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn mooie vrouwen schijnen je te benaderen om vervolgens intieme relaties met je te onderhouden welke zij filmen om je daar later mee te chanteren... Maar dan heb je dus wel een keer seks gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vissen, vogels, katten en dergelijke mogen wel, zolang je ze goed behandelt, voedt en schoonhoudt. Bij mijn weten mogen alleen honden expliciet niet als huisdier gehouden worden, behalve als jacht- of waakhond.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef xaban06 het volgende:
Zegt de Islam iets over het houden van huisdieren?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef Arcadia het volgende:
Beter 10 kg make-up dan sterrenbeeld.Je hebt gelijk, ik hou me niet meer bezig met sterrenbeelden, was gewoon voor de fun. Ben er niet eens aan verslaafd. Ik vond het gewoon best grappig dat het kloptte. Maar mezelf beinvloeden door een Sterrenbeeld? HO maar! Zo laag ben ik ook niet verdaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt dat ze kloppen omdat ze zo algemeen zijn geschreven als wat zodat iedereen zich erin kan vinden. Je hoeft je daar niet zo over te verwonderen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hou me niet meer bezig met sterrenbeelden, was gewoon voor de fun. Ben er niet eens aan verslaafd. Ik vond het gewoon best grappig dat het kloptte. Maar mezelf beinvloeden door een Sterrenbeeld? HO maar! Zo laag ben ik ook niet verdaald.
Geen idee. Ik denk aan een 'groot' aquarium (1 meter lang), dus geen klein kommetje.quote:
mooi toch, schrik je iedereen mee afquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Met 10 kilo make up en dan een hidjab dragentovbe tovbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |