SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken maar flauw en je gaat m dan flippen
Op welke hadith is dit gebaseerd, heb dit wel gehoord van alcohol, maar sterrenbeelden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, laatste keer. Geloven in sterrenbeeld maakt je kafir en uit interesse naar kijken, zorgt ervoor dat al je gebeden voor 40 dagen niet verhoord worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke hadith is dit gebaseerd, heb dit wel gehoord van alcohol, maar sterrenbeelden?
Amateurquote:
quote:Rasul Allah (sal Allahu alaihi wa sallam) said: “Whoever goes to a ‘psychic,’ asks him about something, and believes him, will not have his prayer accepted for forty days.” [Sahih Muslim]
Sorry, dat ik je teleur stelde.quote:
Valt niet goed te praten broquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, dat ik je teleur stelde.![]()
Ah, de illustratie van een ware kemalist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef zarGon het volgende:
geloven in god is een beetje zoals de mediamarkt-actie... de leukste dingen zijn uitgezonderd
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef zarGon het volgende:
geloven in god is een beetje zoals de mediamarkt-actie... de leukste dingen zijn uitgezonderd
http://www.mediamarkt.nl/(...)1093.html?langId=-11quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er nog leuke - en nuttige - spullen voor een leuk prijsje?
Toen ik vorige week bij de MM was wilde ik bijna een draadloze hoofdtelefoon kopen, totdat ik me besefte dat ik dat helemaal niet nodig heb...
Deze kemalist gaat anders wel iedere bayram naar de moskee!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de illustratie van een ware kemalist.
Nee, ik wil de Asus T100.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)1093.html?langId=-11
90% van de Kemalisten wel denk ik, met Bayram?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Deze kemalist gaat anders wel iedere bayram naar de moskee!
Weet ik niet, met kerst werk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef Arcadia het volgende:
Iedere bayram naar moskee. Ook op kerst?
kafir?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, laatste keer. Geloven in sterrenbeeld maakt je kafir en uit interesse naar kijken, zorgt ervoor dat al je gebeden voor 40 dagen niet verhoord worden.
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Dat vind ik helemaal dom, alleen bayramlarda naar moskee gaan
allah korusunquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de illustratie van een ware kemalist.
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik ben geen kemalist, aptal.
jammer sylvia, wat vinden jouw ouders hiervan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
maak me niet boos.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
27, gewoon vragen? Sana noluyor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef Arcadia het volgende:
Aan een man van 30 vragen wat zijn ouders daarvan vinden
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien welquote:
zarGon steekt een vuurwerkje afquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien wel
ooohh, pas op, pas op
'quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Arcadia het volgende:
eb
[..]
zarGon steekt een vuurwerkje af
Ja!quote:
God ontkennen is ook een zonde, boem tegenvoorbeeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
Ik zorg ervoor dat ik (in ieder geval die ochtend) - zonder dat ik hoef te liegen - niet naar m'n ouders en moskee hoef te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?
We hebben 4 vrouwen en gaan elke dag naar werk op een kameelquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af hoe deze schijnheilige mensen in het werkelijk zijn
Kijk dit soort uitspraken halen je niet uit je geloof maar zijn wel een zonde, begrijp je het verschil nu een beetje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af hoe deze schijnheilige mensen in het werkelijk zijn
Ze vinden het jammer. Maar goed, het is mijn werk hè? Hehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
jammer sylvia, wat vinden jouw ouders hiervan?
Pff, gel beraber gidelim ya, ik trakteer je erna op de beste Doner van Nederlandquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik (in ieder geval die ochtend) - zonder dat ik hoef te liegen - niet naar m'n ouders en moskee hoef te gaan.Zulke dingen regel ik maanden van tevoren.
Tovbe astagfurullah waar zie je dat ik Allah ontken. Of wat je er ook mee bedoelt..quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja!
[..]
God ontkennen is ook een zonde, boem tegenvoorbeeld
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Tovbe astagfurullah waar zie je dat ik Allah ontken. Of wat je er ook mee bedoelt..
Als jij een zonde begaat, ben je niet meteen een kafir, en ben je niet meteen uit je din.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Arcadia het volgende:
Iemand stuur haar naar een madrassa ofzo, ze kent waarachtig de fundamenten niet
Waarheen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom met mij mee en ik plaag haar niet meer, beloofd
Shirk is geen zonde? Welke definitie van zonde hanteer jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloven in sterrenbeelden is geen zonde, is Shirk, jij uiterst hoogopgeleid wezen.
wat moet je met zo'n autoquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef expans het volgende:
Ik liep vandaag rond in de ghetto (bkz: achterstandswijk) en er waren twee van die pittig kapsel types aka ria's die net uit de auto kwamen.
Een ervan liep weg, keek langs/richting mij en dan 'hey, hij zit wel op slot he?' waarna ze terugliep om het te controleren.
Daily struggles als allochtoon
Al verbeterd. Toch bedanktquote:
Echte man?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Witte ridder uithangen voor vrouwen, een echte man behoort altijd te vechten voor rechtvaardigheid en principes, niet omdat er een mogelijke kans bestaat dat hij een potentiele partner eruit kan krijgen.
Zijn de mannen die zijn vriendin doen, dan wel mannelijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Hij deelt z'n vriendin met andere mannen, daar zit geen procentje mannelijkheid in.
zonde kent vergeving. shirk niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Shirk is geen zonde? Welke definitie van zonde hanteer jij?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Hij deelt z'n vriendin met andere mannen, daar zit geen procentje mannelijkheid in.
Ah op die manier. Ik zat meer te denken aan zonde, als alles wat God verafschuwt (haram definitie van imam ibn Tayimiyya).quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zonde kent vergeving. shirk niet.
Counter: wat als hij anders denkt over mannelijkheid? Dus zelfvertrouwen aka don't give a fuck?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Zij weten toch alles beter "zogenaamd"quote:
Had iets van looool, did this really happen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n auto
zal vast goed ingereden zijn zoals de eigenaar
hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef expans het volgende:
[..]
Had iets van looool, did this really happen?
Een keertje kreeg zo'n oud vrouwtje ook bijna een hartaanval door me. Kwam uit het niets te voorschijn bij een pinautomaat rond middernacht
Kan beter scheiden toch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zij weten toch alles beter "zogenaamd"
Ik zeg: als je een zonde begaat, ben je niet meteen een kafir en ben je niet meteen uit je dien. Wij zijn mensen iedereen maakt zonde maar je gaat niet meteen uit de deen..
Als dat zo is waarom vragen mensen dan altijd vergevenis aan Allah.
Als je alcohol gaat drinken ben je niet meteen uit je deen. Maar je bent dan een gunahkar.
Schijnheilige mensen hier..
@arca, neem jij maar een 2de vrouw wanneer je huidige vrouw verlamd is.. Dat is toch muslumanlik..
@che, een topic openen met grapkanker, waarom spotten zulke mensen nou, er gaan heel veel mensen dood aan die ziekte"
En vervolgens er zelf mee spotten en dan nog astagfirullah als worden gebruiken..
...
niemand die de (onbedoelde/onbewuste) grap ziet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Haram staat dan ook meer voor verboden he. Iets kan haram / halal zijn onder bepaalde omstandigheden, zonder dat het in het algemeen zondig is, daarnaast is halal niet het tegenovergestelde van zondequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik zat meer te denken aan zonde, als alles wat God verafschuwt (haram definitie van imam ibn Tayimiyya).
Scheiden? Nee, jij kan haar juist verzorgen van top tot teen ipv een tweede vrouw nemen,quote:
Ik ben in de war. Wat is nu een zonde? XDquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haram staat dan ook meer voor verboden he. Iets kan haram / halal zijn onder bepaalde omstandigheden, zonder dat het in het algemeen zondig is, daarnaast is halal niet het tegenovergestelde van zonde
als ik mag meekijken jatog *stoot elleboog*quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Scheiden? Nee, jij kan haar juist verzorgen van top tot teen ipv een tweede vrouw nemen,
Stel jij raakt verlamd " Allah korusun" en jouw vrouw neemt een 2 de man?.
Mantiksizlar
Zonde ansich is wmb een loos begrip.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Wat is nu een zonde? XD
Je moet ook erbij kaalscherenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik kijk altijd boos, nu laat ik een baard staan. Brb angry muslim look 24/7
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef expans het volgende:
[..]
Counter: wat als hij anders denkt over mannelijkheid? Dus zelfvertrouwen aka don't give a fuck?
Hahahahahquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
niemand die de (onbedoelde/onbewuste) grap ziet?
Een soort MT, alleen toen ze nog 15 was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef expans het volgende:
Groenappeltje komt echt over als zo'n domme huppelkut type dat tepas en ontepas dingen gebruikt uit het geloof als het haar uitkomt of juist niet.
Beetje de omgekeerde versie van een cyberimam.
Jup. En voor de 5 kids zorgen. En natuurlijk nog werken. Huishouden moet ook nog gedaan worden. Ik schat dat ik na 3 jaar in een depressie terechtkom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Scheiden? Nee, jij kan haar juist verzorgen van top tot teen ipv een tweede vrouw nemen,
Stel jij raakt verlamd " Allah korusun" en jouw vrouw neemt een 2 de man?.
Mantiksizlar
mijn moeder was ook een khafirquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een soort MT, alleen toen ze nog 15 was.
Verkeerde emoticon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
mijn moeder was ook een khafir.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
Sorry mensenlief, jullie zouden toch van mij moeten houden
Onverzorgde baard icm niet groeiende baard staat niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fuu, laat mijn haar nu groeien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |