We hebben 4 vrouwen en gaan elke dag naar werk op een kameelquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af hoe deze schijnheilige mensen in het werkelijk zijn
Kijk dit soort uitspraken halen je niet uit je geloof maar zijn wel een zonde, begrijp je het verschil nu een beetje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af hoe deze schijnheilige mensen in het werkelijk zijn
Ze vinden het jammer. Maar goed, het is mijn werk hè? Hehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
jammer sylvia, wat vinden jouw ouders hiervan?
Pff, gel beraber gidelim ya, ik trakteer je erna op de beste Doner van Nederlandquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik (in ieder geval die ochtend) - zonder dat ik hoef te liegen - niet naar m'n ouders en moskee hoef te gaan.Zulke dingen regel ik maanden van tevoren.
Tovbe astagfurullah waar zie je dat ik Allah ontken. Of wat je er ook mee bedoelt..quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja!
[..]
God ontkennen is ook een zonde, boem tegenvoorbeeld
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Tovbe astagfurullah waar zie je dat ik Allah ontken. Of wat je er ook mee bedoelt..
Als jij een zonde begaat, ben je niet meteen een kafir, en ben je niet meteen uit je din.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Arcadia het volgende:
Iemand stuur haar naar een madrassa ofzo, ze kent waarachtig de fundamenten niet
Waarheen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom met mij mee en ik plaag haar niet meer, beloofd
Shirk is geen zonde? Welke definitie van zonde hanteer jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloven in sterrenbeelden is geen zonde, is Shirk, jij uiterst hoogopgeleid wezen.
wat moet je met zo'n autoquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef expans het volgende:
Ik liep vandaag rond in de ghetto (bkz: achterstandswijk) en er waren twee van die pittig kapsel types aka ria's die net uit de auto kwamen.
Een ervan liep weg, keek langs/richting mij en dan 'hey, hij zit wel op slot he?' waarna ze terugliep om het te controleren.
Daily struggles als allochtoon
Al verbeterd. Toch bedanktquote:
Echte man?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Witte ridder uithangen voor vrouwen, een echte man behoort altijd te vechten voor rechtvaardigheid en principes, niet omdat er een mogelijke kans bestaat dat hij een potentiele partner eruit kan krijgen.
Zijn de mannen die zijn vriendin doen, dan wel mannelijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Hij deelt z'n vriendin met andere mannen, daar zit geen procentje mannelijkheid in.
zonde kent vergeving. shirk niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Shirk is geen zonde? Welke definitie van zonde hanteer jij?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Hij deelt z'n vriendin met andere mannen, daar zit geen procentje mannelijkheid in.
Ah op die manier. Ik zat meer te denken aan zonde, als alles wat God verafschuwt (haram definitie van imam ibn Tayimiyya).quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zonde kent vergeving. shirk niet.
Counter: wat als hij anders denkt over mannelijkheid? Dus zelfvertrouwen aka don't give a fuck?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echte man?
Zij weten toch alles beter "zogenaamd"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |