Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Dat vind ik helemaal dom, alleen bayramlarda naar moskee gaan
allah korusunquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de illustratie van een ware kemalist.
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik ben geen kemalist, aptal.
jammer sylvia, wat vinden jouw ouders hiervan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
maak me niet boos.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, laatste keer. Geloven in sterrenbeeld maakt je kafir en uit interesse naar kijken, zorgt ervoor dat al je gebeden voor 40 dagen niet verhoord worden.
27, gewoon vragen? Sana noluyor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef Arcadia het volgende:
Aan een man van 30 vragen wat zijn ouders daarvan vinden
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien welquote:
zarGon steekt een vuurwerkje afquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien wel
ooohh, pas op, pas op
'quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Arcadia het volgende:
eb
[..]
zarGon steekt een vuurwerkje af
Ja!quote:
God ontkennen is ook een zonde, boem tegenvoorbeeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
Ik zorg ervoor dat ik (in ieder geval die ochtend) - zonder dat ik hoef te liegen - niet naar m'n ouders en moskee hoef te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |