SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken maar flauw en je gaat m dan flippen
Op welke hadith is dit gebaseerd, heb dit wel gehoord van alcohol, maar sterrenbeelden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, laatste keer. Geloven in sterrenbeeld maakt je kafir en uit interesse naar kijken, zorgt ervoor dat al je gebeden voor 40 dagen niet verhoord worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op welke hadith is dit gebaseerd, heb dit wel gehoord van alcohol, maar sterrenbeelden?
Amateurquote:
quote:Rasul Allah (sal Allahu alaihi wa sallam) said: “Whoever goes to a ‘psychic,’ asks him about something, and believes him, will not have his prayer accepted for forty days.” [Sahih Muslim]
Sorry, dat ik je teleur stelde.quote:
Valt niet goed te praten broquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, dat ik je teleur stelde.![]()
Ah, de illustratie van een ware kemalist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef zarGon het volgende:
geloven in god is een beetje zoals de mediamarkt-actie... de leukste dingen zijn uitgezonderd
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef zarGon het volgende:
geloven in god is een beetje zoals de mediamarkt-actie... de leukste dingen zijn uitgezonderd
http://www.mediamarkt.nl/(...)1093.html?langId=-11quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er nog leuke - en nuttige - spullen voor een leuk prijsje?
Toen ik vorige week bij de MM was wilde ik bijna een draadloze hoofdtelefoon kopen, totdat ik me besefte dat ik dat helemaal niet nodig heb...
Deze kemalist gaat anders wel iedere bayram naar de moskee!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de illustratie van een ware kemalist.
Nee, ik wil de Asus T100.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)1093.html?langId=-11
90% van de Kemalisten wel denk ik, met Bayram?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Deze kemalist gaat anders wel iedere bayram naar de moskee!
Weet ik niet, met kerst werk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef Arcadia het volgende:
Iedere bayram naar moskee. Ook op kerst?
kafir?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, laatste keer. Geloven in sterrenbeeld maakt je kafir en uit interesse naar kijken, zorgt ervoor dat al je gebeden voor 40 dagen niet verhoord worden.
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Dat vind ik helemaal dom, alleen bayramlarda naar moskee gaan
allah korusunquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de illustratie van een ware kemalist.
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik ben geen kemalist, aptal.
jammer sylvia, wat vinden jouw ouders hiervan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet meer. Ik zorg ervoor dat ik op die dagen moet werken...
maak me niet boos.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet het alleen nog niet denk ik. Ilerizekali.
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Mathemaat het volgende:
27, gewoon vragen? Sana noluyor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef Arcadia het volgende:
Aan een man van 30 vragen wat zijn ouders daarvan vinden
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien welquote:
zarGon steekt een vuurwerkje afquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
jongens, wegstaan, anders knalt-ie misschien wel
ooohh, pas op, pas op
'quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Arcadia het volgende:
eb
[..]
zarGon steekt een vuurwerkje af
Ja!quote:
God ontkennen is ook een zonde, boem tegenvoorbeeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Een zonde begaan maakt je geen kafir, anders waren we allemaal kafirs.
Ik zorg ervoor dat ik (in ieder geval die ochtend) - zonder dat ik hoef te liegen - niet naar m'n ouders en moskee hoef te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus op een zondag zorg je dat je moet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |