vreemd, zal nog even kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
[..]
??
Bij mij geeft dat geen problemen hoor
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 14:47 schreef Woods het volgende:
Is die Veyron nu eindelijk Premium gemaakt?
ja, zag ik gister op yt. werd wel tijdquote:Op maandag 3 februari 2014 14:47 schreef Woods het volgende:
Is die Veyron nu eindelijk Premium gemaakt?
Veyron SS?quote:
Zit die niet in GT6 dan? Zal dan wel een naar SS waarde getunede zijnquote:
Ben wel benieuwd naar die tune, want ik red het nietquote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Zit die niet in GT6 dan? Zal dan wel een naar SS waarde getunede zijn
Ook niet met nitro?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:58 schreef very het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die tune, want ik red het niet
Hard zatquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef very het volgende:
[..]
Nope...met nitro kom ik, al slipstreamend, maar tot 485km/u
Ja...dat kon toch altijd al?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je de veyron nu gewoon kopen?
In 5 kon je hem alleen krijgen bij het winnen van een kampioenschap naar mijn idee..quote:
En 2de hands kopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In 5 kon je hem alleen krijgen bij het winnen van een kampioenschap naar mijn idee..
dus niet van de dealer. is dat bij 6 anders?quote:
Ja er is helemaal geen 2de hands markt meer, je kan alle auto's zo kopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dus niet van de dealer. is dat bij 6 anders?
SPOILER: before / afterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef very het volgende:
Wat ben ik ook een mongool
Heel de avond grinden voor 6 miljoen met als doel de x2011 zodat het grinden daarna sneller gaat, kan die auto niet die race doen want teveel pp
6 mln weggegooid gvd
Je kan toch begrenzer erop zetten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef very het volgende:
Wat ben ik ook een mongool
Heel de avond grinden voor 6 miljoen met als doel de x2011 zodat het grinden daarna sneller gaat, kan die auto niet die race doen want teveel pp
6 mln weggegooid gvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |