Als je een stalkbericht krijgt van Evil_Tuinhekje, dan ben ik dat.quote:
Het is inderdaad geen makkie om mee te rijden als ie 850 pk heeft, maar als het goed gaat is het wel leuk. Ik doe ook niet races van 5 ronden of meer met dat ding want ik vlieg er altijd wel een keer af. Rij trouwens ook zonder assists, alleen abs op 1.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik houd mijn HP altijd op max. de helft van het gewicht. Alles meer en het word een schuimbekkende pitbull, maakt niet uit welke auto. De rest los ik op met vering, banden, camber etc.
Alleen PK's is niet genoeg, je moet ze ook goed kunnen gebruiken.
Ik hanteer dit zelf omdat ik zonder hulkpmiddelen rij en smooth wil rijden. Niet na elke bocht de kont weer recht trekken.
Wellicht leuk om '99/ 2000 Subaru vs. '99/2000 Evo te doen.
Clash of the titans.
? Berucht? Heb nog nooit met fokkers gereden!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef Meike26 het volgende:
Haha, je bent al berucht.. ik hoorde je psn naam laatst voorbij komen in onze lounge. Jij moet ene kluun.. en mrandromeda ook wel kennen?
Nee was ook niet met Fokkers, maar ene club/lounge die MDG heet ofzoiets?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? Berucht? Heb nog nooit met fokkers gereden!Zal Very wel geweest zijn denk ik.
Die heeft me even zien rijden Zondag toen hij bij me was. Die andere 2 zeggen me niks.
Of je leest de PU, daar heb ik ook eens ingestaan in een special over rare online namen
Nee zegt me echt geen ene moer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee was ook niet met Fokkers, maar ene club/lounge die MDG heet ofzoiets?
Had je nog een track in gedachte?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef very het volgende:
Enige fokker die ik in mijn PSN vriendenlijst heb staat tot dusver was Kreator, en die baalde dat ik hem steeds voor bleef bij de challenges![]()
Morgen ff kijken hoe ik me kan houden tegen Hosti
Ik vind Spa een mooi circuitquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Had je nog een track in gedachte?
Deal. Heerlijke baan is dat! Dynamic weather en day/night cycle aan.quote:
En ook de Nurburgring kunnen we eventjes aandoenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Deal. Heerlijke baan is dat! Dynamic weather en day/night cycle aan.
Heet je Evil tuinhekje op powned/geenstijl? Zie ik die naam wel eens voorbij komen dacht ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als je een stalkbericht krijgt van Evil_Tuinhekje, dan ben ik dat.
Ik rijd altijd sportief, ros niemand (expres) tegen de achterkant of de baan af.
Ik ben wel een agressieve rijder en ik schroom body contact dan ook niet.
Rossen of een tegenstander als muurtje gebruiken doe ik niet, maar als ik iemand voorbij kan en daarbij schuurt mijn auto lichtjes tegen de andere, so be it.
Tikje op de handrem en ga er driftend dooorheenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:36 schreef Kreator het volgende:
Haal je zonder moeite alle Goodwood races, is de laatste weer die hoerige kutbak. Kom er de bocht niet mee door met de controller. Frustrerend en niet leuk ook.
Ik ga nog lang geen ps4 aanschaffen dus ik vermaak me nog zeker wel een jaar met gt6, mag toch hopen dat die patch wel ergens dit jaar komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:30 schreef very het volgende:
Ik hoorde ooit iets over een soundpatch voor GT6, maar als die pas komt wanneer iedereen is uitgekeken op het spel dan is dat wel een beetje mosterd na de maaltijd.
??quote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer is dat als ik ze op mn usb stick exporteer vanaf mn ps dat hij er mer vijf opzet ipv 20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |