vreemd, zal nog even kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
[..]
??
Bij mij geeft dat geen problemen hoor
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 14:47 schreef Woods het volgende:
Is die Veyron nu eindelijk Premium gemaakt?
ja, zag ik gister op yt. werd wel tijdquote:Op maandag 3 februari 2014 14:47 schreef Woods het volgende:
Is die Veyron nu eindelijk Premium gemaakt?
Veyron SS?quote:
Zit die niet in GT6 dan? Zal dan wel een naar SS waarde getunede zijnquote:
Ben wel benieuwd naar die tune, want ik red het nietquote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Zit die niet in GT6 dan? Zal dan wel een naar SS waarde getunede zijn
Ook niet met nitro?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:58 schreef very het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die tune, want ik red het niet
Hard zatquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef very het volgende:
[..]
Nope...met nitro kom ik, al slipstreamend, maar tot 485km/u
Ja...dat kon toch altijd al?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je de veyron nu gewoon kopen?
In 5 kon je hem alleen krijgen bij het winnen van een kampioenschap naar mijn idee..quote:
En 2de hands kopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In 5 kon je hem alleen krijgen bij het winnen van een kampioenschap naar mijn idee..
dus niet van de dealer. is dat bij 6 anders?quote:
Ja er is helemaal geen 2de hands markt meer, je kan alle auto's zo kopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dus niet van de dealer. is dat bij 6 anders?
SPOILER: before / afterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef very het volgende:
Wat ben ik ook een mongool
Heel de avond grinden voor 6 miljoen met als doel de x2011 zodat het grinden daarna sneller gaat, kan die auto niet die race doen want teveel pp
6 mln weggegooid gvd
Je kan toch begrenzer erop zetten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef very het volgende:
Wat ben ik ook een mongool
Heel de avond grinden voor 6 miljoen met als doel de x2011 zodat het grinden daarna sneller gaat, kan die auto niet die race doen want teveel pp
6 mln weggegooid gvd
Zelfs met maximale begrenzer zit ie ver boven de toegestane ppquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan toch begrenzer erop zetten?
Dan moet je de auto eerst helemaal oprijden, geen olie meer verversen enz. Dan kan hij wel onder de 600pp komen. Dan begint de lol pasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:33 schreef very het volgende:
[..]
Zelfs met maximale begrenzer zit ie ver boven de toegestane pp
Serieus?? Want nu kom ik volgens mij nog niet eens onder de 900pp als ik de begrenzer maximaal zet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan moet je de auto eerst helemaal oprijden, geen olie meer verversen enz. Dan kan hij wel onder de 600pp komen. Dan begint de lol pasStukje bij beetje kan je de begrenzer er dan vanaf halen en races blijven rijden
ik zal een mod vragenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef nils7 het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten met VanillaNL, volgens mij stond ik al in t GT5 topic hahaha
Misschien dat ik vanavond wel ff kom racen online (nog niet gedaan in GT6 dus ff zoeken hoe dat werkt plust ik moet m nog updaten maar kan ook zijn dat ik vanavond F1 2013 ga doen haha)
Top! Ga binnenkort eens kijken. Komen er nog wat auto's en races voorbij?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef Meike26 het volgende:
De docu over Kaz staat nu ook op YT :
Reserveer even anderhalfuur voor jezelf als je deze film wil bekijken. Er valt niet veel nieuws te ontdekken, behalve dus de heerlijk aparte kerel Kazanouri te leren kennen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Ja docu is heel divers daarin ! Beetje karting, gta academy en 24h nurburgring waaraan Kaz mee doet.
Ja ging wel lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:27 schreef very het volgende:
Gisteravond een paar races gedaan tegen Budvar, waaronder 2 x 3 rondjes op de lange versie van Chamonix met beide een Subaru. Beide keren met een verschil van ongeveer 0.02 seconden geëindigd. De eerste keer in het voordeel van Budvar, de tweede keer in mijn voordeel. Ging redelijk gelijk op dus![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard via spoilers inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Zal wel wat bij willen (gaan) dragen de komende tijd. Lijkt me dan handig om bij de volgende delen / topics in deze reeks niet alles breeduit over te nemen voor de OP, maar een aantal onderdelen in spoilers te zetten. Kan nogal een lange wiki worden gezien de geschiedenis en omvang van het spel.
De banner die hier in de OP staat niet goed genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n held in photoshoppen van een beetje goeie banner. Iemand die hier graag creatief mee bezig wil zijn ?
I know, maar dat is nou eenmaal hun slagzinquote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef Catch22- het volgende:
"The real sim" trouwens?
dan denk ik toch eerder aan iRacing en Assetto Corsa
ai ik zie hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef very het volgende:
[..]
I know, maar dat is nou eenmaal hun slagzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |