B-staal wordt vandaag nog bekend gemaakt volgens de ARD, dus dat valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb ik gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant is het begrijpelijk dat ze niet de naam van een atleet willen beschadigen, voordat definitief zeker is dat hij/zij ook echt positief test. Aan de andere kant voedt het speculaties wanneer alleen wordt gemeld dat er positieve gevallen zijn, zonder namen te noemen. Of halfslachtig alleen maar de sport erbij te noemen. Dat werkt juist geruchten in de hand.
Ach ja, dopingschandaal of niet. Het leven gaat door. Vanavond weer Commissaris Witse op televisie, zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
B-staal wordt vandaag nog bekend gemaakt volgens de ARD, dus dat valt nog mee dan.
Gespeculeerd wordt er toch wel, daar kun je bijna niets tegen doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb ik gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant is het begrijpelijk dat ze niet de naam van een atleet willen beschadigen, voordat definitief zeker is dat hij/zij ook echt positief test. Aan de andere kant voedt het speculaties wanneer alleen wordt gemeld dat er positieve gevallen zijn, zonder namen te noemen. Of halfslachtig alleen maar de sport erbij te noemen. Dat werkt juist geruchten in de hand.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef heywoodu het volgende:
En serieus: Ik zou voor 95% zeker zeggen dat het Sachenbacher-Stehle is
Op de individuele wedstrijd was alleen Dahlmeier beter, maar wel een stuk langzamer op de ski's.
Sprint: S-S 11e, Henkel 22e, rest ver weg.
Achtervolging: 27e, beste Duitse
Massastart: 4e (!), terwijl Henkel de volgende was op de 18e plek.
En dan doet ze vandaag NIET mee in de estafette, rara politiepet
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef Dasjonny het volgende:
En dan nog zevende langlauftijd hebben binnen het biathlon in haar beste prestatie deze spelen.
Zakje bloed erin voor het slapen, spuitje EPO...en gewoon weer door!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef heywoodu het volgende:
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Dat laatste zinnetje erbij vooral
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef heywoodu het volgende:
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Dat laatste zinnetje erbij vooral
Geschorst, maar ook onschuldig bevonden, omdat ze van nature schommelende hemaglobinewaardes heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Kazenbazen het volgende:
Voor 90% zeker Sachenbacher. Een atleet die in 2006 tijdens de spelen al werd geschorst (5 dagen) ivm schommelende bloedwaarden.
Verpasst, maar bevestiging dus dat het Sachenbacher is? Ik hoorde nog net de laatste zin.quote:
Stimmt, alleen schijnt het niet om haar hemaglobinewaardes te gaan, maar om een ander (niet met name genoemd) middel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verpasst, maar bevestiging dus dat het Sachenbacher is? Ik hoorde nog net de laatste zin.
Ook in Rusland zullen ze vervuild vlees hebben dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stimmt, alleen schijnt het niet om haar hemaglobinewaardes te gaan, maar om een ander (niet met name genoemd) middel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |