Sacherbacher werd elke keer aangekondigd als langlaufster inderdaad. En dan kom je bij de biathlon niet in de top met lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef DeeBee het volgende:
Ik verdacht Sachenbacher niet, omdat ze er echt vierkant werd uitgelopen door iedereen.
Maar ze zal zich wel als een echte langlaufer geprepareerd hebben (die achtergrond gaat er niet uit) en dan krijg je dit soort praktijken!
Iemand lauftijden van het vrouwenbiathlon? Want als Sachenbacher al positief is...
Er wordt verwacht dat er vandaag namen bekend gemaakt gaan worden. Ook niet-Duitse deelnemers schijnen betrapt te zijn.quote:
quote:Ein deutscher Olympia-Teilnehmer ist bei den Winterspielen von Sotschi positiv auf ein verbotenes Mittel getestet worden. Das teilte das deutsche Team am Freitag (21.02.2014) mit. Namen wurden nicht genannt. ARD-Dopingexperte Florian Bauer erklärte, dass es sich um einen Sportler oder eine Sportlerin aus dem Biathlon handeln könnte. Dafür habe er allerdings nur eine, wenn auch vertrauenswürdige Quelle, Bei dem Mittel soll es sich um ein Stimulanzmittel handeln. Außerdem sagte er, dass am heutigen Freitag weitere Dopingfälle bekannt werden könnten. Allerdings soll dies dann keine deutschen Athleten betreffen.
bron
Domracheva?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt verwacht dat er vandaag namen bekend gemaakt gaan worden. Ook niet-Duitse deelnemers schijnen betrapt te zijn.
[..]
Het was gissen, maar Florian Bauer vertelde dat het ook om sporters uit andere disciplines dan het biathlon zou gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Wit-Russen heben wel ervaring met een Ostapchyuk, maar zo manwijverig zag Domracheva er net uit.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was gissen, maar Florian Bauer vertelde dat het ook om sporters uit andere disciplines dan het biathlon zou gaan.Sven Kramer, hij wist al dat hij betrapt ging worden en dat was een te zware last voor zijn rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
.quote:
Bergsma. Kramer wist dat en deed relatief kalm aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sven Kramer, hij wist al dat hij betrapt ging worden en dat was een te zware last voor zijn rug.
Als we even doorgaan, zijn de juiste namen wel genoemd. Maar Domracheva haar prestaties waren toch niet heel opvallend? Ze was toch sowieso een van de favorieten, samen met Berger, maar die valt tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bergsma. Kramer wist dat en deed relatief kalm aan.
Of de Noren. Daarom hebben ze de 10 km afgezegd. En Skobrev ook.
Zo. Nu kunnen we weer even vooruit.
Ze was ook wel een van de favorieten. Njah, ik heb die verdenking vooral omdat Wit-Rusland niet zo'n beste reputatie heeft op dat vlak. Niet zozeer vanwege Domracheva zelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als we even doorgaan, zijn de juiste namen wel genoemd. Maar Domracheva haar prestaties waren toch niet heel opvallend? Ze was toch sowieso een van de favorieten, samen met Berger, maar die valt tegen.
Vind ik juist wel prettig dat men zich daar bij de feiten houdt en niet aan het speculeren slaat. (dat doen wij welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:49 schreef VreemdeEend het volgende:
Wel jammer dat de Duitse kranten nog niet meehelpen met het geven van de kanshebbers
http://www.focus.de/sport(...)stet_id_3631604.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:49 schreef VreemdeEend het volgende:
Wel jammer dat de Duitse kranten nog niet meehelpen met het geven van de kanshebbers
Vind ik ook, ik vind ook goed dat de naam niet wordt vrijgegeven voordat de B-staal is onderzocht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind ik juist wel prettig dat men zich daar bij de feiten houdt en niet aan het speculeren slaat. (dat doen wij wel) Dat kan onnodig de verkeerde sporters beschadigen.
Overigens verwacht men dat aan het einde van de middag/begin van de avond de naam bekend wordt gemaakt en de laatste Duitse sporter die betrapt is op de Winterspelen was een ijshockeyer in 1972 in Sapporo.
Ja, want mocht ze het niet zijn dan zou je toch een duidelijke reden opgeven en niet zo reageren:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.focus.de/sport(...)stet_id_3631604.html
Dit wat je zoekt?
quote:Die Frage, ob es einen Zusammenhang mit dem überraschenden Verzicht der deutschen Biathlon-Frauenstaffel auf Evi Sachenbacher-Stehle gäbe, ließ der DSV unbeantwortet.
Heb ik gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant is het begrijpelijk dat ze niet de naam van een atleet willen beschadigen, voordat definitief zeker is dat hij/zij ook echt positief test. Aan de andere kant voedt het speculaties wanneer alleen wordt gemeld dat er positieve gevallen zijn, zonder namen te noemen. Of halfslachtig alleen maar de sport erbij te noemen. Dat werkt juist geruchten in de hand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik vind ook goed dat de naam niet wordt vrijgegeven voordat de B-staal is onderzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |