die jaquote:
Die ja! Bedankt.quote:
Niet in Nederland (en België) tenminste. Dat is niet toegestaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ja
grootste knaagdier ter wereld en kei cute!
Blijkbaar ook leuke huisdieren
[ afbeelding ]
gewoon claimen dat je hem gekocht hebt als caviaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet in Nederland (en België) tenminste. Dat is niet toegestaan.
ik zei toch ook niet dat het toegestaan wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet in Nederland (en België) tenminste. Dat is niet toegestaan.
hij mocht ook wel binnen hoor dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Leipo666 het volgende:
ah ja: Amerikanen die een dier nooit binnen laten maar wel spreken van een huisdier
FOK!ker*quote:
Zo'n capibara zit buiten beter dan binnen me dunktquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Leipo666 het volgende:
ah ja: Amerikanen die een dier nooit binnen laten maar wel spreken van een huisdier
oh zeker! maar wilde even aangeven dat wat Amerikanen denken over 'huisdieren' nu niet iets is om te gelovenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zo'n capibara zit buiten beter dan binnen me dunkt
Ah zo, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh zeker! maar wilde even aangeven dat wat Amerikanen denken over 'huisdieren' nu niet iets is om te geloven
zo laten ze meestal hun honden ook niet uit (die laten ze wel in de tuin schijten)
Kingsize Flappiequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ja
grootste knaagdier ter wereld en kei cute!
Blijkbaar ook leuke huisdieren
[ afbeelding ]
Wtf! Dat is echt creepyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef kawa4 het volgende:
hier zie je een beetje beter echt hoe groot zo'n beest(je) is
[ afbeelding ]
huge ass cavia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |