Ja lekker op een festival in zo'n ongewassen kut met modder van 3 dagen oud.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Beter ga je naar Sziget, Dima. Als je daar geen pussy pullt, pull je nergens.
Aight, maar is wel sociaal proof als je daar solo heen gaat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Beter ga je naar Sziget, Dima. Als je daar geen pussy pullt, pull je nergens.
Zure modder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja lekker op een festival in zo'n ongewassen kut met modder van 3 dagen oud.
Daarom op de VIP-camping staan en meisjes van de VIP fixen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op sziget ben je nooit alleen. En anders shinen wij wel gewoon avondjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Aight, maar is wel sociaal proof als je daar solo heen gaat?
Who cares. Ben je nou een vent of wat. Lekker ranzige seks in een tentje in de zon met 35 graden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of in een hotel slapen en die chicks eerst op je kamer onder de douche duwen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom op de VIP-camping staan en meisjes van de VIP fixen.
Of dit. Niet meteen in problemen denken maar in uitdagingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of in een hotel slapen en die chicks eerst op je kamer onder de douche duwen.
Ga je dit jaar weer??quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op sziget ben je nooit alleen. En anders shinen wij wel gewoon avondje
En dan een BJ krijgen voor 5 euro en ineens je portemonnee weg (maat van me overkomenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sunny beach lijkt me ook wel wat
[ afbeelding ]
echt mooi strandje ook
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En dan een BJ krijgen voor 5 euro en ineens je portemonnee weg (maat van me overkomen)
dat was niet grappig vriend zat nog 20 euro inquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En dan een BJ krijgen voor 5 euro en ineens je portemonnee weg (maat van me overkomen)
Lol jij opent zeler ook.topics voor je vrienden op dbbquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als ze kuurtje of zo willen wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol jij opent zeler ook.topics voor je vrienden op dbb
Jemig wat een grote armen hebben die jongens. Kunnen jullie mij zeggen hoe ik ook zulke armen krijg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
sicke guns vriendjes !! en die alpha haircutes
mensen die niet liften voor meidjes kijk dan!!
[ afbeelding ]
Siofok hongarije zijn de vrouwen veel mooier. Sunny beach vond ik echt vercracktquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sunny beach lijkt me ook wel wat
[ afbeelding ]
echt mooi strandje ook
Ik ben nou niet bepaald een jongere meer... tegen die tijd ben ik al 24 jaar.quote:Aan het grootste meer van Midden-Europa ligt één van de beste feestplaatsen: Siófok. Deze stad heeft een strand van maar liefst 15 kilometer, gebrek aan ruimte om een kleurtje op te doen tijdens je jongerenvakantie zul je dus absoluut niet hebben. Wil je een dagje lekker zonnen en zwemmen bij het Balatonmeer dan betaal je maar ongeveer Ī 2 per persoon per dag!
Zolang de meisjes maar jong zijn hahahwhwehwewquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een jongere meer... tegen die tijd ben ik al 24 jaar.
Je moet ook voor de locals gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een jongere meer... tegen die tijd ben ik al 24 jaar.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Dus geen casual training/black or white shit van de WE of zo
Voor dronken britse wijven.kun je ook een boottochtje newcastle doen..wedstrijdje bij de magpies meepakken savonds clubben en dronken wijven scoren. Hoef je niks voor te doen, alleen leuk lachen en ze komen als.vliegen op een hoop stront op je af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dima ga gewoon naar Magaluf, allemaal van die dronken Britse wijven.
LUISTER NAAR DEZE MAN DIMAquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor dronken britse wijven.kun je ook een boottochtje newcastle doen..wedstrijdje bij de magpies meepakken savonds clubben en dronken wijven scoren. Hoef je niks voor te doen, alleen leuk lachen en ze komen als.vliegen op een hoop stront op je af.
Dm raymondK voor tanktopsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
Voor fashion advies moet ik hier ook niet zijn he
Serieus ga naar Newcastle. Geordie Shore is waarheidsgetrouwquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nice stedentrip UK op mijn lijstje gezet.
Ik heb shit gezien uit Magaluf waar chicks gewoon nakend rondlopen in een bar en gasten vodka van hun tiet drinken enzo. Was net zo'n soort dancingbear club srs.quote:
Ga gewoon naar azie vriendquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nice stedentrip UK op mijn lijstje gezet.
Mams en paps zullen wel trots zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb shit gezien uit Magaluf waar chicks gewoon nakend rondlopen in een bar en gasten vodka van hun tiet drinken enzo. Was net zo'n soort dancingbear club srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |