Je moet ook voor de locals gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een jongere meer... tegen die tijd ben ik al 24 jaar.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Dus geen casual training/black or white shit van de WE of zo
Voor dronken britse wijven.kun je ook een boottochtje newcastle doen..wedstrijdje bij de magpies meepakken savonds clubben en dronken wijven scoren. Hoef je niks voor te doen, alleen leuk lachen en ze komen als.vliegen op een hoop stront op je af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dima ga gewoon naar Magaluf, allemaal van die dronken Britse wijven.
LUISTER NAAR DEZE MAN DIMAquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor dronken britse wijven.kun je ook een boottochtje newcastle doen..wedstrijdje bij de magpies meepakken savonds clubben en dronken wijven scoren. Hoef je niks voor te doen, alleen leuk lachen en ze komen als.vliegen op een hoop stront op je af.
Dm raymondK voor tanktopsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
Voor fashion advies moet ik hier ook niet zijn he
Serieus ga naar Newcastle. Geordie Shore is waarheidsgetrouwquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nice stedentrip UK op mijn lijstje gezet.
Ik heb shit gezien uit Magaluf waar chicks gewoon nakend rondlopen in een bar en gasten vodka van hun tiet drinken enzo. Was net zo'n soort dancingbear club srs.quote:
Ga gewoon naar azie vriendquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Nice stedentrip UK op mijn lijstje gezet.
Mams en paps zullen wel trots zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb shit gezien uit Magaluf waar chicks gewoon nakend rondlopen in een bar en gasten vodka van hun tiet drinken enzo. Was net zo'n soort dancingbear club srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |