Series zijn leuk. 5 tips voor 5 euro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ja, ik vind er ook weinig leuke films bij zitten eigenlijk. Vet kut.
BEUGELSDIJKquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Ghehe
https://www.facebook.com/(...)77593&type=2&theater
Inso. Ik ben niet creatief vandaag. Ik kwam niet verder dan dit snel geschreven verhaaltje in mijn FoBoquote:
Mwaaaa. ik koppel dit niet zo zeer aan den haag.. Maargoed, dit is wel heerlijk jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een beetje trots op je Haagse woonplaats? Haagser dan dit ga je het niet krijgen.
Echt prachtig. De droom laat zich goed maar realistisch klinken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik ben niet creatief vandaag. Ik kwam niet verder dan dit snel geschreven verhaaltje in mijn FoBo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwaaaa. ik koppel dit niet zo zeer aan den haag.. Maargoed, dit is wel heerlijk ja
http://www.dumpert.nl/med(...)aarten_stekelenburg_(ajax).htmlquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
hhaah vind het nog steeds grappig. Maar zijn hoofd ook er bij![]()
Best knap om een dusdanig kort fragment alsnog te ver in te korten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)aarten_stekelenburg_(ajax).html
kan hem niet meer op youtube vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best knap om een dusdanig kort fragment alsnog te ver in te korten.
Die is ook prachtig jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)aarten_stekelenburg_(ajax).html
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef heloef het volgende:
De grootste held uit Den Haag is toch wel Polak.
bedankt johannesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inso je hebt een leuke hond
gr
Johannes
Wat een sukkel is die interviewer ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dee is ook zo mooi
Hij is zo droogHeerlijk
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een sukkel is die interviewer ook.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dee is ook zo mooi
Hij is zo droogHeerlijk
Zij lijkt echt heel veel op een oud klasgenootje van mij, het is gewoon eng.quote:
Het is inderdaad eng.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij lijkt echt heel veel op een oud klasgenootje van mij, het is gewoon eng.
Je bent zelf eng.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij lijkt echt heel veel op een oud klasgenootje van mij, het is gewoon eng.
Hoor ik vaker.quote:
Vraag me af welke etensresten er in zittenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hahhah inso die plaatjes uit vorige topic
lijkt me wel leuk hoor daar wonenquote:
oh kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en alles moet opnieuw gemaakt wordne ofzo
Ik kwam niet goed uit mijn Fobo odequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hahhah inso die plaatjes uit vorige topic
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
dus
gedoucht en wel
trek een trui aan die over een stoel hangt
blijkt het de trui te zijn die ik aan had naar de kapper
nu heb ik overal jeuk
einde verhaal
Oke, geef tips! Aub.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Series zijn leuk. 5 tips voor 5 euro.
Sherlockquote:
quote:
Lostquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock
Orphan Black
American Horror Story
Breaking Bad
Weeds
OOOOOOOH Mannendingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock
Orphan Black
American Horror Story
Breaking Bad
Weeds
Ik acht de kans niet groot dat het poppen zijn.quote:
Je doet het er echt om he? Prima troll welquote:
Uhm.quote:
Valt Weeds onder mannen dingen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm.
Pretty Little Liars
Vampire Diaries
Gossip Girl.
Huppelkutje
Ik heb pas 2 seizoenen gezien maar ik vind het wel vermakelijk. Vind het niet echt vrouwenseriequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt Weeds onder mannen dingen?
Bedoel van internet afgehaald. Ook dat kruidenvrouwtje enzo, ligt er dik bovenop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet groot dat het poppen zijn.
[..]
Je doet het er echt om he? Prima troll wel
Ah. Ik kijk helemaal geen seriesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 seizoenen gezien maar ik vind het wel vermakelijk. Vind het niet echt vrouwenserie
Tweede begin ik maar aan dan... dank je kuskussssquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm.
Pretty Little Liars
Vampire Diaries
Gossip Girl.
Huppelkutje
waar in the wolf of wallstreet zat deze?quote:
weet niet meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar in the wolf of wallstreet zat deze?
ja hij is ook irritantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al vond ik deze irritant. Geen leuke clip ook met zijn pretkop.
Wellicht het origineel van Simon & Garfunkel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar in the wolf of wallstreet zat deze?
Is ook wel een beetje een mannenserie hoor. Wordt tenminste gekeken door de meest mannelijke user die ik ken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Tweede begin ik maar aan dan... dank je kuskussss
vind het orgineel niet leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht het origineel van Simon & Garfunkel?
Ken de film niet.
Ik heb Gossip Girl wel gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een mannenserie hoor. Wordt tenminste gekeken door de meest mannelijke user die ik ken.
ik girlsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Gossip Girl wel gezien#Confessions.
Ik heb anderhalf seizoen van Pretty Little Liars gezien. Zaten wel een paar leuke meisjes in op zich.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Gossip Girl wel gezien#Confessions.
quote:
Booreiland omgeving Qatar. Al moet je dan wel dagelijks/wekelijks een drugstest ondergaan.quote:
GG ook. Voor het boeiende verhaal hoef je het in die series niet heel erg te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf seizoen van Pretty Little Liars gezien. Zaten wel een paar leuke meisjes in op zich.
wat danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had een studie gevond typisch maar hij is alleen maar in nederland
Vindt het wel geinig dat zelfs bij een noodsituatie al die meisjes off-screen wel tijd hebben perfecte make-up op te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GG ook. Voor het boeiende verhaal hoef je het in die series niet heel erg te doen.
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee jullie gaan me dan vast uitlachen
Onze hond moet altijd helemaal naar Sneek om getrimd te worden. Een uitbreiding van de trimbranche moedig ik dus aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralen
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
ik ga deze afluisteren
ook al heb ik niks met carnaval
harryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikken
Fotoboek van Esproc
Nu naar zijn bands aan het luisteren
http://www.metal-archives.com/artists/Harry_van_Breda/57885
Ik ga hem stalken nu
In het dagelijks leven ICT medewerkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikken
Fotoboek van Esproc
Nu naar zijn bands aan het luisteren
http://www.metal-archives.com/artists/Harry_van_Breda/57885
Ik ga hem stalken nu
Waar bestaat de avondploeg uit?quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ICT medewerker![]()
Dat zijn wij. De rest heeft een leven ben ik bangquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen die hier in de avond/nacht posten
ja ik ben erquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje ben je er
heb jij gatsby gelezen
is dat watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben er
en ja ik heb het gelezen
baanzekerheidje ja tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi tochCommercieel doorbreken zit er voor weinige in zeker binnen dit genre. Door de weeks achter de computer in het weekend headbangen met een bass
wow ik las dat je me nodig hadquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
baanzekerheidje ja toch
Harry de systeembeheerder op de lagere school
bedankt wij delen ook de passie voor literatuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik las dat je me nodig had
gaat het hier om?
en ja is wel leuk
gewoon in beginnen joh, wel even doorkomen in het begin
we delen veel dingen hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt wij delen ook de passie voor literatuur
Ik moet ook meer lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt wij delen ook de passie voor literatuur
ja kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
we delen veel dingen he
subway, rusland, commiblock, arnhem, augurken
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.quote:
ohja katequote:
Niks mis met veel lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.
Een beter rijtje dan dit wordt het niet. Gedeelde hobby's, eten, woonplaats en toekomstvisiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
we delen veel dingen he
subway, rusland, commiblock, arnhem, augurken
inso en ik zijn goede vriendenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beter rijtje dan dit wordt het niet. Gedeelde hobby's, eten, woonplaats en toekomstvisie
Alles
Dat moet je koesterenquote:
Enige waar ik terugkomende op Ezell haar post wel van baal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.
Jouw tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit nummer ken ik gewoon nog.
ik heb zondagochtend drie documentaires bekeken over onder andere een verbrand iemand zonder voet en handen. daar beland ik dus somsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
ik ben nu daar beland op youtube
Flikkerquote:
Kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker
maar dit was serieus gewoon een 'hit'. Wat een jaren
Irene Moors heeft de gabber scene vermoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Edit: http://www.top40.nl/irene(...)urfen-no-limit_10767 Nummer 1 hit zelfs
slechte grap matigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral aan die dick blijven zuigen.
hahaha. Zo na deze grap kan ik even weg.
gewoon pakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me af of je in dubai gewoon in pak moet lopen of zo'n jurk voor zaken
wel bikini op strand in dubaiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef JanCees het volgende:
als je te weinig aanhebt pakken ze je op
linkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Ohshit Lr, zie nu pas jouw topic met crack alles. Haha![]()
![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3692] Crack_ de barmhartige Samaritaan, HOUZEE O+ *O* _O_
klopt daar ga je echt voor het sportieve aspect naar toequote:
waar anders voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt daar ga je echt voor het sportieve aspect naar toe
hahahahaahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me af of je in dubai gewoon in pak moet lopen of zo'n jurk voor zaken
beetjequote:
ja doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:57 schreef JanCees het volgende:
Ik kan van de Lawineboys naar P Diddy gaan
doen of niet
serieus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo lijkt me wel chill zo'n jurk
ja chillquote:
boeie geld zatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
heeft die linkse nu loubs
nee jij hoeft dat nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja chill
ik word dan wel zo'n vrouw met zo'n palmboomblad weet je wel
beetje zwaaien enzo
wat moet ik danquote:
Jij mag de gehele dag shoppen met privéchauffeur aangezien je niet zelf auto mag rijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja chill
ik word dan wel zo'n vrouw met zo'n palmboomblad weet je wel
beetje zwaaien enzo
En slechts 1 topic te laat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3692] Crack_ de barmhartige Samaritaan, HOUZEE O+ *O* _O_
je hoeft toch geen belasting te betalenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geef iedereen van grtd kliek nu dan wel chille appartement loubs en dikke kar
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geef iedereen van grtd kliek nu dan wel chille appartement loubs en dikke kar
daaromquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft toch geen belasting te betalen
bedankt vriendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |