ik girlsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Gossip Girl wel gezien#Confessions.
Ik heb anderhalf seizoen van Pretty Little Liars gezien. Zaten wel een paar leuke meisjes in op zich.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Gossip Girl wel gezien#Confessions.
quote:
Booreiland omgeving Qatar. Al moet je dan wel dagelijks/wekelijks een drugstest ondergaan.quote:
GG ook. Voor het boeiende verhaal hoef je het in die series niet heel erg te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf seizoen van Pretty Little Liars gezien. Zaten wel een paar leuke meisjes in op zich.
wat danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had een studie gevond typisch maar hij is alleen maar in nederland
Vindt het wel geinig dat zelfs bij een noodsituatie al die meisjes off-screen wel tijd hebben perfecte make-up op te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GG ook. Voor het boeiende verhaal hoef je het in die series niet heel erg te doen.
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee jullie gaan me dan vast uitlachen
Onze hond moet altijd helemaal naar Sneek om getrimd te worden. Een uitbreiding van de trimbranche moedig ik dus aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met honden trimmen. Ook dieren verdienen het om te stralen
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
ik ga deze afluisteren
ook al heb ik niks met carnaval
harryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikken
Fotoboek van Esproc
Nu naar zijn bands aan het luisteren
http://www.metal-archives.com/artists/Harry_van_Breda/57885
Ik ga hem stalken nu
In het dagelijks leven ICT medewerkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben extreem doelloos fobo's aan het aanklikken
Fotoboek van Esproc
Nu naar zijn bands aan het luisteren
http://www.metal-archives.com/artists/Harry_van_Breda/57885
Ik ga hem stalken nu
Waar bestaat de avondploeg uit?quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ICT medewerker![]()
Dat zijn wij. De rest heeft een leven ben ik bangquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen die hier in de avond/nacht posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |