ja ik ben erquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
sofje ben je er
heb jij gatsby gelezen
is dat watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben er
en ja ik heb het gelezen
baanzekerheidje ja tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi tochCommercieel doorbreken zit er voor weinige in zeker binnen dit genre. Door de weeks achter de computer in het weekend headbangen met een bass
wow ik las dat je me nodig hadquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
baanzekerheidje ja toch
Harry de systeembeheerder op de lagere school
bedankt wij delen ook de passie voor literatuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik las dat je me nodig had
gaat het hier om?
en ja is wel leuk
gewoon in beginnen joh, wel even doorkomen in het begin
we delen veel dingen hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt wij delen ook de passie voor literatuur
Ik moet ook meer lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt wij delen ook de passie voor literatuur
ja kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
we delen veel dingen he
subway, rusland, commiblock, arnhem, augurken
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.quote:
ohja katequote:
Niks mis met veel lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.
Een beter rijtje dan dit wordt het niet. Gedeelde hobby's, eten, woonplaats en toekomstvisiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
we delen veel dingen he
subway, rusland, commiblock, arnhem, augurken
inso en ik zijn goede vriendenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beter rijtje dan dit wordt het niet. Gedeelde hobby's, eten, woonplaats en toekomstvisie
Alles
Dat moet je koesterenquote:
Enige waar ik terugkomende op Ezell haar post wel van baal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lees echt absurd veel. dat gaat alleen maar erger worden de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |