Het is eigenlijk voor een soortgelijk project:quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:15 schreef shiznuts het volgende:
WLToys. HSP en HuanQi zijn de main brands die wel wat aardige dingen hebben.
Maar komt eigenlijk allemaal niet in de buurt van echt goed r/c hobbyspul.
Dan moet je niet bij regular webshops kijken, maar bij hobbyshops zoals Hobbyking.
Zie ook de OP voor links naar HobbyKing, RCTimer, RCMart en GoodLuckBuy.
Qua prijs/mah verhouding zijn dit nog steeds een goede keusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Toch maar de 4 slot nemen. Zal ik wel niet nodig hebben maar je zult het altijd zien dat ik later toch anders wil.![]()
Maar dit zijn nog steeds dé 18650 batterijen die je moet nemen?
Conrad? Via China vind je alleen óf duur spul, óf crap spul.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:05 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand ervaring met RC auto's uit china? Ben op zoek naar bijvoorbeeld zoiets:
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=58438
Dus met servo steering, beetje goede kwaliteit, ongeveer 1:14-1:10
Ah shiiit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
GPS niet werkt... ?
hier werkt hij gewoon hoor.. niks geen problemen
er zit niet de beste gps chip in, maar een gps fix vind hij hier toch redelijk snel en met navigatie hoeft het niet zo heel secuur te zijn.. tom tom werkt hier dus ook prima
Bij deze houder wordt ook nog een clipje bij geleverd om ipv de zuignap hem gewoon aan je ventilatorgrill kan maken
[..]
Duurde het lang de 1e keer voordat hij een satelliet vond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
GPS niet werkt... ?
hier werkt hij gewoon hoor.. niks geen problemen
er zit niet de beste gps chip in, maar een gps fix vind hij hier toch redelijk snel en met navigatie hoeft het niet zo heel secuur te zijn.. tom tom werkt hier dus ook prima
Bij deze houder wordt ook nog een clipje bij geleverd om ipv de zuignap hem gewoon aan je ventilatorgrill kan maken
[..]
Die donkere steegjes heb ik anders wel via die tom tom gevonden ja!![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Conrad? Via China vind je alleen óf duur spul, óf crap spul.
Of Hobbyking natuurlijk.
net halfuur buiten gelegen maar niks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Duurde het lang de 1e keer voordat hij een satelliet vond?
En dien je hem buiten te leggen?
Want in huis en voor het raam vind hij niks.
Dacht dat ik het ook al eens buiten geprobeerd had...
Goeie deal!quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Cappucino melk opschuim ding gekocht bij BIC, 8.4 dollar. Ik ben benieuwd of die ongedeukt aankomt
hier
Ik zag die video vannacht inderdaad; wilde ik 'm hier posten; ja hoor de heer Shiznuts was er alweer bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef shiznuts het volgende:
Hier was jij toch zo op aan het wachten?
Deze dus?quote:P.S. SoShine is het merk aan huis hier qua 18650's.
Thanks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:13 schreef monkeybrain het volgende:
Qua prijs/mah verhouding zijn dit nog steeds een goede keus
In de vorige pagina's staat ergens een opladerkabel voor Pipo (met dat pinnetje) met USB, daarmee kan je de tablet gewoon opladen door middel van een USB-lader.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou zoeken naar een betrouwbare Pipo m9 lader met EU stekker...
Dat kabeltje heb ik ook, maar punt is dat de meeste opladers tussen de 0.5 en 1A leveren. Deze lader zou zo'n 2.5A moeten leveren wat dus aanzienlijk sneller laadt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:49 schreef J.B. het volgende:
In de vorige pagina's staat ergens een opladerkabel voor Pipo (met dat pinnetje) met USB, daarmee kan je de tablet gewoon opladen door middel van een USB-lader.
Uhh, dat bedoelde ik eigenlijk met crap uit China, dat dat toevallig nu ook bij Conrad te krijgen is...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Toevallig net een aanbieding
Weet ik wel hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhh, dat bedoelde ik eigenlijk met crap uit China, dat dat toevallig nu ook bij Conrad te krijgen is...
Ik dacht meer aan zoiets:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)straatmodel?ref=list
Ach ja, als je shipping and handling meerekent valt het idd mee..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
7 pond = 11 dollar ongeveer, dus BIC is goedkoper ja.
Het viel mij ook al op dat Chinaprices zowat alleen Aliexpress weergeeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: heb de gele van 2800mAh en de groene van 2900mAh (2 van elk). Zeer degelijk.
P.s. gebruik de laatste tijd vaak chinapricefinder.com ; chinaprices.us laat zoektermen niet lekker wegfilteren meer lijkt het en mist de laatste tijd ook searchhits die elders wel gevonden worden dus...
Heb er 1 bij DX vandaan 5V 3A met euro stekker. Was iets van 3 of 4 euro. Ding werkt uit de kunst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kabeltje heb ik ook, maar punt is dat de meeste opladers tussen de 0.5 en 1A leveren. Deze lader zou zo'n 2.5A moeten leveren wat dus aanzienlijk sneller laadt.
Maar het is inderdaad een idee om een losse USB lader van 2-2.5A te nemen zodat ik deze voor zowel de tablet als de telefoon e.d. kan gebruiken.
hij vind mijn fix vrij snel hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Duurde het lang de 1e keer voordat hij een satelliet vond?
En dien je hem buiten te leggen?
Want in huis en voor het raam vind hij niks.
Dacht dat ik het ook al eens buiten geprobeerd had...
Je pakketje heeft een bepaalde waarde (volgens mij licht de grens ergens op de ¤20,-) ga je daaroverheen moet je invoerrechten betalen = Wet. Helaas niks tegen te beginnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
ozen voor de standaard gratis manier van verzenden. Ik vind het redelijk absurd dat ik zo'n 75% extra douanekosten ofzo moet bijbetalen omdat de Nederlandse overheid het gore handje weer zo nodig moet ophouden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het normaal dat je ipv 27 euro ineens 45 mag lappen? Ik vind het persoonlijk ordinaire diefstal en een schofterige kutstreek. Het wordt gewoon 75% duurder zo. Mijn vriendin ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |