Ik zou de 4 slot versie nemen voor die paar dollar meer. Dat kan in de toekomst handig zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:47 schreef Iemand91 het volgende:
- M'n mooie CREE XM-L T6 Flashlight doet niet goed meer.Contact is niet goed meer. Moet ik naar kijken. Misschien sowieso wel eens een slim idee denk ik om de batterijen + lader te vervangen voor
Leuk hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nog meer ervan verwacht, hij kan in ieder geval niet trillen monkey. Ik weet dat daar je interesses liggen
Nog leukerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoe denk jij dat hij de bass heeft getest dan..
'lekkere strakke heldere bass'
verraad het al...
Enige wat ik nog wel interessant vind is zon lifehammer sleutelhangertje,quote:Op zondag 2 februari 2014 09:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zou de 4 slot versie nemen voor die paar dollar meer. Dat kan in de toekomst handig zijn.
Wel opletten dat je de juiste sloten gebruikt met 2 accu's want het stroom wordt verdeelt over 2 + 2 sloten en dan verdubbel je de oplaadtijd.
[..]
Leuk hoor
[..]
Nog leuker![]()
Je moet gewoon wat beter rondkijken want ik mis de video reviews
Heeft ie het daarom bij het solderen ook over 'lekker vloeit in het gaatje' en suckers?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nog meer ervan verwacht, hij kan in ieder geval niet trillen monkey. Ik weet dat daar je interesses liggen
Pistons v2 via Ibuygou of Sony MHC1 via Ebayquote:Op zondag 2 februari 2014 03:41 schreef Xetran het volgende:
Heb nu de delta's en de m5, zijn die Pistons echt de moeite waard? zoek iets met een flinke bass, vooral de m5 valt daar naar mijn amateurgevoel erg in tegen. Een paar extra oortjes kunnen nooit kwaad.
40 x de tmart nieuwsbrief ontvangen:')quote:Op zondag 2 februari 2014 17:48 schreef Captain_koek het volgende:
40 x de tmart nieuwsbrief ontvangen:')
D'r heeft iemand hier wel eens een review neer gezet van iemand die ze beide had getest en waar de versie met 4 slots minder goed was dan de 2 slots. Lijkt veel op deze site maar op die gehele site kan ik het niet terug vinden. Maar ik zal het onthouden; hoewel 4 tegelijk waarschijnlijk toch nooit gebruikt gaat worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zou de 4 slot versie nemen voor die paar dollar meer. Dat kan in de toekomst handig zijn.
Wel opletten dat je de juiste sloten gebruikt met 2 accu's want het stroom wordt verdeelt over 2 + 2 sloten en dan verdubbel je de oplaadtijd.
wat voor item ging het om? En het was niet aangekomen ofzo? Geen tracking? Had BG nog wel gereageerd bij paypal?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef Brecht35 het volgende:
Paypal geschil is geëindigd in mijn voordeel, heb m'n geld terug van BG.
Nice! Iets dat van de zijkant van je laptop recht in je ogen kan schijnen! Als het nou ook nog een fijne pieptoon uitzend zonder volume control, I would be sooo happy.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef Erasmo het volgende:
https://dx.com/p/wy002-mi(...)-271396#.Uu5TCvsWkcA
Tof dingetje
Inderdaad, wat de fuck is de functionaliteit van dat ding zeg xD?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef toimoi het volgende:
[..]
Nice! Iets dat van de zijkant van je laptop recht in je ogen kan schijnen! Als het nou ook nog een fijne pieptoon uitzend zonder volume control, I would be sooo happy.
Ahhh ok, zo iets hoopte ik al.quote:Op maandag 3 februari 2014 04:39 schreef shiznuts het volgende:
Ja, vanwege Spring festival dus, hè.
Hebben ze zelfs mailtjes over gestuurd.
Misschien toch een typisch item om juist niet in China te bestellen. Als je ondersteboven in de sloot ligt heb je net even geen tijd om het pinnetje eerst ff goed te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef N22 het volgende:
Ik hou het even in de gaten, dat hij niet weer onopgemerkt verschuift, hetgeen de lifehammer onbruikbaar zou maken.
De afgekeurde exemplaren gaan naar de Chinashopquote:Op maandag 3 februari 2014 09:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Misschien toch een typisch item om juist niet in China te bestellen. Als je ondersteboven in de sloot ligt heb je net even geen tijd om het pinnetje eerst ff goed te zetten.
(ja ik weet dat die dingen vast bijna altijd in China gemaakt worden, maar via Europese bedrijven wordt er volgens mij toch meer aan kwaliteitscontrole gedaan)
Let wel op; presell hequote:Op maandag 3 februari 2014 11:37 schreef Dromer het volgende:
Maar goed dat het Chinees nieuwjaar is, want nu kan ik m'n bestelwoede een beetje in de hand houden tot de boel weer wat op gang komt.
Heb nu een Onda V975m tablet op het oog. Ik lees er goede dingen over. Erg goed en mooi scherm en aardige bouwkwaliteit. En ook nog eens supersnel. (antutu over de 30000)
Dat staat alleen bij hen. Pandawill heeft 'm ook en velen op Aliexpress natuurlijk.quote:
Okequote:Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat staat alleen bij hen. Pandawill heeft 'm ook en velen op Aliexpress natuurlijk.
aliexpress zal het niet worden want ik heb geen CC, maar ik ga even kijken op BIC en eBay! Thanksquote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Property: double wall / thermo / insulated / (heat) insulation
Material: glass / stainless steel / ceramic / porcelain
Type: cup / mug / holder (+ lid)
For: tea / coffee / soup
Combineer je raak en kijk vooral ook ff op http://aliexpress.com .
450ml, 470ml / 16oz komt aardig wat voor.
Ja, ik ken het verhaal, kwam het hier laatst al tegen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef shiznuts het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=179962
Moet je bij de zeerover kijken, hè: http://www.alibaba.com/pr(...)tic_drink_coins.html (bijv.).quote:Op maandag 3 februari 2014 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ken het verhaal, kwam het hier laatst al tegen.
Maar ik was zaterdag aan het werk, toen kreeg ik dus een factuur onder ogen, van dit soort munten:
[ afbeelding ]
Toen dacht ik: Dat moet ik China goedkoper kunnen!
SNSquote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moet je bij de zeerover kijken, hè: http://www.alibaba.com/pr(...)tic_drink_coins.html (bijv.).
Mag hier eigenlijk wel over gesproken wordenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.combicraft.nl/plastic-munten/reliefmunten-1/
[..]whhaahaihihhahoehhaha
Dit is trouwens wel ingenieus:
[ afbeelding ]
Haha, lol, nee.
[ afbeelding ]
http://wzfulong.en.alibab(...)_souvenir_coins.htmlZit ik net een bericht over te posten.
Deze zijn ook wel handig voor op de kermis...
Nee, da's sandokan.comquote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moet je bij de zeerover kijken, hè: http://www.alibaba.com/pr(...)tic_drink_coins.html (bijv.).
Net gekeken, kon niks vinden bij ons.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij zoiets bij de action liggen voor een paar euro.
Case van 8/9 euro. Niet aangekomen, geen tracking en BG heeft na de claim niet gereageerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat voor item ging het om? En het was niet aangekomen ofzo? Geen tracking? Had BG nog wel gereageerd bij paypal?
Action tips, eigenlijk is de tip de 100 nieuwe producten pagina goed bijhoudenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef Downstar het volgende:
Ik voelde me bijna zon hebberige huisvrouw..
Heb je die Xiaomi Pistons al binnengekregen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:35 schreef shiznuts het volgende:
-Ah:
[ afbeelding ]
• http://www.aliexpress.com(...)-ear/1427854533.html (2014-01-20 ordered, shipped on 2014.01.21, in 2014.02.03).
Toch maar de 4 slot nemen. Zal ik wel niet nodig hebben maar je zult het altijd zien dat ik later toch anders wil.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:33 schreef monkeybrain het volgende:
Neen. Maar hopelijk deze week nog?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
Heb je die Xiaomi Pistons al binnengekregen?
Hier was jij toch zo op aan het wachten?quote:
GPS niet werkt... ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef Miniem het volgende:
toffe tip, maarre tomtom op de NEO werkt niet als de GPS niet werkt. Hoe heb jij dat gefixt dan?
Die donkere steegjes heb ik anders wel via die tom tom gevonden ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Action tips, eigenlijk is de tip de 100 nieuwe producten pagina goed bijhouden![]()
Ze hebben/hadden ook tablet houders voor aan je raam.
Het is alleen wel een enorm log ding. Ik heb dezelfde voor op de fietsstuur gekocht, ziet er niet uit maar wel stevigTomtom voor rondje Deventer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |