Wat ben je creatiefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tietjes
Tetjes
Pronte borstjes!
TETTENquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Queller het volgende:
Ow ja, en alsjeblieft... Ik wil tetten. Niet teveel tegelijk, want ook ik heb mijn beperkingen, maar gewoon: Tetten. En graag in 3 regels, anders snap ik het niet meer
Het ging niet over DE POSTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen hoor, ik geloof je meteen, al vind ik het echt zwaar overdreven als De Post als 'raar en onsmakelijk' wordt betiteld, dan is het echt betutteling ten top áls dat al niet meer kan. Geforceerde kusjekroel.
Sorry, een hele paginaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Queller het volgende:
Ow ja, en alsjeblieft... Ik wil tetten. Niet teveel tegelijk, want ook ik heb mijn beperkingen, maar gewoon: Tetten. En graag in 3 regels, anders snap ik het niet meer
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar als ik hier kritiek had dan zette ik er volgens mij ook netjes bij dat het niet om ALLE crew ging?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoi, ik heb net ff zitten teruglezen: 'we' doen het zelf ook...
Je kan zien dat jij op mannen valtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef Peter het volgende:
Tepel, tepel, tepelkloof
Tepelring, tepelring
Wat is een tiet een soepel ding
Zo, 3 regels
Dat zijn er nou die echt tot haar navel hangenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sorry, een hele pagina
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
t idee dat het weer heel geforceerd moet gaan naar tieten en ouwejongenskrentenbrood, terwijl ik vond dat we best even normaal en uitgebreid mochten reageren op Senesta haar post. WE als in 'degenen die daar om gevraagd hadden en het graag nog even wilden bespreken', dus niet iedereen... maar onder andere ik.
Vreemd, dit.
Ik zou niet in de bankschroef willenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zijn er nou die echt tot haar navel hangen
Het is wat je net zei: jij post ook makkelijk altijd (<< see what I did therequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar als ik hier kritiek had dan zette ik er volgens mij ook netjes bij dat het niet om ALLE crew ging?
En waar ik het over 'ons' heb, zet ik dat toch niet voor niets tussen aanhalingstekens en zeg ik dat ik te lui ben om alle betreffende namen uit te typen?
Tetten, altijd goed. Hangen ze al een beetje of heb je kleintjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ging niet over DE POST
Lees je DM en maak het niet nog ingewikkelder (tenzij tetten, dan mag het)
Ik heb die beslissing genomen op basis van je uitleg vorige week en de wijze waarop wij als users benaderd zijn. En ik zie niet in wat daar niet netjes aan is, het is een optie die Fok! tegen betaling aanbiedt. Na een vlugge lezing heb ik nog niet de indruk dat je iets hebt gepost dat mijn mening doet veranderen, maar ik zal nog eens zorgvuldig lezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef senesta het volgende:
Ik moet en zal hier uitgebreid tekst en uitleg geven want anders gaat iedereen hier Sara negeren. Dat vind ik net zo goed niet heel netjes.
Ga gerust verder, maar ik was er al even klaar mee. Dus (oprecht) stoor je niet aan mij: doe je ding!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb het idee dat het weer heel geforceerd moet gaan naar tieten en ouwejongenskrentenbrood, terwijl ik vond dat we best even normaal en uitgebreid mochten reageren op Senesta haar post. WE als in 'degenen die daar om gevraagd hadden en het graag nog even wilden bespreken', dus niet iedereen... maar onder andere ik.
Vreemd, dit.
Wat deze mevrouw zegt. Laterzquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry
Wilde de avond nog even luchtig afsluiten.
Ja, maar ze heeft nu al een paar keer aangegeven het niet zo te bedoelen. Ze (en yvonne ook trouwens) heeft zelfs gevraagd waar ze "jullie" een (eng) kliekje noemt. Een post als "wat is er met deze SC gebeurd" hóeft helemaal niet op jullie allemaal te slaan; Ik snap wellicht dat het zo opgevat is, maar lees hem nog eens rustig..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als dat nou net is waar hier van 'onze' (te lui om de namen te typen) het pijnpunt was, waar de ergernis mee begon, dan is het gewoon écht klote om zoiets weer te lezen...
We ZIJN niet iedereen-tegen-Sara.
We GAAN niet 'iedereen Sara negeren als Senesta geen uitleg komt geven'.
Ik vind het gewoon strontvervelend (sorry) om elke keer zo neergezet te worden.
Het is niet zo moeilijk:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tetten, altijd goed. Hangen ze al een beetje of heb je kleintjes?
Maar ok, excuses, ik begrijp dat juist Sara haar posts als onsmakelijk worden betiteld. Maar hoe moet men dan reageren? Je komt toch al snel bij een reactie met een kwinkslag of negeren? Niet iedereen is een aspirant maatschappelijk werker?
quote:Pssttt.... [insert naam van user die iets onsmakelijks post]: dit hoeven we niet echt te weten hoor. Wayyyy too much info!
Lees je wel mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat deze mevrouw zegt. Laterz
PS: Ik denk dat je met deze hele discussie niets opschiet. Je ergert je gek en senesta gaat toch niets toegeven.
Dat zei Anne, dat wat je nu aanhaalt...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is wat je net zei: jij post ook makkelijk altijd (<< see what I did there) altijd. Ik heb net ff wat terug zitten lezen en ik bedoel dingen als:
(kut, nou moet ik gaan terugzoeken....)
Ga ik me er tóch weer inhoudelijk mee bemoeienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat deze mevrouw zegt. Laterz
PS: Ik denk dat je met deze hele discussie niets opschiet. Je ergert je gek en senesta gaat toch niets toegeven.
Ja, al een tijdje. En dat magquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees je wel mee?
Zulke posts vind ik dus stemmingmakerij.
Ow, ik ben goed bezig... Excuus!quote:
Ik heb jou (volgens mij, mea culpa als ook dat Anne wasquote:En ja, ik zal ook heus wel eens zoiets doen, maar volgens mij niet als het om zoiets belangrijks gaatEn als ik er dan op gewezen ben dat dat heel akelig is, zal ik een volgende keer toch heel hard proberen om er dan op te letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |