SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je mijn zusje zien. Totale paniek afgelopen zaterdag. En als ze echt hand komen vragen valt ze flauw denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Komt wel goed jo, geen paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Arcadia op 28-01-2014 19:11:12 ]
My manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef expans het volgende:
Anno 2014 nog hand vragen, yobazlar sizi
Haha, wees blij dat hij geen zussen heeft, anders is het een hele familie die er bij is..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet je mijn zusje zien. Totale paniek afgelopen zaterdag. En als ze echt hand komen vragen valt ze flauw denk ik
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Krokusje, wat is je zusjes sterrenbeeld en van de damat, dan ga ik kijken of het een goeie match is tussen die twee
Krokusje, wat is je zusjes sterrenbeeld en van de damat, dan ga ik kijken of het een goeie match is tussen die twee
Kufr!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Trouwens heel die poppenkast omtrent trouwen en shit is 1 van de grootste redenen dat ik heb afgezworen om ooit nog te trouwen
Het is ook een poppenkast imo, bv ''konvoy''quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Trouwens heel die poppenkast omtrent trouwen en shit is 1 van de grootste redenen dat ik heb afgezworen om ooit nog te trouwen
Gewoon makkelijk toch, meenemen naar imam met haar vader erbij en dan naar gemeentehuis en klaar. Stuur wel briefjes en beschuit met muisjes via post naar iedereen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk toch, meenemen naar imam met haar vader erbij en dan naar gemeentehuis en klaar. Stuur wel briefjes en beschuit met muisjes via post naar iedereen.
Ja, dat begrijp ik. Dat gezegde heeft ook meer betrekking op een langere periode, voor na het huwelijk bijvoorbeeld. Dan leer je pas echt of mensen bijvoorbeeld eli açik zijn of cimri, of ze manieren hebben (aan tafel of elders), etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet goed leren kennen te zijn. Maar gewoon effe kletsen, thee drinken enzo
Sowieso 4 vrouwen en een harem vol concubinesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Weissman het volgende:
Wat imam lan, ik ben toch niet gelovig![]()
Sowieso mensen die verwachten dat ik me ooit ga beperken tot 1 vrouw
Monogame relaties
quote:Religie
quote:Traditie
Weissmanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Weissman het volgende:
Wat imam lan, ik ben toch niet gelovig![]()
Sowieso mensen die verwachten dat ik me ooit ga beperken tot 1 vrouw
Monogame relaties
Religie
Traditie
Ik zie het verband niet ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Arcadia het volgende:
Net zeuren over gorenek gelenekler en nu haten op tradities.
Hypocrisie!
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso 4 vrouwen en een harem aan concubines
Je wordt dan sowieso vermoord door je vrouw als ze er achterkomtquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je wordt dan sowieso vermoord door je vrouw als ze er achterkomt
Bijna al mijn overgrootvaders hebben dat gedaan en dat waren allemaal bazen, die gevochten hebben in een oorlog.quote:
Hoezo? Hoeveel mannen heb jij dan al niet gehad, als we toch dieper in het onderwerp gaan?quote:
Is de profeet dat dan ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie bedoel je met gorgusuzler ?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is de profeet dat dan ook?Alsof iedereen de weg van de profeet volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere vrouwen huwen vind ik belachelijk, dan eis ik meerdere mannen![]()
Vroeger reden ze op kamelen, doe dat dan ook![]()
mensen die meerdere vrouwen willen huwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie bedoel je met gorgusuzler ?
Verwar mijn levenswijze niet met die van de reli-fundi' s hier![]()
Want als je 1 soennah volgt ben je ook verplicht om het andere te doen of wat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Alsof iedereen de weg van de profeet volgt
Meerdere vrouwen huwen vind ik belachelijk, dan eis ik meerdere mannen![]()
Vroeger reden ze op kamelen, doe dat dan ook
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik las een reactie van arcadia, wat zou je doen als je vriendin gehandicapt raakt; zijn antwoord gewoon een 2de vrouw nemen, tfouuu. Wat een mongoolik heb een pest hekel aan zulke mensen.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie bedoel je met gorgusuzler ?
Verwar mijn levenswijze niet met die van de reli-fundi' s hier![]()
flikker op boyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.
Zijn er in jouw familie mensen die meerdere vrouwen hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want als je 1 soennah volgt ben je ook verplicht om het andere te doen of wat.
Wat denk je dat er dan tegenwoordig gebeurt in Nederlandse huishoudens? Kinderen komen, vrouw doet geïrriteerd (libido crasht), mannen nemen een minnaresquote:
Oke, ik neem dan 4 vrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.
Uh? Weet je hoeveel mensen bij hun partner blijven nadat deze voor het leven in de rolstoel beland, verlamd wordt o.i.d.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik las een reactie van arcadia, wat zou je doen als je vriendin gehandicapt raakt; zijn antwoord gewoon een 2de vrouw nemen, tfouuu. Wat een mongoolik heb een pest hekel aan zulke mensen.
Het is maar hoeveel hoofdpijn je kunt dragen, die veroorzaakt worden door meerdere vrouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere.Is toch niet meer van deze tijd?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere vrouwen.Is toch niet meer van deze tijd?
ja, jij hebt vet veel ervaring ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is maar hoeveel hoofdpijn je kunt dragen, die veroorzaakt worden door meerdere vrouwen
Je zei: ik zou een tweede vrouw nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uh? Weet je hoeveel mensen bij hun partner blijven nadat deze voor het leven in de rolstoel beland, verlamd wordt o.i.d.?
Uiteindelijk onmogelijk om een huishouden met kinderen in jezelf gaande te houden, mijn antwoord was realistisch binnen het toegestane kader. Ik weet niet of ik in die positie een tweede vrouw zou nemen, uberhaupt weet ik niet wat ik zou doen.
Sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, jij hebt vet veel ervaring ook.
mensen zijn nankor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
ik spreek jullie als jullie echte liefde vinden. Geen enkel celletje in je hoofd dat aan een ander zal denken.
Als! Ik heb alleen nare ervaringen aan overgehoudenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
ik spreek jullie als jullie echte liefde vinden. Geen enkel celletje in je hoofd dat aan een ander zal denken.
Niet laten tegenhouden door die ervaringen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als! Ik heb alleen nare ervaringen aan overgehouden
Deze chickquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
konusun lan. Sanki buldugunuz kari izin verecekti. Gebertir sizi.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere vrouwen.Is toch niet meer van deze tijd?
Deels mee eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
Verliefd zijn is niet haram, of verwijs je naar iets anders?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet laten tegenhouden door die ervaringen.
Trouwens, yakistiramadim sana.... hani haram falan.
Je weet echt niks blijkbaar. Een mongool heeft polygamie erbij verzonnen of wat? Dus stel je voor het is oorlogstijd, er zijn heel veel mannen gesneuveld, mogen heel veel vrouwen geen kinderen hebben omdat jij vindt dat jij alleenrecht hebt op de man ofwat? Nogmaals, ik spreek binnen het kader van wat toegestaan is, persoonlijke verwijtingen mogen in het prullenbak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je zei: ik zou een tweede vrouw nemen.
Denk je dat de islam dit prettig zou vinden?
Sommige mongolen verzinnen een hoop bij. Jouw vrouw raakt verlamd, en jij neemt een 2 de vrouw.. Dat is toch gemeen, zielig.. Insanlarin isine geliyor en meteen 2 de vrouw goedkeuren. Tfouu
Ik weet best wel veel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet echt niks blijkbaar. Een mongool heeft polygamie erbij verzonnen of wat? Dus stel je voor het is oorlogstijd, er zijn heel veel mannen gesneuveld, mogen heel veel vrouwen geen kinderen hebben omdat jij vindt dat jij alleenrecht hebt op de man ofwat? Nogmaals, ik spreek binnen het kader van wat toegestaan is, persoonlijke verwijtingen mogen in het prullenbak.
Hoe perfect ben je zelf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
Kijk, het is gewoon, als ik een perfect fatsoenlijke dame zou vinden, dan zou ik best monogaam voor haar willen zijn. Maar waar vind je nog zulke dames?
Je ging al de mist in toen je perfect zei.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
Kijk, het is gewoon, als ik een perfect fatsoenlijke dame zou vinden, dan zou ik best monogaam voor haar willen zijn. Maar waar vind je nog zulke dames?
Als je het echt zou willen weten. Ik zou het niet erg vinden. Ik zou het ook niet erg vinden, dat mijn moeder met een andere man was getrouwd, als mijn vader vroeg was overleden (of ze gescheiden waren).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik weet best wel veel.
Ik geef zojuist ook mijn mening hierover.
Zou jij willen dat jij 4 andere moeders hebt, is toch zielig voor jouw moeder man, kadinlik gururu kalmaz..
Vroeger reden ze op kamelen, omdat het in die tijd was..
Waarom volgen die mensde de tijd van toen niet dan??
Je praat zo groot, wat doe je hier in Nederland? Is toch haram.
Wat poep jij man :s daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je het echt zou willen weten. Ik zou het niet erg vinden. Ik zou het ook niet erg vinden, dat mijn moeder met een andere man was getrouwd, als mijn vader vroeg was overleden (of ze gescheiden waren).
Ze moet perfect voor mij aanvoelen en niet zo van het moet maar deze zijn. :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je ging al de mist in toen je perfect zei.
Ik heb nooit gezegd dat met meerdere vrouwen trouwen een verplichting was. Dat is een optie (mits je aan de voorwaarden voldoet, zoals dat je elke vrouw evenveel liefde moet geven en gelijk moet behandelen). In Nederland zijn is niet haram. Volgens mij is het enige wat jij kent halal of haram, terwijl daar nog een heel spectrum tussen zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat jij 4 andere moeders hebt, is toch zielig voor jouw moeder man, kadinlik gururu kalmaz..
Waarom volgen die mensde de tijd van toen niet dan??
Je praat zo groot, wat doe je hier in Nederland? Is toch haram.
Voelen is ook haram!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze moet perfect voor mij aanvoelen en niet zo van het moet maar deze zijn. :p
wat is perfect voor jou? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze moet perfect voor mij aanvoelen en niet zo van het moet maar deze zijn. :p
En waar heb jij je geluk dan in gevonden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
Sowieso kadinlik gururu/mannen ego en shit![]()
Als er iets je geluk in de weg staat zijn het zulke dingen wel
Mannelijk trots !quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
Sowieso kadinlik gururu/mannen ego en shit![]()
Als er iets je geluk in de weg staat zijn het zulke dingen wel
Dit. Als God het had gewild dat iedere man zomaar vier vrouwen kon huwen voor zijn lust dan had hij er wel voor gezorgd dat er veel, veel meer vrouwen zouden rondlopen op deze aarde. Het is overduidelijk dat de vier-vrouwen-regel geldt in bijzondere tijden en bijzondere gevallen. Oorlogstijd is er een van. Je ziet ook dat polygamie veel voorkwam in oorlogsgebieden in niet-moslim landen. Er was een tijdje terug een Rusland docu op de Nederlandse TV waar werd verteld dat het een tijd terug heel normaal was dat een Russische man meerdere vrouwen had.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet echt niks blijkbaar. Een mongool heeft polygamie erbij verzonnen of wat? Dus stel je voor het is oorlogstijd, er zijn heel veel mannen gesneuveld, mogen heel veel vrouwen geen kinderen hebben omdat jij vindt dat jij alleenrecht hebt op de man ofwat? Nogmaals, ik spreek binnen het kader van wat toegestaan is, persoonlijke verwijtingen mogen in het prullenbak.
Arcadia, als het je uitkomt vertel je wat mag of niet, maar realistisch denken kan je volgens mij niet, want dan weet je dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat met meerdere vrouwen trouwen een verplichting was. Dat is een optie (mits je aan de voorwaarden voldoet, zoals dat je elke vrouw evenveel liefde moet geven en gelijk moet behandelen). In Nederland zijn is niet haram. Volgens mij is het enige wat jij kent halal of haram, terwijl daar nog een heel spectrum tussen zit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Als God het had gewild dat iedere man zomaar vier vrouwen kon huwen voor zijn lust dan had hij er wel voor gezorgd dat er veel, veel meer vrouwen zouden rondlopen op deze aarde. Het is overduidelijk dat de vier-vrouwen-regel geldt in bijzondere tijden en bijzondere gevallen. Oorlogstijds is er een van. Je ziet ook dat polygamie veel voorkwam na/tijdens oorlogsgebieden in veel niet-moslim landen. Er was een tijdje terug een Rusland docu op de Nederlandse TV waar werd verteld dat het een tijd terug heel normaal was dat een Russische man meerdere vrouwen had.
Verder is het zo dat een man zorgplicht heeft binnen de Islam. In normale tijden is het niet zo makkelijk om vier vrouwen (en/of vier families) te onderhouden. Zo'n levensstijl is alleen weggelegd voor de rijkere. En het is dan ook niet zo raar dat veel (bijna alle) rijke mannen meerdere vrouwen daten en/of kinderen verwerken bij verschillende vrouwen. De Islam is er alleen openlijker over en zorgt voor regels dat ervoor zorgt dat die andere vrouwen en kinderen ook rechten krijgen ipv op te groeien als bastaarden.
hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef krokusje31 het volgende:
Heb me moeder net gebeld. Ik zeg alleen baklava is genoeg, geen cadeau. Hoor ik me zusje op de achtergrond;WAAROM NIET???!!!????!!???
Ik zweer zij is gek
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Wat geluk vaak in de weg staat is advies van anderen, opgelegde bullshit normen/waarden etc.
Deze chickquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Zusje negeren. Haar doos spreek iov hey verstand.
Jij wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Deze chickWould wifey 8.4/10
Als het haram was om in een land van ongelovers te blijven (dar al kufr), waarom stuurt Diyanet dan imams naar hier en bouwt hier moskeen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Arcadia, als het je uitkomt vertel je wat mag of niet, maar realistisch denken kan je volgens mij niet, want dan weet je dat ik gelijk heb.
Hoe de hemel kun je 4 vrouwen gelijk behandelen mens
dat geloof je zelf toch niet eens, vrouwen worden jaloers en dan verwacht mens dat ze gelijk behandeld moeten worden.
In Nederland wonen is HARAM!! Ik weet niet welke lezingen jij volgt maar goed! Nederland is toch een kafirland, en geen moslim land..
Moslims moeten juist naar een islamitische land verhuizen.
Ongelofelijk, islerine gelmedi zaman meteen de boel verdraaien..
+ je had zelf aangegeven dat je een 2 de vrouw zou nemen als je vrouw verlamd is, god nondeju.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |