quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.
Uh? Weet je hoeveel mensen bij hun partner blijven nadat deze voor het leven in de rolstoel beland, verlamd wordt o.i.d.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik las een reactie van arcadia, wat zou je doen als je vriendin gehandicapt raakt; zijn antwoord gewoon een 2de vrouw nemen, tfouuu. Wat een mongoolik heb een pest hekel aan zulke mensen.
Het is maar hoeveel hoofdpijn je kunt dragen, die veroorzaakt worden door meerdere vrouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere.Is toch niet meer van deze tijd?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere vrouwen.Is toch niet meer van deze tijd?
ja, jij hebt vet veel ervaring ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is maar hoeveel hoofdpijn je kunt dragen, die veroorzaakt worden door meerdere vrouwen
Je zei: ik zou een tweede vrouw nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uh? Weet je hoeveel mensen bij hun partner blijven nadat deze voor het leven in de rolstoel beland, verlamd wordt o.i.d.?
Uiteindelijk onmogelijk om een huishouden met kinderen in jezelf gaande te houden, mijn antwoord was realistisch binnen het toegestane kader. Ik weet niet of ik in die positie een tweede vrouw zou nemen, uberhaupt weet ik niet wat ik zou doen.
Sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, jij hebt vet veel ervaring ook.
mensen zijn nankor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
ik spreek jullie als jullie echte liefde vinden. Geen enkel celletje in je hoofd dat aan een ander zal denken.
Als! Ik heb alleen nare ervaringen aan overgehoudenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
ik spreek jullie als jullie echte liefde vinden. Geen enkel celletje in je hoofd dat aan een ander zal denken.
Niet laten tegenhouden door die ervaringen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als! Ik heb alleen nare ervaringen aan overgehouden
Deze chickquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
konusun lan. Sanki buldugunuz kari izin verecekti. Gebertir sizi.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie mezelf echt niet met meerdere vrouwen.Is toch niet meer van deze tijd?
Deels mee eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
Verliefd zijn is niet haram, of verwijs je naar iets anders?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet laten tegenhouden door die ervaringen.
Trouwens, yakistiramadim sana.... hani haram falan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |