Ik zie het verband niet ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Arcadia het volgende:
Net zeuren over gorenek gelenekler en nu haten op tradities.
Hypocrisie!
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso 4 vrouwen en een harem aan concubines
Je wordt dan sowieso vermoord door je vrouw als ze er achterkomtquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je wordt dan sowieso vermoord door je vrouw als ze er achterkomt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Krokusje, wat is je zusjes sterrenbeeld en van de damat, dan ga ik kijken of het een goeie match is tussen die twee
Bijna al mijn overgrootvaders hebben dat gedaan en dat waren allemaal bazen, die gevochten hebben in een oorlog.quote:
Hoezo? Hoeveel mannen heb jij dan al niet gehad, als we toch dieper in het onderwerp gaan?quote:
Is de profeet dat dan ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie bedoel je met gorgusuzler ?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is de profeet dat dan ook?Alsof iedereen de weg van de profeet volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere vrouwen huwen vind ik belachelijk, dan eis ik meerdere mannen![]()
Vroeger reden ze op kamelen, doe dat dan ook![]()
mensen die meerdere vrouwen willen huwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie bedoel je met gorgusuzler ?
Verwar mijn levenswijze niet met die van de reli-fundi' s hier![]()
Want als je 1 soennah volgt ben je ook verplicht om het andere te doen of wat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Alsof iedereen de weg van de profeet volgt
Meerdere vrouwen huwen vind ik belachelijk, dan eis ik meerdere mannen![]()
Vroeger reden ze op kamelen, doe dat dan ook
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik las een reactie van arcadia, wat zou je doen als je vriendin gehandicapt raakt; zijn antwoord gewoon een 2de vrouw nemen, tfouuu. Wat een mongoolik heb een pest hekel aan zulke mensen.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie bedoel je met gorgusuzler ?
Verwar mijn levenswijze niet met die van de reli-fundi' s hier![]()
flikker op boyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ook. Normale mannen zouden hun eerste vrouw in de steek laten, omdat vrouwen zoals jij per se monogamie willen.
Zijn er in jouw familie mensen die meerdere vrouwen hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want als je 1 soennah volgt ben je ook verplicht om het andere te doen of wat.
Wat denk je dat er dan tegenwoordig gebeurt in Nederlandse huishoudens? Kinderen komen, vrouw doet geïrriteerd (libido crasht), mannen nemen een minnaresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |