Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had AR laatst niet gemailt dat ze niet meer zouden gaan bellen voor ritten maar gewoon zouden mailen? In dat geval had ik nu een ritje gehad voor morgen, dat telefoontje heb ik gemist.
En nee, dat ik dat telefoontje gemist heb, komt niet omdat ik een hekel heb aan busjes en 's ochtends liever uitslaap
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vind dat al lange tijd een van de mooiste sedans die er zijn. Tijdloos design zonder rare fratsen. En nauwelijks duurder dan een Passat, waarbij de Volvo 40 pk meer heeft (2.0TDI VS D4)....
Ik hoef dat toch nooit meer te doen. Hoewel ik het komende semester nog wel twee wiskundige vakken krijg, maar ik denk dat differentieren daarbij niet gebeurt
Ik hoef dat toch nooit meer te doen. Hoewel ik het komende semester nog wel twee wiskundige vakken krijg, maar ik denk dat differentieren daarbij niet gebeurt
Mjah, ik snap heel die handel wel wat ze willen. Je substitueert
Differentieert die vervolgens termsgewijs en gaat dan mbv de gegeven voorwaarden uitvogelen wat de coëfficienten zijn, maar ik krijg geen recursieve uitdrukking onafhankelijk van x voor ck.
Als ik dit niet doe haal ik mijn studiepunten niet proleet.
Dat differentiëren nuttig is kan ik iedereen hier wel uitleggen. Het enige nuttige van convergente machtreeksen is het vinden van oplossingen van differentiaalvergelijkingen, en ik vind het maar verdraaid lastig.
Als ik dit niet doe haal ik mijn studiepunten niet proleet.
Dat differentiëren nuttig is kan ik iedereen hier wel uitleggen. Het enige nuttige van convergente machtreeksen is het vinden van oplossingen van differentiaalvergelijkingen, en ik vind het maar verdraaid lastig.
Ga het dan doen ipv ons ermee lastig te vallen, debiel
Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef trolley het volgende: Ik heb zo'n vermoeden dat de sfeer hier volgende week wel wat gemoedelijker zal zijn, als alle tentamenstress achter de rug is
Man man man, wat een gezeik en gehaat over en weer. Er moet zelfs een TT aan te pas komen, en nog vliegen de hatelijke tegels over en weer
Maar even mijn vriend er doorheen slepen nu (donderdag laatste) en dan hopelijk weer wat rust in de tent. Vandaag heb ik brownies voor hem gebakken, een sneeuwballengevecht van hem gewonnen (is hij niet met me eens ) en me bezig gehouden met zijn moeder terwijl hij studeerde. Die heeft wat extra zorg nodig, vorige week opeens hartproblemen ontwikkeld. Fibrillaties, misschien een infarct, dus die is helemaal van de leg. Haar man zit op zee, mijn vriend heeft donderdag een belangrijk tentamen, dus ik run hier nu zo'n beetje het huishouden.
Maar even mijn vriend er doorheen slepen nu (donderdag laatste) en dan hopelijk weer wat rust in de tent. Vandaag heb ik brownies voor hem gebakken, een sneeuwballengevecht van hem gewonnen (is hij niet met me eens ) en me bezig gehouden met zijn moeder terwijl hij studeerde. Die heeft wat extra zorg nodig, vorige week opeens hartproblemen ontwikkeld. Fibrillaties, misschien een infarct, dus die is helemaal van de leg. Haar man zit op zee, mijn vriend heeft donderdag een belangrijk tentamen, dus ik run hier nu zo'n beetje het huishouden.
Morgen een Crafter van Tilburg naar Terneuzen brengen, nu heb ik 2 opties, of in Nederland blijven en tol betalen, of via Belgie en de tol ontwijken. EasyWay kan ik nu niet meer bellen, wie weet de beste optie?
Dat is het betere werk! Zit hier ook te leren, herkansing Spaans van vorige jaar..
Zeker!
Ik ben nog voor iets dommers aan het leren Een vak dat ik al heb gehaald, maar op een redelijk simpel tentamen had ik maar een 6,1. Voor het vak sta ik nu een 7,3 of zoiets, dus moet het tentamen even iets hoger halen voor een 8. Dan ben ik namelijk nog in de running voor cum laude
Die vriend van jou mag in z'n handjes knijpen met jou! Mooi om te zien, die echte liefde!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Word nog eens jaloers op die vriend van jou. Mijn vriendin doet niks anders dan haar examen stress op mij afreageren, en als ik nog met mijn tentamens bezig ben zeggen dat ik niet moet zeuren en meer tijd voor haar moet vrijmaken
En het is een echte gezondheids goeroe, dus als ik dan even snel wat simpels kook omdat ik vanwege tentamens geen tijd heb om goed te koken (ik hou enorm van koken) krijg ik een hele preek over hoe ongezond het wel niet is. Mens, pleurt op of ga zelf koken
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Word nog eens jaloers op die vriend van jou. Mijn vriendin doet niks anders dan haar examen stress op mij afreageren, en als ik nog met mijn tentamens bezig ben zeggen dat ik niet moet zeuren en meer tijd voor haar moet vrijmaken
En mijn vriendin die ...
Oh wacht, die heeft er vorige week een punt achter gezet ..
Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Drilboor het volgende: Morgen een Crafter van Tilburg naar Terneuzen brengen, nu heb ik 2 opties, of in Nederland blijven en tol betalen, of via Belgie en de tol ontwijken. EasyWay kan ik nu niet meer bellen, wie weet de beste optie?
Ik zou via Belgie gaan, is een prima route. Heb ik wel eens gedaan toen ik een Polo in Vlissingen moest halen, ben toen via Antwerpen/Hazeldonk gereden.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Die vriend van jou mag in z'n handjes knijpen met jou! Mooi om te zien, die echte liefde!
Ja, echte liefde, en vervolgens een sneeuwbal in m'n nek mieteren, de aap! Maar goed, mijn payback was eerst zelf in een sneeuwhoop duiken en hem daarna in de armen springen. Hij heeft vooral afleiding en steun nodig nu, en ik ben toch al klaar. Dat ik dan niet kan werken, och, even wat minder belangrijk.
Maar dat zeg ik nu. Toen ik vanochtend om zeven uur het bed uit klauterde om de hond uit te laten, de kippen naar buiten te doen en de container aan de straat te zetten, was ik iets minder romantisch/idealistisch/opgewekt.
Oh wacht, die heeft er vorige week een punt achter gezet ..
Klote is dat ja. Op naar de volgende dan maar?
De mijne 2 jaar terug al. Ben nu wel ergens mee bezig, ze komt als ik een tijdje niet gewhatsapped heb ook zelf wel aandacht zoeken, maar om de een of andere reden schiet het niet op verder.
Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Drilboor het volgende: Morgen een Crafter van Tilburg naar Terneuzen brengen, nu heb ik 2 opties, of in Nederland blijven en tol betalen, of via Belgie en de tol ontwijken. EasyWay kan ik nu niet meer bellen, wie weet de beste optie?
Via België ontwijken om vervolgens platte band te krijgen door de straten daar. Krijg je meer geld
Overigens, differentiëren Het heeft zelfs nut in mijn vakgebied
Via België ontwijken om vervolgens platte band te krijgen door de straten daar. Krijg je meer geld
Als je de A67 afrijdt en dan gaat dat over in de A21 (België) dat is pas echt rampzalig. Het had geregend en er liggen gewoon echt van die sporen. Nog nooit zo lang links gereden.
Ja, echte liefde, en vervolgens een sneeuwbal in m'n nek mieteren, de aap! Maar goed, mijn payback was eerst zelf in een sneeuwhoop duiken en hem daarna in de armen springen. Hij heeft vooral afleiding en steun nodig nu, en ik ben toch al klaar. Dat ik dan niet kan werken, och, even wat minder belangrijk.
Maar dat zeg ik nu. Toen ik vanochtend om zeven uur het bed uit klauterde om de hond uit te laten, de kippen naar buiten te doen en de container aan de straat te zetten, was ik iets minder romantisch/idealistisch/opgewekt.
Ach, heeft ook zijn nadelen. Als mijn vriendin dat nou eens zou doen in plaats van de hele dag mierenneuken op hoe ongezond ik eet tijdens het leren, dan zou ze echt wel wat terug krijgen voor haar aandacht dan zou er zomaar eens een weekendje aan zee geboekt kunnen worden of iets dergelijks
Als je de A67 afrijdt en dan gaat dat over in de A21 (België) dat is pas echt rampzalig. Het had geregend en er liggen gewoon echt van die sporen. Nog nooit zo lang links gereden.
Ja dat is echt kansloos. Reed daar laatst om bier te halen in Arendonk Terug binnendoor via Hapert maar dat was ook geen succes
Via België rijden.. Leuke route inderdaad, en die tolweg heb ik een keer genomen voor een rit Vlissingen - Breskens. Echt zakkenvullers daar. 8 euro dokken voor een tunnel van 2km.
Ik ben nog voor iets dommers aan het leren Een vak dat ik al heb gehaald, maar op een redelijk simpel tentamen had ik maar een 6,1. Voor het vak sta ik nu een 7,3 of zoiets, dus moet het tentamen even iets hoger halen voor een 8. Dan ben ik namelijk nog in de running voor cum laude
Als het binnen je bereik is zou ik het ook doen.. Maar gezien mijn cijferlijst, ga ik er nu niet aan beginnen..!
Zelfde carrosserie als een Sprinter, met andere motor. Vind die van de Sprinters beter, maar die van VW zijn ook niet slecht.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Zal even een foto van een verhoogde en verlengde Crafter die ik onlangs heb moeten rijden uploaden Zijn leuke bakken hoor, zeker als in je een klein dorpje rijd, lang rondrijden om een parkeerplaats te zoeken
Ben ik trouwens de enige die bestelbusjes niet erg vind, en dan hoe groter hoe leuker? Niet dat ik geen dikke BMW's wil rijden ofzo, maar liever een grote Crafter o.i.d. dan een Polo Slowmotion
Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Kiprollade het volgende: Ben ik trouwens de enige die bestelbusjes niet erg vind, en dan hoe groter hoe leuker? Niet dat ik geen dikke BMW's wil rijden ofzo, maar liever een grote Crafter o.i.d. dan een Polo Slowmotion
Idem!
Mijn leukste ritten van afgelopen dagen overigens:
Mwoah, ik heb Tinder in ieder geval maar even geïnstalleerd ja. Eens kijken hoe ik in de markt lig
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende: De mijne 2 jaar terug al. Ben nu wel ergens mee bezig, ze komt als ik een tijdje niet gewhatsapped heb ook zelf wel aandacht zoeken, maar om de een of andere reden schiet het niet op verder.
Nee, ze wil dat jij haar mee uitvraagt natuurlijk, dwaas! Onder welke steen heb jij gelegen ?
Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Kiprollade het volgende: Ben ik trouwens de enige die bestelbusjes niet erg vind, en dan hoe groter hoe leuker? Niet dat ik geen dikke BMW's wil rijden ofzo, maar liever een grote Crafter o.i.d. dan een Polo Slowmotion
Zekers, helemaal lachen als ze al beladen zijn met iets vasts, zoals een hoogwerker of koelcel. Lekker lomp diesel stoken
Maar dat komt vooral omdat busjes vaak verrot zijn, geen of een slechte radio en geen cruise control hebben.
Dat dan weer wel, moet idd op z'n minst een goed werkende radio en cruise control (voor lange ritten dan) inzitten
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Drilboor het volgende: Mwa, ik heb nog niet veel met grote voertuigen gereden, scenic is het grootste namelijk
Je hoeft je niet zo'n zorgen te maken hoor, die dingen kunnen vaak harder dan je denkt. Enige waar je aan moet denken is de wind en medeweggebruikers die je irritant vinden
Mwoah, ik heb Tinder in ieder geval maar even geïnstalleerd ja. Eens kijken hoe ik in de markt lig
Sindsdien alweer op stap geweest? Hele bijzondere gewaarwording dat het gevoel van "ik heb een vriendin" plaatsmaakt voor de drang "ik moet vanavond scoren"
Wegens gebrek aan tijd, afstand e.d. of andere redenen?
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef Viezze het volgende: Sindsdien alweer op stap geweest? Hele bijzondere gewaarwording dat het gevoel van "ik heb een vriendin" plaatsmaakt voor de drang "ik moet vanavond scoren"
Nog niet nee, komt ook mede door de tentamens die ik afgelopen tijd heb/had. En ik moet zeggen dat ik afgelopen weekend die behoefte nou ook nog niet echt had om het gezellig op een zuipen te zetten. Alhoewel dat soms wel een oplossing kan zijn
Grote wagens zijn juist baas Beetje avontuur wat er bij komt, ipv een standaard Golfje. Heb een keer een bakwagen gehad. Toch vindt ik een dikke SUV ook wel relaxt, had van de zomer een full option Chevy Captiva & Audi Q5. Als zijn dat nog kleintjes. Wil altijd nog een Q7 rijden.
Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef zazzel het volgende: Grote wagens zijn juist baas Beetje avontuur wat er bij komt, ipv een standaard Golfje. Heb een keer een bakwagen gehad. Toch vindt ik een dikke SUV ook wel relaxt, had van de zomer een full option Chevy Captiva & Audi Q5. Als zijn dat nog kleintjes. Wil altijd nog een Q7 rijden.
Heb wel ooit een Touareg meegehad. V6 TDI volgens mij. Je rijdt wel als een baas en iedereen gaat snel voor je aan de kant, maar het voelt alsof je op de trekker zit.
Heb wel ooit een Touareg meegehad. V6 TDI volgens mij. Je rijdt wel als een baas en iedereen gaat snel voor je aan de kant, maar het voelt alsof je op de trekker zit.
Inderdaad.. M'n oom gaat z'n X6 weg doen, maar weet nog geen opvolger. hij gaat dit weekend langs de Porsche dealer, raad eens wie mee mag Beter neemt hij een panamera
Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef zazzel het volgende: Inderdaad.. M'n oom gaat z'n X6 weg doen, maar weet nog geen opvolger. hij gaat dit weekend langs de Porsche dealer, raad eens wie mee mag Beter neemt hij een panamera
X6 is écht smerig. Panamera vind ik een:
Afgezien van het feit dat het luxe auto's zijn natuurlijk, maar ik zou eerder voor een Cayenne gaan dan een Panamera.
Op dinsdag 28 januari 2014 19:26 schreef zazzel het volgende: True, al wil m'n oom geen SUV achtige auto meer. Zou die nieuwe Macan er al staan? Ben wel benieuwd...
Beter neemt ie een Aston Martin Rapide! (Of de vorige generatie quattroporte, alleen die heeft zon hondslelijk interieur)
Op dinsdag 28 januari 2014 19:26 schreef zazzel het volgende: True, al wil m'n oom geen SUV achtige auto meer. Zou die nieuwe Macan er al staan? Ben wel benieuwd...
Macan vind ik wel vet, maar ook wel apart. Desalniettemin zou ik geen nee zeggen
Zo'n 750Li is konings. Een klant bij ons heeft als tijdelijke een gloedjenieuwe 740i en krijgt een 760Li...:|
Dik De meningen zijn verdeelt over die X6, maar hij rijdt wel echt heerlijk. 3.0 xDrive en fulloption. Beetje jammer dat zo'n ding 120.000 euro heeft gekost, maar nu nog maar 50.000 waard is.
Sowieso alles wat meer dan 4 cilinders heeft is koning uit BMW's stal...
Ik kwam dit zaterdag trouwens ook tegen bij het tankstation....
Wie het niet ziet, er word hier LPG getankt en LPG is nogal koud...
Die oude opa had het vulstuk er niet goed opzitten, je zag zo het gas langs wegstromen... En lag ook wat op de grond . En er komen ook zat mensen met een peuk in de handen daar de auto uit
Dik De meningen zijn verdeelt over die X6, maar hij rijdt wel echt heerlijk. 3.0 xDrive en fulloption. Beetje jammer dat zo'n ding 120.000 euro heeft gekost, maar nu nog maar 50.000 waard is.
Ik vind de X6 niet heel lelijk, maar die achterkant.. tsjaa... Ik weet het niet. Hoe vind je m rijden als je m met bijv. de X5 vergelijkt?
Die oude opa had het vulstuk er niet goed opzitten, je zag zo het gas langs wegstromen... En lag ook wat op de grond . En er komen ook zat mensen met een peuk in de handen daar de auto uit
Zo zag ik een keer een vent die wegreed van de pomp terwijl de slang nog in z'n tank zat
Gas tanken Meurt altijd als een malle, helemaal als je iets te enthousiast dat pistool van je koppeling afhaalt. Je krijgt dan lekker het gas wat nog in de slang zit via je auto half in je gezicht
Ik vind de X6 niet heel lelijk, maar die achterkant.. tsjaa... Ik weet het niet. Hoe vind je m rijden als je m met bijv. de X5 vergelijkt?
Heb nog nooit in een X5 gereden, maar in principe X5=X6. Maar kan me voorstellen dat de X6 wat sportiever is, dan zo'n lompe X5. De buurman van m'n ouders ruilt z'n 7-serie in voor een nieuwe X5.. Mag daar vast wel eens mee spelen
Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Irritatie100 het volgende: X6 vind ik trouwens ook niet mooi. Nog nooit gereden, maar BMW kennende zal dat wel prima zijn. X1 en X3 heb ik wel gehad, die waren wel prima.
Heb nog nooit in een X5 gereden, maar in principe X5=X6. Maar kan me voorstellen dat de X6 wat sportiever is, dan zo'n lompe X5. De buurman van m'n ouders ruilt z'n 7-serie in voor een nieuwe X5.. Mag daar vast wel eens mee spelen
Een 7 is meestal veel mooier dan zo'n X trekker...
Leuk voor zo'n baksteen dat je er supersnel mee naar de 100 kan , maar geef mij maar zo'n vlotte limo
Als ik PostNL was, zou ik echt er voor zorgen dat m'n postbodes beter omgaan met die busjes. Hier komen ze de post met een busje brengen, maar die dingen zijn altijd super smerig of afgetrapt of zonder stickers en dan zo'n bordje "rijdt in opdracht van..."
Tering jullie baggeren ook gewoon door heh. Pff ik moet eigenlijk ook weer in m'n verslagen duidelijk. Helaas geen Go gekregen op m'n stageverslag... Paar ding maar weer aanpassen en nog eens proberen. Eerst even nieuwe aflevering van The Blacklist downloaden en kijken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Irritatie100 het volgende: Ben sowieso geen suv-fan, maar als ik er voor eentje zo gaan maar meteen een Cadillac Escalade ofzo
Een Land Rover of een Defender lijkt me wel wat...
Ach, heeft ook zijn nadelen. Als mijn vriendin dat nou eens zou doen in plaats van de hele dag mierenneuken op hoe ongezond ik eet tijdens het leren, dan zou ze echt wel wat terug krijgen voor haar aandacht dan zou er zomaar eens een weekendje aan zee geboekt kunnen worden of iets dergelijks
Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut. Maar ik krijg wel heel veel lieve kusjes en complimentjes en lieve doordachte kleine cadeautjes.
En Amoebe: vraag dat wicht mee uit man. En niet proberen om een datum te prikken ofzo, gewoon een beetje daadkrachtig zijn. 'Zondag over een week heb ik een verrassing voor je!' oid. Als ze dan niet komt, is ze niet geinteresseerd (genoeg) en moet je toch verder zoeken.
Goeie busjes zijn des keunings. Gare busjes zijn een waar drama. Zon 9 persoons Ford Transit is één van mijn favorieten, met een Mercedes Vito kan ik dan weer absoluut niet onderweg. Met Mercedes sowieso niet trouwens. Die versnellingsbakken liggen mij niet. Vandaag ook een B180 ervan gereden. Man man man wat was ik blij toen ik daar eindelijk uit mocht. Terwijl het in principe een prima wagen is.
En mijn rit van vorig jaar in een Nissan Cabstar hoogwerker van 3.460kg, 7 meter lang met krap 100pk, was serieus een van de lekkerste die ik ooit gereden heb. Lekker rustig, cruisen op de rechterbaan, heerlijk.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlackLining op 28-01-2014 19:59:59 ]
Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef zazzel het volgende: Als ik PostNL was, zou ik echt er voor zorgen dat m'n postbodes beter omgaan met die busjes. Hier komen ze de post met een busje brengen, maar die dingen zijn altijd super smerig of afgetrapt of zonder stickers en dan zo'n bordje "rijdt in opdracht van..."
Gegroet, ik rij nu ongeveer een half jaar voor zo'n grote oranje postorderbedrijf ( ), en er zit volk tussen die nooit hun auto wassen en waarschijnlijk elk paaltje die ze onderweg tegen komen even een tikje moeten geven. Ikzelf ben heel zuinig op het busje die ik mee heb, wat er ook mee te maken heeft dat het busje van mijn 'baas' (zzp'er) is en hij er ook heel zuinig mee om gaat.
Dat ze zonder stickers en het bordje rijden is dus omdat meer dan de helft van de pakketjesbezorgers dus zzp'ers zijn. Er zijn plannen dat postnl de zzp'ers terug in dienst moet nemen, hopelijk worden die plannen ook door gezet, want er wordt slecht met de medewerkers omgegaan vind ik.
Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende: Heeft PostNL die dingen niet vol zitten met sensoren om hun personeel te kunnen naaien dan? Ik had dat ooit gehoord ergens, of was dat een hoax?
De koerier waar ik werkte had wel een kastje aan boord die alles registreerde. Als je boven de 130 reed of bijvoorbeeld midden in een woonwijk een noodstop maakte kreeg je wel op je flikker (zelf nooit gehad want brave chauffeur )
Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende: Heeft PostNL die dingen niet vol zitten met sensoren om hun personeel te kunnen naaien dan? Ik had dat ooit gehoord ergens, of was dat een hoax?
Daar zijn geen regels aan verbonden. Ze willen wel dat je busje precies bepaalde afmetingen heeft. Maar ze hebben ook wel trieste regels, je kan namelijk in je route onopvallend gevolgd worden en als je dan een keer je busje bijj een adres niet uit zet dan kan je dus gepakt worden en kunnen ze je route afnemen. Ook had een keer een collega van me zijn petje op in de depot, wat ABSOLUUT VERBOTEN is.
@bokkepoot: Ik krijg gelukkig per uur betaald, de zzp'er per pakket.
Godverdomme, op de weg via Antwerpen moet ook tol worden betaalt, morgen vroeg dan maar Easyway bellen, hoe laat zijn de dames op het kantoor aanwezig?
Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Drilboor het volgende: Godverdomme, op de weg via Antwerpen moet ook tol worden betaalt, morgen vroeg dan maar Easyway bellen, hoe laat zijn de dames op het kantoor aanwezig?
Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Drilboor het volgende: Godverdomme, op de weg via Antwerpen moet ook tol worden betaalt, morgen vroeg dan maar Easyway bellen, hoe laat zijn de dames op het kantoor aanwezig?
Je kan met google maps ook 'tolwegen vermijden' aanklikken, komt ie dan nergens mee? En anders, gewoon betalen .... en declareren uiteraard
Daar zijn geen regels aan verbonden. Ze willen wel dat je busje precies bepaalde afmetingen heeft. Maar ze hebben ook wel trieste regels, je kan namelijk in je route onopvallend gevolgd worden en als je dan een keer je busje bijj een adres niet uit zet dan kan je dus gepakt worden en kunnen ze je route afnemen. Ook had een keer een collega van me zijn petje op in de depot, wat ABSOLUUT VERBOTEN is.
@bokkepoot: Ik krijg gelukkig per uur betaald, de zzp'er per pakket.
Waarom moet je in Godsnaam je busje uitzetten?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik deed het altijd eigenlijk, behalve als het zo snikheet was dat de airco wel aan moest blijven om de temperatuur in de auto een beetje schappelijk te houden.
Ik deed het altijd eigenlijk, behalve als het zo snikheet was dat de airco wel aan moest blijven om de temperatuur in de auto een beetje schappelijk te houden.
Mwah constant starten enzo lijkt me ook niet te best toch?
Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut. Maar ik krijg wel heel veel lieve kusjes en complimentjes en lieve doordachte kleine cadeautjes.
En Amoebe: vraag dat wicht mee uit man. En niet proberen om een datum te prikken ofzo, gewoon een beetje daadkrachtig zijn. 'Zondag over een week heb ik een verrassing voor je!' oid. Als ze dan niet komt, is ze niet geinteresseerd (genoeg) en moet je toch verder zoeken.
Wegens gebrek aan tijd, afstand e.d. of andere redenen?
[..]
Nog niet nee, komt ook mede door de tentamens die ik afgelopen tijd heb/had. En ik moet zeggen dat ik afgelopen weekend die behoefte nou ook nog niet echt had om het gezellig op een zuipen te zetten. Alhoewel dat soms wel een oplossing kan zijn
Ik niet, heb er genoeg moeite in gestoken. Ik woon in Eindhoven en zij in de omgeving van Breda. Ze wil allemaal wel, maar puntje bij paaltje haakt ze steeds af. Heb haar vrijdagavond even kort gezien toen ze naar een concert in Eindhoven ging. Ik haak 'n beetje af als het te moeilijk wordt..
Verder, zij is al een poosje 16 en ik net 20. Op zich vind ik dat een beetje een probleem, en haar moeder blijkbaar ook, dus wellicht kan ik 't gewoon beter laten voor wat het is. Wat vinden jullie?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 21:06:24 ]
Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef Viezze het volgende: Is wel wat aan de jonge kant maar het kan wel. Zeker als zij wat volwassener overkomt dan haar leeftijd hoeft het geen probleem te zijn.
Persoonlijk vind ik dat een beetje tegenvallen. Ze is heel druk vind ik.
Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Amoeba het volgende: Verder, zij is al een poosje 16 en ik net 20. Op zich vind ik dat een beetje een probleem, en haar moeder blijkbaar ook, dus wellicht kan ik 't gewoon beter laten voor wat het is. Wat vinden jullie?
Als je een pedopas hebt is er niks aan de hand, anders niet doen hoor.
Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Irritatie100 het volgende: Zeur niet, iets van een half jaartje geleden ben ik als 23-jarige nog met een 17-jarig meisje weggeweest
Ik bedoelde opkrassen met die chick, als je het eigenlijk niks vindt en ze is vier jaar jonger dan is het gedoemd om te mislukken
Mwah, ze reageert wel leuk, ze is alleen heel druk. Ik vind dat rust iets van volwassenheid uitstraalt, dus inderdaad lijkt ze daarmee wel een beetje een pubertje.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Irritatie100 het volgende: Zeur niet, iets van een half jaartje geleden ben ik als 23-jarige nog met een 17-jarig meisje weggeweest
je moet de busjes uit zetten en op slot doen, veiligheid ofzo. Kan je nagaan dat je dat ongeveer 140 keer op een dag doet. Ze slaan daar een beetje door met allerlei regeltjes.
Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef Sarasi het volgende: Gelukkig is mijn vriend woest aantrekkelijk. En een vriendin van me is ook wel heel erg knap stiekem maar dat vindt mijn vriend gelukkig niet erg.
Is dit een verkapt binnenkort-trio post?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 21:20:38 ]
Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef Sarasi het volgende: Gelukkig is mijn vriend woest aantrekkelijk. En een vriendin van me is ook wel heel erg knap stiekem maar dat vindt mijn vriend gelukkig niet erg.
je moet de busjes uit zetten en op slot doen, veiligheid ofzo. Kan je nagaan dat je dat ongeveer 140 keer op een dag doet. Ze slaan daar een beetje door met allerlei regeltjes.
Wat voor woeste accu's liggen er wel niet in die busjes ? Startstopsystemen zijn al vermoordend voor de accu en dat zijn al speciale accu's
Doe jij eens een voorbeeldje van wat jij mooi vind, en dan niet doelen op de tetten of het zitgedeelte
Waarom ga ik hier zo diep op in?
Beetje vleesch op de botten
Vrienden verwijten mij altijd dat ik op dikke vrouwen val, ik verwijt hun dat ze op vrouwen vallen die je met tentharingen moet vastzetten op het strand omdat ze anders wegvliegen.
Vrienden verwijten mij altijd dat ik op dikke vrouwen val, ik verwijt hun dat ze op vrouwen vallen die je met tentharingen moet vastzetten op het strand omdat ze anders wegvliegen.
Herkenbaar, ik hou ervan als ik iets kan vasthouden zeg maar. Mijn vriendin is ook lekker Hollands zonder dik te zijn.
Kan jij lezen? Je kiest voor het zitgedeelte, ik doel op het koppie
Dit is voor mij het punt om ook te zeggen dat er hier teveel off-topic wordt gegaan. De laatste tijd gaan deze topics in sneltreinvaart maar het gaat steeds minder over het chauffeuren zelf.
Dit is voor mij het punt om ook te zeggen dat er hier teveel off-topic wordt gegaan. De laatste tijd gaan deze topics in sneltreinvaart maar het gaat steeds minder over het chauffeuren zelf.
Amen. Gaat nergens meer over. Hoop dat we de discussies wat studentchauffeur gerelateerder kunnen houden de komende tijd. Ontopic: donderdag weer eens chauffeuren, lekker lang dagje.
Daar heb je andere fora voor. Überhaupt dit soort dingen bespreken op een forum met onbekenden is wel ja.
Nou verschrikkelijk, ik ben met een meisje bezig en het loopt niet zo vlotjes. Als je in R&P kijkt zie je de meest uiteenlopende verhalen over de meest idiote problemen, dus ik vind dit wel meevallen.
Om het over auto's te hebben Wij willen met 5 a 6 man een roadtrip gaan doen deze zomer. Nou is de afweging om een auto te kopen of om er een te huren. Met betrekking tot dat laatste, weet iemand waar je goedkoop en kilometervrij kan huren? Moeten wel grote auto's zijn, een C1 heb je zo weinig aan met 5/6 man
Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Viezze het volgende: Om het over auto's te hebben Wij willen met 5 a 6 man een roadtrip gaan doen deze zomer. Nou is de afweging om een auto te kopen of om er een te huren. Met betrekking tot dat laatste, weet iemand waar je goedkoop en kilometervrij kan huren? Moeten wel grote auto's zijn, een C1 heb je zo weinig aan met 5/6 man
Koop een oude Ford Mondeo of een Volvo 850.... Zeeën van ruimte, en na je vakantie verkoop je zo weer... Veel voordeliger dan huren
Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Viezze het volgende: Om het over auto's te hebben Wij willen met 5 a 6 man een roadtrip gaan doen deze zomer. Nou is de afweging om een auto te kopen of om er een te huren. Met betrekking tot dat laatste, weet iemand waar je goedkoop en kilometervrij kan huren? Moeten wel grote auto's zijn, een C1 heb je zo weinig aan met 5/6 man
Je komt voor je werk toch regelmatig bij LM's. Vraag eens of ze of ze wat weten voor je.
Kan jij lezen? Je kiest voor het zitgedeelte, ik doel op het koppie
[..]
Foto en tel. nr.?
Ja, nee, je hebt gelijk Maar het gaat natuurlijk om het totaalplaatje. Hoewel ik dit hoofd ook niet verkeerd vind trouwens Ik vind Shakira wel een schatje trouwens hoewel die qua lichaam niet echt in mijn straatje past eigenlijk
En verder kan ik niet meer on-topic posten, maar ik wil nog wel ouwehoeren hier anders ga ik jullie missen en mag ik volgende keer niet meer meedoen met karten
Ja, nee, je hebt gelijk Maar het gaat natuurlijk om het totaalplaatje. Hoewel ik dit hoofd ook niet verkeerd vind trouwens Ik vind Shakira wel een schatje trouwens hoewel die qua lichaam niet echt in mijn straatje past eigenlijk
En verder kan ik niet meer on-topic posten, maar ik wil nog wel ouwehoeren hier anders ga ik jullie missen en mag ik volgende keer niet meer meedoen met karten
Van mij mag je nog wel karten hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn niet de nieuwste auto´s, maar wel prima te betalen en altijd kilometervrij. Alleen als je naar de Balkan of Oost-Europa wil moet je een fucking hoge toeslag bijbetalen.
Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Viezze het volgende: Ja in principe is dat voordeliger, tot je er wat mee krijgt. En er moet airco inzitten anders ga je kapot
Dat kan ook met nieuwe auto's hoor.. Je moet gewoon een dosis geluk hebben.. Ik ben ook met mijn 18 jaar oude auto naar Frankrijk geweest, ging best
Het zijn niet de nieuwste auto´s, maar wel prima te betalen en altijd kilometervrij. Alleen als je naar de Balkan of Oost-Europa wil moet je een fucking hoge toeslag bijbetalen.
Ja die ben ik ook tegen gekomen, maar daar zitten echt belachelijke toeslagen bij voor van alles waardoor het alsnog duur wordt.
Nu we trouwens toch weer discussies en mededelingen on-topic willen hebben:
Ik ben een tijdje vrij inactief op het forum geweest, maar ben in de tussentijd als PC bij EW begonnen. Tot op heden bevalt de overstap mij prima en ook al een paar interessante auto's meegekregen.
Mijn leukste auto was een Audi S8 uit 2007 of 2008, met de V10 uit de Gallardo Daarnaast een andere, wat oudere, A8, een Q7, 5-serie en een vrij aparte auto om je in te laten chauffeuren, een Alfa Romeo 166.
Na de tentamens (deze week) hoop ik eindelijk voor het eerst in 2 weken weer aan de bak te mogen
Ik zit met dezelfde afweging, denk erover om deze zomer een roadtrip te doen naar Scandinavië. Een eigen auto is leuker en kan voordeliger zijn, maar een huurauto geeft meer zekerheid. Lastig hoor
Ik ben een tijdje vrij inactief op het forum geweest, maar ben in de tussentijd als PC bij EW begonnen. Tot op heden bevalt de overstap mij prima en ook al een paar interessante auto's meegekregen.
Mijn leukste auto was een Audi S8 uit 2007 of 2008, met de V10 uit de Gallardo Daarnaast een andere, wat oudere, A8, een Q7, 5-serie en een vrij aparte auto om je in te laten chauffeuren, een Alfa Romeo 166.
Na de tentamens (deze week) hoop ik eindelijk voor het eerst in 2 weken weer aan de bak te mogen
Dan heb je het best goed. Bij mij is het voornamelijk bmw 5 of audi a6. Mijn laatste rit was in een nieuwe bmw 7, wat volgens mij de duurste auto die ik voor EW heb gereden. Welke regio zit jij?
Dan heb je het best goed. Bij mij is het voornamelijk bmw 5 of audi a6. Mijn laatste rit was in een nieuwe bmw 7, wat volgens mij de duurste auto die ik voor EW heb gereden. Welke regio zit jij?
Ah, een 7-serie staat ook zeker nog op mijn verlanglijstje Ik zit in Nijmegen
Ah dan zit je nog aardig bij mij in de buurt, ik zit in Arnhem.
Ja, inderdaad en ik moet ook meestal bij dorpen tussen Nijmegen en Arnhem zijn, soms ook de kant van Den Bosch op. Reikt jouw gebied vooral richting doetinchem of ook richting Nijmegen?
Geen ritje meer voor morgen. Ergens jammer want geld nodig, van de andere kant kan ik nu verder met de motor. Ik word er knettergek van om geen eigen vervoer te hebben
Mijn pa had weer gesodemieter met zijn Slopel Zafira trouwens deze keer vielen de hydraulische 'veren' die de kofferbak klep moeten geleiden eruit toen hij de klep opende
En nog stééds wil die hardleerse man eind dit jaar weer een nieuwe Opel gaan kopen
Verder: busjes. Busjes inparkeren:
En The Blacklist was goooeeed!
Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven ) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.
Wat ze niet snapt is dat ze dat niet als geld moet zien, want geld is slechts een ruilmiddel. In de regen van de feestlocatie naar de bushalte, of wachten op dat klopte buurtbusje in Waalwijk, rijden in 75pk Caddies zonder cc, dát is wat betaald voor dat cadeautje. En dan durft ze te vragen hoe duur een cadeautje is omdat ze het wil terug betalen. Dat vind ik serieus een grove belediging.
Edit: ik had nog niet verder door gelezen
[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 28-01-2014 23:51:17 ]
Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef BlackLining het volgende: Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven ) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.
Wat ze niet snapt is dat ze dat niet als geld moet zien, want geld is slechts een ruilmiddel. In de regen van de feestlocatie naar de bushalte, of wachten op dat klopte buurtbusje in Waalwijk, rijden in 75pk Caddies zonder cc, dát is wat betaald voor dat cadeautje. En dan durft ze te vragen hoe duur een cadeautje is omdat ze het wil terug betalen. Dat vind ik serieus een grove belediging.
Hmm, dat is wel heel zuur inderdaad ja. Ik zou dat ook absoluut niet kunnen waarderen, als m'n vriendin zo zou reageren wanneer je iets voor haar koopt om te laten zien dat je om d'r geeft en dat je van d'r houdt. Dan zou ik ook echt pissed worden op haar, en me serieus beledigd voelen.
Maar goed, ik heb dan ook geen vriendin meer .. Alhoewel, na vandaag lijkt dat toch weer iets complexer te zitten. Maar daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen, dan zit ik hier om half 1 nog m'n verhaal te typen en daar heb ik geen zin in
Er is op Discovery nu en docu over het bouwen van zo geliefde busjes
Ik haat ze alsnog trouwens. Ik heb een structurele hekel aan Mercedes. Zijn prima wagens maar ik kan er maar niet fatsoenlijk in rijden. Ik pas niet in de stoelen en heb altijd ruzie met de versnellingsbak
[ Bericht 9% gewijzigd door BlackLining op 29-01-2014 00:01:30 ]
Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven ) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.
Edit: ik had nog niet verder door gelezen
Mijn complimenten voor het on-topic maken van dit off-topic onderwerp
Ligt eraan waar... met huren moet je er ook rekening mee houden dat sommige verhuurders speciale voorwaarden voor over de grens hebben.
Ja, inderdaad en ik moet ook meestal bij dorpen tussen Nijmegen en Arnhem zijn, soms ook de kant van Den Bosch op. Reikt jouw gebied vooral richting doetinchem of ook richting Nijmegen?
heel verschillend, ik heb ook geen vaste klant meer maar ik heb 1 keer iemand uit elst moeten rijden! Maar dat is ook al heel lang geleden. Ik zit voornamelijk Arnhem noord en omgeving Ede.
Weer niets. Heb ik een keer een weekje vrij, zijn er weinig ritjes ofzo? Binnen een straal van 15km van mijn locatie zitten ongeveer de grootste klanten + een aantal kleinere klanten (verhuurbedrijven) waar we wel eens voor rijden.
Ligt eraan waar... met huren moet je er ook rekening mee houden dat sommige verhuurders speciale voorwaarden voor over de grens hebben.
Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt
Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden
Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt
Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden
Dat is zo. Maar parkeer je auto maar eens in (Zuid)Frankrijk of Spanje op straat. Een kras of deuk op je bumper heb je zo te pakken door de parkeerkunsten van de mensen daar.
Edit: Oeps. Perongeluk een topicreport gedaan inplaats van een reply. Die mod zal wel denken, waar gaat dit over.
Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef Pizzabodem het volgende: Weer niets. Heb ik een keer een weekje vrij, zijn er weinig ritjes ofzo? Binnen een straal van 15km van mijn locatie zitten ongeveer de grootste klanten + een aantal kleinere klanten (verhuurbedrijven) waar we wel eens voor rijden.
Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld.
Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld.
Balen, gelukkig volgende week ook nog vrij. Misschien dan wat meer ritjes.
Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken
Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Pizzabodem het volgende: Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken
Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank!
En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank!
En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
Dat is ook wel zo. Bepaalde ritjes zijn niet efficient te plannen denk ik (bepaalde spoedritten) maar meestal zullen ze er wel wat proberen achter aan te plannen.
Belde de planning me ooit om 8:15 uit bed "Hey Pizzabodem, kan je rijden vandaag? Ik heb eigenlijk Meerkerk - Woerden voor je, maar je mag kiezen: Ik heb ook nog een Amsterdam - Maastricht staan. Terwijl ik dus eerst 2 uur moest reizen naar dat ophaaladres in Amsterdam, en het vanaf Maastricht 3,5 uur ov naar huis was. Dat komt niet meer voor.
Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik)
Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef DrSnuggle het volgende: Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik)
Ik heb vanmiddag nog een tentamen, en dan morgen en vrijdag eindelijk weer eens beschikbaar staan. Dus ik hoop op ritten, al zie ik het somber in als ik de berichten hier zo lees
Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3. Maar ik denk dat ik liever tentamens heb dan al die mega onderzoeksverslagen waar je gewoon 8 weken aan moet werken.
Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef Pizzabodem het volgende: Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3.
Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
Wij hebben hier maar 2 vakken per 9 á 10 weken. Dus een echte tentamenweek wordt het nooit.
Als alles goed gaat moet ik nog maar één tentamen maken voor m'n bachelor, de dinsdag na Pinksteren.
Komend blok een project zonder tentamen en daarnaast m'n bachelorthesis gaan schrijven. En blok 4 ook bachelorthesis met daarnaast een vak met één tentamen.
Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
Zal per opleiding verschillen, maar ik vond het een ramp. Wij mochten zelf een onderwerp zoeken maar dat was zo moeilijk (je moet een gat in de literatuur vinden, dat is nog al lastig voor een bachelor scriptie) dat ik een onderwerp had wat nergens op sloeg en ik geen reet aan vond. Vandaar dat het een hel was, maar had wel een 8
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.
Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Pizzabodem het volgende: Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.
Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV
Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
Niet echt een optie, we willen via west Frankrijk - Spanje - Italie - Kroatie en dan via Duitsland terug naar NL.
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV
2 jaar Business IT & Management (Bedrijfskundige Informatica) doen, alle punten (120 ects) halen maar er niet gelukkig van worden en dan denken: nu is het tijd voor verandering!
Deze bachelor ook gewoon nominaal bezig, zonder herkansingen enzo. Ik ben net de dupe van die inkorting van het reisrecht van 7 naar 5 jaar helaas. Sprong al een gat in de lucht toen die langstudeerboete van de baan was, reiskosten voor een jaartje heb ik er wel voor over. Ligt een beetje aan m'n stage (locatie, evt vergoeding) of ik ga ov-en of een goedkope bak van Marktplaats haal.
Ja dat is minder, maar gezien alle plannen valt het uiteindelijk nog mee.
Ik krijg nog een extra jaar stufi en reisrecht omdat ik een tweejarige master ben gaan doen Alleen zit er alsnog over te denken om voor mijn stage een auto te kopen, ik ben helemaal klaar met het OV.
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.
Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..
Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig
Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef BlackLining het volgende: Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.
Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..
Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.
Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.
Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.
[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 29-01-2014 12:37:38 ]
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.
Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.
Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
Den Bosch
En je krijgt hem niet De uren kan ik heel goed gebruiken. Dan maar hopen op vroege ritten morgen, en dan ga ik dan wel naar de motor.
Onze Opel Vivaro is weg Doei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef joppie_saus het volgende: Onze Opel Vivaro is weg Doei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen. Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende: Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen. Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Clima e.d. inderdaad, maar ook stoelverwarming bijvoorbeeld.
De Opel Vivaro's van mijn werk vind ik wel prima rijden. Rijden i.i.g. stukken beter als de oude Sprinters die ze hebben. (Die nieuwe rijden nog wel weer een stuk fijner, maar die mag ik niet vaak mee.)
Hier net te horen gekregen dat ik m'n laatste tentamen heb gehaald. Dat betekent dat ik vooralsnog niet meer de tentamenzalen in hoef. Nu alleen nog een afstudeerproductie (hopen op een plekje langs de lijn bij PEC Zwolle ) en -onderzoek doen en dan zit mijn EW-carrière er ook op.. Dus voor morgen maar weer beschikbaar, hopen op wat leuks!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Over privechauffeur e.d. carriere bijna over; morgen een intakegesprek bij een uitzendbureau waar ik op een vacature voor een IT traineeship heb gesolliciteerd. Vacature is maar een paar dagen online geweest en ik was de eerste persoon van de groep mensen die ze belden. (gezien het schema hooguit 8 personen..)
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
Dat zou voor mij echt een uitkomst zijn
Nee, de opties zijn: Navigatie met afstandsbediening, airco, armsteun, cruise control, schuifdeur links, parkeersensoren achter. Veel meer opties kun je ook niet op zo'n ding krijgen.
Ghe komt net m'n boek voor m'n minor binnen, 596 pagina's in het Engels. Niet dat het een probleem is, maar het wordt toch even omschakelen vooral omdat het nogal specifieke taal is
SMS'je voor Venlo, naar huis, en morgenochtend Rotterdam. Lijkt me wel lachen, denk alleen dat ik daardoor het evt. werk voor morgen moet afslaan. :l Dilemmaaaaaa
Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Kiprollade het volgende: SMS'je voor Venlo, naar huis, en morgenochtend Rotterdam. Lijkt me wel lachen, denk alleen dat ik daardoor het evt. werk voor morgen moet afslaan. :l Dilemmaaaaaa
Ik belde 30 seconden nadat hij op facebook kwam, toen was 'ie al vergeven
Autoreset mag ook wel spoedjes op Facebook posten. Dan had ik vandaag vast wel wat gehad. Mijn dag vandaag bestaat namelijk uit Facebook, dit topic, Spotify, eten en drinken .
Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Viezze het volgende: Schuifdeur links als in, standaard zit er ook een rechts? Twee schuifdeuren zijn namelijk ideaal
Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende: Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen. Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Op mijn werk hebben we bussen met: - cruise control - regen/lichtsensor - standkachel - 2 schuif/kantaldaken + 1 zonneraam - navigatie - leer - luchtvering achter - elektrische bestuurdersstoel met geheugen -
Iemand eigenlijk wel eens de gratis mobiele versie van Spotify in de auto geprobeerd via Bluetooth/Aux? Klinkt dat nog een beetje aardig, want ik vind die gratis mobiele versie best wel verrot klinken op m'n mobiel met oordopjes.
Betaal 5 euro per maand aan Spotify, 10 euro voor een betere geluidskwaliteit gaat me toch iets te veel worden.
Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef Pizzabodem het volgende: Iemand eigenlijk wel eens de gratis mobiele versie van Spotify in de auto geprobeerd via Bluetooth/Aux? Klinkt dat nog een beetje aardig, want ik vind die gratis mobiele versie best wel verrot klinken op m'n mobiel met oordopjes.
Betaal 5 euro per maand aan Spotify, 10 euro voor een betere geluidskwaliteit gaat me toch iets te veel worden.
[..]
Die ritten had ik ook kunnen doen, maar dan andersom. Ik heb nog niets. Utrecht - > Waalwijk Oirschot -> Utrecht.
Ik hoop op een ritje Limburg morgen. Dat vind ik altijd wel prima
En straks nog met die Caddy naar Zwolle. Vrijdag tentamen wel. Gelukkig geen gekut in Utrecht. A5 afgooien, A6 meenemen. En daarna nog even volle mep studeren.
En straks nog met die Caddy naar Zwolle. Vrijdag tentamen wel. Gelukkig geen gekut in Utrecht. A5 afgooien, A6 meenemen. En daarna nog even volle mep studeren.
Oh, het is een wisseltje. Dan had ik hem niet kunnen doen, want dan zat de berijder even zonder auto.
Letten ze misschien ook op leeftijd bij het plannen. Dat ze liever de iets goedkopere mensen doen ofzo Dat zal wel niet, want ben volgens mij alsnog goedkoper dan een senior chauffeur.
De A5 is een 2L 4 cilinder uit 2010 en de A6 is een stationwagon uit 2011, 3L met 6 cilinders. Resp. een benzine en diesel.
3 liter in een A6 is dikke prima, 2 liter in een A5 kán nog beter, maar is ook niet verkeerd. Mijn buurman heeft sinds gisteren een A6 Avant 2.0 TDI met 177pk, dat wel de grens vind ik.
@EW Doe mij eens bellen en geef mij dikkere auto's dan Amoeba, en het liefst geen Jaguar, want dan gaat hij mij uitlachen
3 liter in een A6 is dikke prima, 2 liter in een A5 kán nog beter, maar is ook niet verkeerd. Mijn buurman heeft sinds gisteren een A6 Avant 2.0 TDI met 177pk, dat wel de grens vind ik.
A6 2.0 TDI 177 is veruit de meest gekozen versie vertelde de dealer. 8.2 sec naar de 100 met automaat, 8.7 sec handgeschakeld. Prima voor een comfortabele reiswagen toch? Net zo snel als een A3 150pk 2.0TDI.
A6 2.0 TDI 177 is veruit de meest gekozen versie vertelde de dealer. 8.2 sec naar de 100 met automaat, 8.7 sec handgeschakeld. Prima voor een comfortabele reiswagen toch? Net zo snel als een A3 150pk 2.0TDI.
Ja terwijl hij pas echt lekker wordt met een S-tronic. Die CVT automaat vind ik toch minder. Maargoed, types die zo'n auto kopen rijden er toch niet mee als een bezetene dus dan is multitronic prima.
Ja terwijl hij pas echt lekker wordt met een S-tronic. Die CVT automaat vind ik toch minder. Maargoed, types die zo'n auto kopen rijden er toch niet mee als een bezetene dus dan is multitronic prima.
Bij de aankomende facelift krijgt de 2.0TDI 184 pk (Nieuwe blok uit de Golf, A3, Octavia) en S-tronic
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon
Hij had eerst deze, chrome everywhere :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu deze (geen internetplaatje, de daadwerkelijke auto):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heeft hij eindelijk smaak gekregen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu deze (geen internetplaatje, de daadwerkelijke auto):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heeft hij eindelijk smaak gekregen.
Grote vooruitgang Jammer van die wielen, vind die iets té voor onder een A6. En waarom laten mensen bij een Audi de motoraanduiding achterop staan. Die kan je gewoon kostenloos laten vervallen vanuit de fabriek.
Grote vooruitgang Jammer van die wielen, vind die iets té voor onder een A6. En waarom laten mensen bij een Audi de motoraanduiding achterop staan. Die kan je gewoon kostenloos laten vervallen vanuit de fabriek.
Is import, dus hij had geen keuze. (vorige eigenaar echter wel )
@EW Doe mij eens bellen en geef mij dikkere auto's dan Amoeba, en het liefst geen Jaguar, want dan gaat hij mij uitlachen
Wat is er mis met een goede Jaguar? Denk dat je dan een best ritje hebt. A6 met 204 pk
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 15:19:13 ]
Nee, de opties zijn: Navigatie met afstandsbediening, airco, armsteun, cruise control, schuifdeur links, parkeersensoren achter. Veel meer opties kun je ook niet op zo'n ding krijgen.
Op mijn werk hebben we bussen met: - cruise control - regen/lichtsensor - standkachel - 2 schuif/kantaldaken + 1 zonneraam - navigatie - leer - luchtvering achter - elektrische bestuurdersstoel met geheugen -
Het bestaat dus toch. Conclusie: er zijn geen klanten van AR/EW waar de inkopers zelf in hun bussen rijden, anders waren er wel exemplaren met opties tussen
Het bestaat dus toch. Conclusie: er zijn geen klanten van AR/EW waar de inkopers zelf in hun bussen rijden, anders waren er wel exemplaren met opties tussen
Ik denk dat die bussen snel duurder worden, en als je een bedrijfswagen huurt dat ook dat kostentechnisch een beetje laag moet blijven.
Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef trolley het volgende: Hier ook nog niet gebeld voor werk voor morgen. Ik kan nog wel een dag, het liefst twee, in deze maand gebruiken voor m'n salaris.
Bel anders gewoon even op, zeg dat je al een paar dagen thuis zit en dat je echt graag wil werken. Weet niet of je dat wel is hebt geprobeerd maar bij mij wil dat meestal wel helpen.