En dit:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
X6 vind ik trouwens ook niet mooi. Nog nooit gereden, maar BMW kennende zal dat wel prima zijn.
X1 en X3 heb ik wel gehad, die waren wel prima.
Nee, was iets van 5.5 jaar geleden, had toen geen eens een fototoestel, laat staan een smartphonequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
En dan neem je geen foto voor het nageslacht?
Blijft lachen om af en toe in te rijden. Maar stel je voor dat je daar dagelijks mee op pad moet, dat zou pas janken zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Idem!
Mijn leukste ritten van afgelopen dagen overigens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Heb nog nooit in een X5 gereden, maar in principe X5=X6. Maar kan me voorstellen dat de X6 wat sportiever is, dan zo'n lompe X5. De buurman van m'n ouders ruilt z'n 7-serie in voor een nieuwe X5.. Mag daar vast wel eens mee spelen
Gevalletje paardentrailerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
Een 7 is meestal veel mooier dan zo'n X trekker...
Leuk voor zo'n baksteen dat je er supersnel mee naar de 100 kan , maar geef mij maar zo'n vlotte limo
Went, zolang je cruise control hebt en je bus de 150/160 wel haalt is het prima uit te houden...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Blijft lachen om af en toe in te rijden. Maar stel je voor dat je daar dagelijks mee op pad moet, dat zou pas janken zijn.
Wie is Easyway?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Gast, Easyway gaat je nu ontslaan. Had dat ding net zo goed gefotoshopt...
Daar wil ik niet aan wennenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Went, zolang je cruise control hebt en je bus de 150/160 wel haalt is het prima uit te houden...
Al moet je hem dan wel voor jezelf hebben, anders maken je collega's er zo'n puinzooi van
Een Land Rover of een Defender lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben sowieso geen suv-fan, maar als ik er voor eentje zo gaan maar meteen een Cadillac Escalade ofzo
Ik mag straks weer in de zomervakantie...quote:
Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Ach, heeft ook zijn nadelen. Als mijn vriendin dat nou eens zou doen in plaats van de hele dag mierenneuken op hoe ongezond ik eet tijdens het leren, dan zou ze echt wel wat terug krijgen voor haar aandachtdan zou er zomaar eens een weekendje aan zee geboekt kunnen worden of iets dergelijks
Heette die vent toevallig C. Albers en reed ie in een oranje wagen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo zag ik een keer een vent die wegreed van de pomp terwijl de slang nog in z'n tank zat
Busjes dan wel in deze vorm....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Solidberg het volgende:
Busjes inparkerenAvontuur
En die BMW X6 is wel hartstikke lelijk
Mijn Crafter was langer dus leukerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Busjes dan wel in deze vorm....![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dit rijd nog veel beter, genoeg pk's op de achterwieltjes en leeg absoluut razendsnel krengquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn Crafter was langer dus leuker
Zo, dat ding is al aardig volgeladen zo te zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Dit rijd nog veel beter, genoeg pk's op de achterwieltjes en leeg absoluut razendsnel kreng
5,5 meter aan laadvloer
[ link | afbeelding ]
Gegroet, ik rij nu ongeveer een half jaar voor zo'n grote oranje postorderbedrijf (quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef zazzel het volgende:
Als ik PostNL was, zou ik echt er voor zorgen dat m'n postbodes beter omgaan met die busjes. Hier komen ze de post met een busje brengen, maar die dingen zijn altijd super smerig of afgetrapt of zonder stickers en dan zo'n bordje "rijdt in opdracht van..."
De koerier waar ik werkte had wel een kastje aan boord die alles registreerde. Als je boven de 130 reed of bijvoorbeeld midden in een woonwijk een noodstop maakte kreeg je wel op je flikker (zelf nooit gehad want brave chauffeurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende:
Heeft PostNL die dingen niet vol zitten met sensoren om hun personeel te kunnen naaien dan? Ik had dat ooit gehoord ergens, of was dat een hoax?
Daar zijn geen regels aan verbonden. Ze willen wel dat je busje precies bepaalde afmetingen heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef BlackLining het volgende:
Heeft PostNL die dingen niet vol zitten met sensoren om hun personeel te kunnen naaien dan? Ik had dat ooit gehoord ergens, of was dat een hoax?
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_mk2_met_1150pk.html
Holy moly zeg...
Half 9quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Drilboor het volgende:
Godverdomme, op de weg via Antwerpen moet ook tol worden betaalt, morgen vroeg dan maar Easyway bellen, hoe laat zijn de dames op het kantoor aanwezig?
Je kan met google maps ook 'tolwegen vermijden' aanklikken, komt ie dan nergens mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Drilboor het volgende:
Godverdomme, op de weg via Antwerpen moet ook tol worden betaalt, morgen vroeg dan maar Easyway bellen, hoe laat zijn de dames op het kantoor aanwezig?
Waarom moet je in Godsnaam je busje uitzetten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Daar zijn geen regels aan verbonden. Ze willen wel dat je busje precies bepaalde afmetingen heeft.
Maar ze hebben ook wel trieste regels, je kan namelijk in je route onopvallend gevolgd worden en als je dan een keer je busje bijj een adres niet uit zet dan kan je dus gepakt worden en kunnen ze je route afnemen.
Ook had een keer een collega van me zijn petje op in de depot, wat ABSOLUUT VERBOTEN is.
@bokkepoot: Ik krijg gelukkig per uur betaald, de zzp'er per pakket.
Mwah constant starten enzo lijkt me ook niet te best toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Viezze het volgende:
Slecht voor het milieu.
Ik deed het altijd eigenlijk, behalve als het zo snikheet was dat de airco wel aan moest blijven om de temperatuur in de auto een beetje schappelijk te houden.
Voor de motor niet, maar die dingen worden toch al afgetrapt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mwah constant starten enzo lijkt me ook niet te best toch?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Zo'n 750Li is konings. Een klant bij ons heeft als tijdelijke een gloedjenieuwe 740i en krijgt een 760Li...:|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut.Maar ik krijg wel heel veel lieve kusjes en complimentjes en lieve doordachte kleine cadeautjes.
![]()
En Amoebe: vraag dat wicht mee uit man. En niet proberen om een datum te prikken ofzo, gewoon een beetje daadkrachtig zijn. 'Zondag over een week heb ik een verrassing voor je!' oid. Als ze dan niet komt, is ze niet geinteresseerd (genoeg) en moet je toch verder zoeken.
Verder: busjes.![]()
Busjes inparkeren:
En The Blacklist was goooeeed!
Ik niet, heb er genoeg moeite in gestoken. Ik woon in Eindhoven en zij in de omgeving van Breda. Ze wil allemaal wel, maar puntje bij paaltje haakt ze steeds af. Heb haar vrijdagavond even kort gezien toen ze naar een concert in Eindhoven ging. Ik haak 'n beetje af als het te moeilijk wordt..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef trolley het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan tijd, afstand e.d. of andere redenen?
[..]
Nog niet nee, komt ook mede door de tentamens die ik afgelopen tijd heb/had. En ik moet zeggen dat ik afgelopen weekend die behoefte nou ook nog niet echt had om het gezellig op een zuipen te zetten. Alhoewel dat soms wel een oplossing kan zijn
Persoonlijk vind ik dat een beetje tegenvallen. Ze is heel druk vind ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef Viezze het volgende:
Is wel wat aan de jonge kant maar het kan wel. Zeker als zij wat volwassener overkomt dan haar leeftijd hoeft het geen probleem te zijn.
Als je een pedopas hebt is er niks aan de hand, anders niet doen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Amoeba het volgende:
Verder, zij is al een poosje 16 en ik net 20. Op zich vind ik dat een beetje een probleem, en haar moeder blijkbaar ook, dus wellicht kan ik 't gewoon beter laten voor wat het is. Wat vinden jullie?
Ik wilde er niks over zeggen, want ik ben bang dat trolley dan vervelend tegen me gaat doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Viezze het volgende:
Nou opkrassen dan, dat ge-emmer laat je maar aan soaps over
Ik denk dat ik Truus maar ga regelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als je een pedopas hebt is er niks aan de hand, anders niet doen hoor.
Allemaal slettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeur niet, iets van een half jaartje geleden ben ik als 23-jarige nog met een 17-jarig meisje weggeweest
Ik bedoelde opkrassen met die chick, als je het eigenlijk niks vindt en ze is vier jaar jonger dan is het gedoemd om te mislukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik wilde er niks over zeggen, want ik ben bang dat trolley dan vervelend tegen me gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |