En dit:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
X6 vind ik trouwens ook niet mooi. Nog nooit gereden, maar BMW kennende zal dat wel prima zijn.
X1 en X3 heb ik wel gehad, die waren wel prima.
Nee, was iets van 5.5 jaar geleden, had toen geen eens een fototoestel, laat staan een smartphonequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
En dan neem je geen foto voor het nageslacht?
Blijft lachen om af en toe in te rijden. Maar stel je voor dat je daar dagelijks mee op pad moet, dat zou pas janken zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Idem!
Mijn leukste ritten van afgelopen dagen overigens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Heb nog nooit in een X5 gereden, maar in principe X5=X6. Maar kan me voorstellen dat de X6 wat sportiever is, dan zo'n lompe X5. De buurman van m'n ouders ruilt z'n 7-serie in voor een nieuwe X5.. Mag daar vast wel eens mee spelen
Gevalletje paardentrailerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
Een 7 is meestal veel mooier dan zo'n X trekker...
Leuk voor zo'n baksteen dat je er supersnel mee naar de 100 kan , maar geef mij maar zo'n vlotte limo
Went, zolang je cruise control hebt en je bus de 150/160 wel haalt is het prima uit te houden...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Blijft lachen om af en toe in te rijden. Maar stel je voor dat je daar dagelijks mee op pad moet, dat zou pas janken zijn.
Wie is Easyway?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Gast, Easyway gaat je nu ontslaan. Had dat ding net zo goed gefotoshopt...
Daar wil ik niet aan wennenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Went, zolang je cruise control hebt en je bus de 150/160 wel haalt is het prima uit te houden...
Al moet je hem dan wel voor jezelf hebben, anders maken je collega's er zo'n puinzooi van
Een Land Rover of een Defender lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben sowieso geen suv-fan, maar als ik er voor eentje zo gaan maar meteen een Cadillac Escalade ofzo
Ik mag straks weer in de zomervakantie...quote:
Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Ach, heeft ook zijn nadelen. Als mijn vriendin dat nou eens zou doen in plaats van de hele dag mierenneuken op hoe ongezond ik eet tijdens het leren, dan zou ze echt wel wat terug krijgen voor haar aandachtdan zou er zomaar eens een weekendje aan zee geboekt kunnen worden of iets dergelijks
Heette die vent toevallig C. Albers en reed ie in een oranje wagen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo zag ik een keer een vent die wegreed van de pomp terwijl de slang nog in z'n tank zat
Busjes dan wel in deze vorm....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Solidberg het volgende:
Busjes inparkerenAvontuur
En die BMW X6 is wel hartstikke lelijk
Mijn Crafter was langer dus leukerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Busjes dan wel in deze vorm....![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dit rijd nog veel beter, genoeg pk's op de achterwieltjes en leeg absoluut razendsnel krengquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn Crafter was langer dus leuker
Zo, dat ding is al aardig volgeladen zo te zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Dit rijd nog veel beter, genoeg pk's op de achterwieltjes en leeg absoluut razendsnel kreng
5,5 meter aan laadvloer
[ link | afbeelding ]
Gegroet, ik rij nu ongeveer een half jaar voor zo'n grote oranje postorderbedrijf (quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef zazzel het volgende:
Als ik PostNL was, zou ik echt er voor zorgen dat m'n postbodes beter omgaan met die busjes. Hier komen ze de post met een busje brengen, maar die dingen zijn altijd super smerig of afgetrapt of zonder stickers en dan zo'n bordje "rijdt in opdracht van..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |