Een uur eerder starten en vervolgens de loop zelf ook nog ruim een half uur sneller doen is niet goed voor het na-de-loop-bier-drinken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit kwam ik net nog tegen met het opzoeken van wat verslagjes voor op FB
[..]
Bij de 7^^ niet gehad, dus dan maar bij de Sallandtrail!!!Ik zal het nog even proberen te onthouden!

Ik kan wel kijken of ik iets kan maken...lijkt mij wel leuk. Wat zou je willen zien? En is het voor een Windows Phone 8 of 7?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog wel een vraagje: is er voor Windows Phone nou écht geen (gratis) app om in ieder geval een loopschema in te kunnen geven met piepjes? Heb nu een veredelde timer erop gezet, maar ik wil graag iets uitgebreider. Zag wel een NL app, maar die kan ik hier (Argentinie) niet installeren jammer genoeg.
[..]

Volgens mij is er een markt voor! WP8 heb ik (Lumia 720 geloof ik). Gewoon iets simpels, schemaatjes waarbij je aangeeft hoeveel rondes x hoe lang rennen / hoe lang wandelen, met piepjes na iedere interval uiteraard. Grootste probleem dat ik nu heb (Simple Training Timer) is dat de timer stopt als de telefoon in screen lock mode gaat. Dus heb ik "prevent automatic screenlock" aangevinkt, maar dan kan ik hem niet in mijn broekzak stoppen omdat ie dan steeds reageert op aanrakingen op het scherm (waardoor je de pauze activeert).quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken of ik iets kan maken...lijkt mij wel leuk. Wat zou je willen zien? En is het voor een Windows Phone 8 of 7?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥

quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:11 schreef Yuki het volgende:
Zo. Ik ben wakker.wauw! goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En Welkom! Doe rustig aan met je eerste trainingen. Helemaal kapot buiten adem na 1 minuut hoeft niet. Bouw rustig aan op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef flipsen het volgende:
Vooruit, op aanraden van mede [KAA]´er motorbloempje kom ik hier trots melden dat ik vandaag, 40 jaar oud en een conditie van een oud opaatje, dag 1 van mijn "5 km in 7 weken" schema heb gedaan. Een nog lager schema kon ik niet vinden, was echt bang dat ik niet eens 1 minuut zou kunnen hardlopen.
Vrouwlief ging mee, nadat ze haar kin van de grond had opgeraapt want die was daar terechtgekomen toen ik het zeiDe schop onder de kont die ik nodig had was de weegschaal die me vorige week opeens out of the blue (al een paar maanden niet gekeken) wist te vertellen dat ik 90kg woog. Say what?!? Dat is me nog nooit gebeurd
![]()
Eerste minuut overleefd, compleet buiten adem. De 3 minuten wandelen waren érg welkom. De 2e minuut hardlopen ook overleefd, nog meer buiten adem. En vanaf dat moment ging het eigenlijk steeds makkelijker? Weird... Flink lopen stretchen na afloop, ben benieuwd of ik morgen nog uit mijn bed kan komen. En dan vrijdag 10x een minuut hollen en maar 2 minuten wandelen tussendoorDat red ik toch nooit?? Had vandaag iedere keer de 3 minuten écht wel nodig...
Bijkomend probleempje is overigens dat ik in een bergachtige omgeving woon, maakt het er niet makkelijker op. Gelukkig ligt er hier in "de achtertuin" een hotel met een enorme oprijlaan die een rondje maakt, en dat ging vandaag erg leuk: 1 minuut hard en 3 minuten wandelen was exact 1 rondjeOok 1 hond mee die we gewoon los kunnen laten rennen, dus die had de tijd van haar leven. De ander proberen we vrijdag mee te nemen, aan de lijn. Ben benieuwd of dat niet teveel afleidt, maar we zullen zien.
Nog wel een vraagje: is er voor Windows Phone nou écht geen (gratis) app om in ieder geval een loopschema in te kunnen geven met piepjes? Heb nu een veredelde timer erop gezet, maar ik wil graag iets uitgebreider. Zag wel een NL app, maar die kan ik hier (Argentinie) niet installeren jammer genoeg.
Goed, vrijdag misschien meer nieuws, óf ik heb het gered, óf ik heb de sportschoenen alweer aan de wilgen gehangen
Edit: En bij geen update lig ik in het ziekenhuis of erger![]()

46'22'34.36" Southquote:Op donderdag 30 januari 2014 07:41 schreef Frsh het volgende:
Zit je lager dan Nieuw Zeeland of Zuid Afrika?

En brengen ze wat op?quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
verder off topic... wat is internet ook een mooi medium, vanaf de andere kant van de wereld live bekijken of mijn pioenen nog wat opbrengen op de veiling van Aalsmeer

1.40 per steel.... best geld!quote:

Jawel, waarschijnlijk en tikje te snel voor een beginner. Mijn broer doet dat nu ook en had vrij snel last van zijn knie en ligt nu al en werk stil. Je lichaam moet wennen aan de belasting, en hogere snelheid is hogere belasting. Denk ik.. Met dat voorbehoud dat ik hier over beginnende lopers praat zonder looptechniek...quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het zijn toch prima tempo's?

quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
1.40 per steel.... best geld!
Op deze manier kan er binnenkort weer een paar nieuwe hardloopschoenen vanaf

Welkom!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is er een markt voor! WP8 heb ik (Lumia 720 geloof ik). Gewoon iets simpels, schemaatjes waarbij je aangeeft hoeveel rondes x hoe lang rennen / hoe lang wandelen, met piepjes na iedere interval uiteraard. Grootste probleem dat ik nu heb (Simple Training Timer) is dat de timer stopt als de telefoon in screen lock mode gaat. Dus heb ik "prevent automatic screenlock" aangevinkt, maar dan kan ik hem niet in mijn broekzak stoppen omdat ie dan steeds reageert op aanrakingen op het scherm (waardoor je de pauze activeert).
Uitbreiden kan daarna altijd nog natuurlijk, met muziek, met GPS, stappenteller ofzo, afgelegde afstand, gemiddelde snelheid, je prestaties saven, noem de usual stuff maar op die je voor Android en iPhone overal kan krijgen.
Ben wel benieuwd

Salomonquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ga dus de sportschool aan m'n repertoire toevoegen!
En ik krijg wat 'centjes voor m'n rapport', en daarvan ga ik een paar mooie Fell geschikte schoenen a la mudclaw of fellraiser aanschaffen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |