Wut?quote:
'Afhangende van de hoek' heb je maar even overgeslagen tijdens het lezen?quote:
Hoe bedoel je? Sarcastisch of wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef oLexie het volgende:
Andere kant op dragen?
Sinds m'n vriend over is gestapt op voor vandaag de dag 'normale' broeken (strakker dan eerst dus, want op een gegeven moment moesten we echt in oude lullen zaken kijken voor een broek die niet gay was), is 'ie iets naar links af gaan wijken terwijl hij normaal een perfecte kaarsrechte lul had.
wat wat watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef oLexie het volgende:
Andere kant op dragen?
Sinds m'n vriend over is gestapt op voor vandaag de dag 'normale' broeken (strakker dan eerst dus, want op een gegeven moment moesten we echt in oude lullen zaken kijken voor een broek die niet gay was), is 'ie iets naar links af gaan wijken terwijl hij normaal een perfecte kaarsrechte lul had.
30 is only FOK!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef MilkTea het volgende:
Veel jongens zijn erg onzeker over hun penis. Niet alleen over de lengte, maar ook vaak over de omtrek van de penis. Uit onderzoek van Durex blijkt dat de gemiddelde omtrek van een penis 8 tot 12 cm is.
Daarnaast: als je zelf nog in de groei zit, dan groeit ook de omtrek van je penis nog.
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/131-gemiddelde-omtrek-penis
Het enige wat er dus mis is met je penis is dat die naar links steekt, want de rest van jou vriendjes heeft echt geen 30cmJou lengte is gewoon gemiddeld.
dit, waarom zeggen zoveel dat het gemiddeld isquote:
Die mensen komen verder dan FOKquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit, waarom zeggen zoveel dat het gemiddeld is
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik loop nu al 2 jaar rond niet lekker rond met het feit dat ik een kromme/scheve penis heb
Ik denk dat je teveel zorgen maakt over dat die krom is in stijve stand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef BroodjeKebab het volgende:
Evenals heb ik niet zo'n dikke penis, maar mijn inziens behoorlijk dun en redelijk tot behoorlijk klein waar ik ook wel onzeker over ben..., mijn penis is 15-16cm lang en heeft een dikte/omtrek van 12cm. Ik weet niet of de lengte en dikte nog veranderen? Ben nu 18/19.
Bedankt voor de geruststelling. Ik was altijd bang dat ik Peyronie zou hebben. Huisarts is niet echt mogelijk, omdat ik mij ervoor schaam. Want de kromming is pas te zien bij erectietoestand, dus ik zou het met erectietoestand moeten laten zien.Plus het feit dat mijn huisarts nog eens een vrouw is maakt het des schaamtevoller.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef dotKoen het volgende:
Je hebt zeer waarschijnlijk geen ziekte van Peyronie; daarbij ontstaan op latere leeftijd vaak pijnlijke plekken met verbindweefseling waardoor de penis krom kan worden. Mocht je je daar toch zorgen over maken: overleg met je huisarts.
Je beschrijf eigenlijk dat je penis altijd deze hoek heeft gehad in erectie. Dat is nu eenmaal zo: daar hoef je je geen zorgen over te maken of iets aan laten doen. Met vrijwel alle hoeken/krommingen is het mogelijk seks te hebben (naar beneden is de - zeer zeldzame- hoek die soms wel eens gecorrigeerd wordt). De grootte en omvang die je beschrijft zijn volstrekt normaal.
Lekker boeiend, alsof jij de eerste bent met een raar probleem die naar de huisarts gaat. Verder iets met beroepsgeheim.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Bedankt voor de geruststelling. Ik was altijd bang dat ik Peyronie zou hebben. Huisarts is niet echt mogelijk, omdat ik mij ervoor schaam. Want de kromming is pas te zien bij erectietoestand, dus ik zou het met erectietoestand moeten laten zien.Plus het feit dat mijn huisarts nog eens een vrouw is maakt het des schaamtevoller.
Ja daar ben ik mij ook bewust van. Toch is het staan daar een hele opgave voor mij.. zoals ik al zei is het een probleempje dat alleen in erectietoestand is en dan nog eens een vrouwelijke huisarts, voel ik me niet echt lekker bij.... laat staan dat het vrouwelijk is. Het hele probleem schaam ik me best voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Lekker boeiend, alsof jij de eerste bent met een raar probleem die naar de huisarts gaat. Verder iets met beroepsgeheim.
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef lulzy het volgende:
Is het een beetje knappe vrouwelijke huisarts dan?
Nee, serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Sarcastisch of wat?
Dont worry... Heel veel mannen schijnen het te hebben. De ene meer dan de ander.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Bedankt voor de geruststelling. Ik was altijd bang dat ik Peyronie zou hebben. Huisarts is niet echt mogelijk, omdat ik mij ervoor schaam. Want de kromming is pas te zien bij erectietoestand, dus ik zou het met erectietoestand moeten laten zien.Plus het feit dat mijn huisarts nog eens een vrouw is maakt het des schaamtevoller.
nu begin ik te denken aan dat ik het idd ook begon te merken nadat ik boxers begon te dragen en van die oudewetse onderbroeken overstape naar boxershorts. Ik was denk ik 9 ong. Maar idd sindsdien merkte ik dit denk ik... of niet? Geen idee. Ik twijfel nu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee, serieus.Was altijd perfect recht gewoon, kaarsrecht, geen bocht, geen afwijking, niets. De waterpas kon er zo op. Sinds hij van die H&M broeken draagt begint dat ding naar links te staan.
![]()
True story.
Het zou serieus gewoon kunnen. Ik maak het nu gewoon mee. Niet dat ik er last van heb, maar toch. Dat ding was prachtig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
nu begin ik te denken aan dat ik het idd ook begon te merken nadat ik boxers begon te dragen en van die oudewetse onderbroeken overstape naar boxershorts. Ik was denk ik 9 ong. Maar idd sindsdien merkte ik dit denk ik... of niet? Geen idee. Ik twijfel nu.
Het enige probleem wat jij hebt zit tussen je oren en heet onzekerheid. Gewoon lekker seks hebben en er geen aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ja daar ben ik mij ook bewust van. Toch is het staan daar een hele opgave voor mij.. zoals ik al zei is het een probleempje dat alleen in erectietoestand is en dan nog eens een vrouwelijke huisarts, voel ik me niet echt lekker bij.... laat staan dat het vrouwelijk is. Het hele probleem schaam ik me best voor. Gelukkig is het niet te categoriseren als een probleem want het is gelukkig zover iemand hier iig zei, geen peyronie.
Vaag, ik draag boxers, gewone spijkerbroeken en ben links dragend maar hij is altijd nog kaarsrechtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Het zou serieus gewoon kunnen. Ik maak het nu gewoon mee. Niet dat ik er last van heb, maar toch. Dat ding was prachtig.
Ja boxers draagt 'ie ook, strakke. Maar echt sinds hijvan die H&M broeken draagt in plaats van normale broeken is hij scheef gaan staan, fucking raar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:24 schreef DangerIsMine het volgende:
[..]
Vaag, ik draag boxers, gewone spijkerbroeken en ben links dragend maar hij is altijd nog kaarsrecht. Andere kant op dragen?
Wat voor omtrek is voor jou dun waar je niks aan hebt? Ik heb zelf het gevoel alsof ik een kaars heb, zoals jij zei, met mijn 12cm omtrek.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef Zippow het volgende:
Joh waar je je wel niet druk om kan maken... Ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen wiens erectie niet om hoog stond maar juist om laag, langs z'n bovenbenen als een soort reuze python. Niks geks aan.
Het enige wat ik echt niet leuk vond was een vent met een vrij lange en vooral hele dunne (en taps toelopend naar de bodem, dus nóg dunner bovenaan!) penis. Dat ie dan lang is heb je gewoon geen fuck aan. Hij kan beter wat breder zijn, anders heb je het gevoel alsof je een kaars aan het berijden bent of zo.
Ik heb geen idee wat 12 cm in omtrek inhoudt hoor. Het is niet zo alsof ik die pikken heb opgemeten dat ik weet wat een fijne omtrek is en wat niet haha. Dus geen idee, sorry man!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Wat voor omtrek is voor jou dun waar je niks aan hebt? Ik heb zelf het gevoel alsof ik een kaars heb, zoals jij zei, met mijn 12cm omtrek.
Dan is het maar goed dat jij een beetje klaar bent met ONS dates enzo hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef Zippow het volgende:
Joh waar je je wel niet druk om kan maken... Ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen wiens erectie niet om hoog stond maar juist om laag, langs z'n bovenbenen als een soort reuze python. Niks geks aan.
Het enige wat ik echt niet leuk vond was een vent met een vrij lange en vooral hele dunne (en taps toelopend naar de bodem, dus nóg dunner bovenaan!) penis. Dat ie dan lang is heb je gewoon geen fuck aan. Hij kan beter wat breder zijn, anders heb je het gevoel alsof je een kaars aan het berijden bent of zo.
Ja, ben ik met je eens. Alle wisselende contacten liggen in m'n verleden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij een beetje klaar bent met ONS dates enzo he
Iets beginnen met 1 vaste partner geeft zoveel meer voldoening, als het tenminste met de juiste is...
Ja dat vind ik ook heel goed van je, dat je er zo mee omgaat nu, 1 vast contact is ook veel beter.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:55 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. Alle wisselende contacten liggen in m'n verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem van TS, is eigenlijk helemaal geen probleem hij zou daar ook niet mee moeten zitten vind ik overigens.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel goed van je, dat je er zo mee omgaat nu, 1 vast contact is ook veel beter.Ik heb geen toegang! Is dat het keldertje of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem van TS, is eigenlijk helemaal geen probleem hij zou daar ook niet mee moeten zitten vind ik overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |