Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar.
Ik loop nu al 2 jaar rond niet lekker rond met het feit dat ik een kromme/scheve penis heb. Hij staat vrij ver naar links gebogen en ik schaam me rot. Als ik zit of lig met erectie is het veel erger.. dan lijkt het op een banaan dje naar links wijst.
Ik loop nog steeds rond met een penis die vrij ver naar linksgebogen staat en heb tot nog toe nooit geprobeert seks te hebben met een meid/vrouw.
Wat ik mij afvraag is wat ik nu wel heb, en ja, hoe ik het oplossen kan?
Ik heb verder geen erectieproblemen, hij wordt gewoon stijf en komt ook gewoon klaar. Enige wat ik zelf heel apart vind is dat mijn penis echt heel hard wordt. Ik kan mijn penis dan dus ook niet buigen en nauwelijks naar rechts, links , beneden duwen. Ik kan hem wel duwen tot die tegen mijn buik aan komt of evt duwen totdat die recht staat zeg maar (alsnog krom) maar verder dan dat gaat het dus niet.
Heeft iemand ervaring met dit probleem, of weet iemand een oplossing?
Evenals heb ik niet zo'n dikke penis, maar mijn inziens behoorlijk dun en redelijk tot behoorlijk klein waar ik ook wel onzeker over ben..., mijn penis is 15-16cm lang en heeft een dikte/omtrek van 12cm. Ik weet niet of de lengte en dikte nog veranderen? Ben nu 18/19.
ik weet niet zo goed wat ik nu moet met deze onzekerheid wat betreft kromming, dikte en lengte en of dames hierop zouden afknappen....
En is dit peyronie?!