In de SC mag alles, dit is geen handel topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vast wel weer worden doorverwezen naar het miningtopic, maar is er niemand die een FOK!-miningpool kan opzetten of zo?.
Je moet even in het miningtopic kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vast wel weer worden doorverwezen naar het miningtopic, maar is er niemand die een FOK!-miningpool kan opzetten of zo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je moet even in het miningtopic kijken
Gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?.
Is wel eens naar gekeken, het kan maar er is nooit niet mee gebeurtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
megustaquote:
proof or it didn't happenquote:
Welcome to Bitcoinlandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef DaMart het volgende:
Van die crash van gisteren is ook nog maar weinig over.
Vannacht nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef DaMart het volgende:
Van die crash van gisteren is ook nog maar weinig over.
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die te dom zijn om hun mail te checken na een withdrawl
Dan duurt het wel een end ja
Andere domkop meld zich.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?
En check je spam dan ook gelijk even!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die te dom zijn om hun mail te checken na een withdrawl
Dan duurt het wel een end ja
Jawel. Dus het valt nog mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?
Meteen alles in investeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef robin007bond het volgende:
https://twitter.com/maxcoinproject
Zijn principes zijn al eventjes weg, onze rots in de branding dit datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De man met de principes dames en heren
Ik heb echt een hekel aan Max Keiser, maar hij heeft het over een nieuw algoritme en dergelijke. Dat maakt me wel nieuwsgierig en waarschijnlijk is het wel profitable.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De man met de principes dames en heren
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het wel profitable.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Zijn principes zijn al eventjes weg, onze rots in de branding dit dat![]()
10/10 would buyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef robin007bond het volgende:
https://twitter.com/maxcoinproject
Jij had een hele tijd terug allemaal principesquote:
Ik ben moreel failliet verklaard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij had een hele tijd terug allemaal principesmaar het is niet erg hoor, join the greedyclub
Windows licentie hebben dan maar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben moreel failliet verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |