Wow, wat goed! Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Alixia het volgende:
[..]
37 weken en 1 dag
Voordat ik het vergeet te zeggen en het is hier een beetje off topic: ik geniet zo van de foto's van jouw meiden.Echt prachtig. *zwijmel*
Hey Wup, trek je het nog een beetje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef WupWup het volgende:
Relaxed, Alixia, baby 1 in hoofdligging en 4cm cadeau! Ligt nummer twee ook met het hoofd naar beneden? Gelijk heb je dat je het strippen hebt afgehouden. Waarom haast als het prima met jullie gaat.
Ik heb die documentaire een paar maanden geleden al eens gezien, ik vond het heel interessant om van wat dichterbij te zien hoe dat nou in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog de docu gezien gisteren van Holland Doc; With love from Russia? Gaat over een nederlands stel dat in Rusland een eicel donatie ondergaat, en hoe dat proces is z'n werk gaat. Bizar hoorLijkt me zo raar dat je een kind draagt en opvoed wat genetisch dus helemaal niet verwant is aan je... Ik prijs me dan toch weer extra gelukkig dat na 1 ronde chlomid het bij ons toch gelukt is
![]()
Vond ik wel heel erg de moeite waard om even een uurtje voor te gaan zitten.quote:Vier jaar lang worden de adoptieperikelen rond een Ethiopisch en een Deens echtpaar en hun kinderen gevolgd en hiermee wordt een andere kant van adoptie blootgelegd.
Meisje twee lag eerst naar boven en bij de laatste officiële echo naar beneden, maar hoe het nu is, weet ik eigenlijk niet. Daar is afgelopen maandag ook niet naar gekeken. Het maakt opzich ook niet veel uit, want de tweede baby krijgt toch veel ruimte als de eerste eruit is. Ik hoop zelf wel dat ze nog naar beneden ligt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef WupWup het volgende:
Relaxed, Alixia, baby 1 in hoofdligging en 4cm cadeau! Ligt nummer twee ook met het hoofd naar beneden? Gelijk heb je dat je het strippen hebt afgehouden. Waarom haast als het prima met jullie gaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
Ik snap 'm Alixia, bedankt voor de uitleg.
Heb hem van de week ook gezien, vreselijk! Mijn hart brakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Dyre het volgende:
Gevonden:
http://www.hollanddoc.nl/(...)gram:24076089¤tPage=3
[..]
Vond ik wel heel erg de moeite waard om even een uurtje voor te gaan zitten.
Het einde vond ik ook erg schrijnend eigenlijk. Een andere kant van adoptie waar je van tevoren níet aan wil denken.
Ook mijn ergste nachtmerrie.... hier ivf/icsi. Maar onze oudste (eigen productie) en jongste lijken wel zoveel op elkaar dat het toen iig goed is gegaan. Nu maar hopen dat dat dit keer ook zo is...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Geen eiceldonatie hier, maar Joopie is een IVF baby, en manlief heeft al een nachtmerrie gehad dat de kliniek het verkeerde potje heeft gebruikt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!!
Ik kreeg vandaag de "wij jonge ouders" in de bus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |