quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweest
[..]
veel jong0ns in holly wel ;s
maar de meisjes die er waren, waren wel geile snolle zeg !!
we stonden zo in rij, niet zo hele lange.
opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.
15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"
was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment
ohja in holly had je ook zon plataeu die omhoog gaat. eind van de nacht werd er dancebattle gehouden , 2 meisjes gingen battlen.
moooooo eentje had zo sttrakke legging aan die ging twerken jonge, en je kon gewoon vanaf benede ongeneerd kijken naar dr billen
shiitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweest
[..]
veel jong0ns in holly wel ;s
maar de meisjes die er waren, waren wel geile snolle zeg !!
we stonden zo in rij, niet zo hele lange.
opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.
15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"
was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment
ohja in holly had je ook zon plataeu die omhoog gaat. eind van de nacht werd er dancebattle gehouden , 2 meisjes gingen battlen.
moooooo eentje had zo sttrakke legging aan die ging twerken jonge, en je kon gewoon vanaf benede ongeneerd kijken naar dr billen
Ik voelde me niet eens zo heel klein eigenlijk. Meeste meisjes waren van mijn lengte en zelfs kleinere petitere meisjes dan mij. In holly waren maar een aantal meisjes langer dan mij. In die andere kroeg waren wel wat wel meer van die typische hollandsce boervrouwen maja. Eentje wilde volges mij ook wel dansen want ik hangde aan de bar met 1 arm erop zeg maar. links van me was zo'n boervrouw aan het dansen in haar eentje, ze was wel onzeker / verlegen, kon je zo zien. Ik had haar moeten openen hmmm. maar ik durfde haar niet eens aan te kijken, ik had ook veel te veel bier op, 7 stuks ofzo voelde me gewoonweg niet meer goed. alles draaide, zeebenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dima, waarom doe je niet gewoon paar schoenen met plateauzolen aan?
Hangdequote:
Denk dat het Chai was, had ze laarzen aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik voelde me niet eens zo heel klein eigenlijk. Meeste meisjes waren van mijn lengte en zelfs kleinere petitere meisjes dan mij. In holly waren maar een aantal meisjes langer dan mij. In die andere kroeg waren wel wat wel meer van die typische hollandsce boervrouwen maja. Eentje wilde volges mij ook wel dansen want ik hangde aan de bar met 1 arm erop zeg maar. links van me was zo'n boervrouw aan het dansen in haar eentje, ze was wel onzeker / verlegen, kon je zo zien. Ik had haar moeten openen hmmm. maar ik durfde haar niet eens aan te kijken, ik had ook veel te veel bier op, 7 stuks ofzo voelde me gewoonweg niet meer goed. alles draaide, zeebenen.
Ben jij dima's manmore van 1,94?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ook die switch van retarded naar zonder die irritante enters en met hoofdletters.
[..]
Hangde.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Hangde.
Idd het was hingdequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ook die switch van retarded naar zonder die irritante enters en met hoofdletters.
[..]
Hangde.
Kan je Dima niet in zetten, man. Dan wordt de lijst binne no time veel te lang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Hangde.
HAHAHAHAHAAHAHAH KK GRAPPIG DIT XDquote:
Shutup teefjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je Dima niet in zetten, man. Dan wordt de lijst binne no time veel te lang.
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAH KK GRAPPIG DIT XD
Hmm dit meisje was blonder leek wel. Heb haar niet echt durven aankijken, gaf haar 1 vluchtige blik toen ik even naar links keek. Ik voelde me zwaar minderwaardig op gegeven moment, ik wilde eigk gewoon naar station op eerste trein wachte maar ik was overgebleven met die manmore en hij wilde maar doorgaan en meisjes regelen. maar ik wilde niet naaien en ik steek laten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat het Chai was, had ze laarzen aan?
Hoor dit woord nu pas voor het eerstquote:
quote:
Hahaquote:
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?quote:
feces*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
18 cm, maar is inclusief tuitje.quote:
Ze was Murs haar al gewend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
Hou nou eens op over F1666quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
18 cm, maar is inclusief tuitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |