Lekker he? Al die tijd gemistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo, ik ben SEMTEX, 33 jaar en ik heb net voor het eerst in mijn leven een dadel gegeten
Altijd gedacht dat het smaakte naar rozijn. Meteen eens kijken wat voor lekkere recepten er mee te maken zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Lekker he? Al die tijd gemist
Vanavond hier falafel in pitabroodjes, deeg staat te rijzen, erbij hummus recept van ottolenghi en knoflookyoghurt, tomaten koriander salade en gebakken parpika en ui
Brrr, ik heb dat heel lang geleden eens geprobeerd. Maar ja, toen lustte ik ook geen ananas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo, ik ben SEMTEX, 33 jaar en ik heb net voor het eerst in mijn leven een dadel gegeten
Het is gewoon een gedroogd zoet vruchtje, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Dan heb je wat gemist joh!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
ah, dat eten wij morgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
POmpoenrisotto hier straks, met baconblokjes
Mijn eigenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, dat eten wij morgen
Welk recept gebruik je?
zou je die willen delen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn eigen![]()
met gepofte knoflook enzo
Ik gebruik flespompoenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
zou je die willen delen?
Die van mij is lekker, maar mist iets....
http://www.okokorecepten.(...)aat-ainsley-harriottquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je daar 'n receptje van?
Zijn die vissticks lekkerder dan andere merken? De beroemde Iglo bijvoorbeeld? Handig om te weten, wou morgen namelijk vissticks eten. Of kibbeling van Queens. Een makkelijk dagje, even niet zelf maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vissticks van de lidl (erg lekker!) met een salade met ei, tomaat en feta. Nu een fles versgeperst sap van AH.
Ik heb ze normaal ook van iglo, maar deze zijn ook erg lekker, misschien nog wel lekkerder. De korst is ook heerlijk krokant!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zijn die vissticks lekkerder dan andere merken? De beroemde Iglo bijvoorbeeld? Handig om te weten, wou morgen namelijk vissticks eten. Of kibbeling van Queens. Een makkelijk dagje, even niet zelf maken.
die is zo lekker!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Celestial seasonings Bengal Spice thee, met sojamelk
De Tuinen heeft hem altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
die is zo lekker!![]()
Ik zie hem alleen zelden meer in winkels
Zucht! Alleen de ovenvissticks van Iglo gezien. Verder alleen Marne. Geen vissticks dus vandaag. Dan maar afhaal:quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb ze normaal ook van iglo, maar deze zijn ook erg lekker, misschien nog wel lekkerder. De korst is ook heerlijk krokant!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef Diconnected het volgende:
Nu Pretzel M&M's aan het snacken
Oehquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik eet straks burritos met alles erop en eraan
Ff aanbraden en dan de oven inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Geerd het volgende:
Weekend vrij dus dacht, maar weer eens langs de slager voor een biefstukje voor morgen.
Ze hadden nog een mooi stukje haas liggen, dus ik zeg maak er daar maar 2 van (kan dat wel eens?)
Dus zij loopt naar achter dus ik dacht mooi die snijd hem even half door, heb ik 2 mooie biefstukjes.
Niet dus nu zit ik met een stuk vlees van 460 gram 4,5cm 5 op zijn dikst.
Biefstukje of steak kan ik wel braden half rose geen probleem maar die zijn nooit zo dik![]()
Ik vroeg nog hoelang moet die ongeveer? 4 min totaal, dat leek mij idd wel redelijk voor 2 stuks a 2,5cm dik.
Maar ze heeft hem dus niet doormidden gesneden, zo een halve koe 4min? Dan is die van binnen nog rauw kan ik hem net zo goed op de cv even opwarmen en opvreten.
Dus, kan. mag ik hem zelf nog door midden snijden zonder kwaliteitsverlies?
Of gewoon langer bakken?
Vind het zonde om zo een mooi stuk vlees te verkrachten, dus tips?
Had gekund idd als dat ding niet kapot wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ff aanbraden en dan de oven in
Ja tuurlijk kan dat maar gaat dat niet ten koste van?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:40 schreef sieske het volgende:
tuurlijk kun je die doormiddensnijden lijkt mij. Doen ze bij de slager toch ook? Als je geen oven hebt moet je toch iets, niet?
Aah oke, maar is proberen dan!! Dan is het idd ff 2x 3 min ofzo klaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef sieske het volgende:
Nee hoor. Ik doe dat zelf ook wel eens als ik ze te dik vindt. Lekker een soort van medaillonnetjes van maken. Bakken naar eigen inzicht, niet lang dus, lekker sausje erbij. Niemand heeft er ooit iets op aan te merken hoor.
Waarom is-ie zo bruin?quote:
Dat staat in de post erbovenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:44 schreef Prego het volgende:
[..]
en vandaag?
Ik ga mijn cassoulet eten die ik gisteren hebt gemaakt
Ook altijd lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef Sylvana het volgende:
Shoarmaschotel shaslick met aardappelschijfjes, pitabroodje en knoflooksaus
Hoe was de risotto nog geworden vorige week?quote:
Oequote:
Klinkt goed tegenover een avondbiertje.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef BlackLining het volgende:
Wederom een Duveltje, met een plankje Port Salut en wat plakjes serranoham.
Droog brood dus? Blegh.. ik hou al niet van brood en zeker als er niks op zit.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef BlackLining het volgende:
Brood. Gewoon brood, want ik ben te lui om beleg te gaan halen.
Heb je tomaat? dan met tomaatquote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef BlackLining het volgende:
Brood. Gewoon brood, want ik ben te lui om beleg te gaan halen.
Dat moest ik even googlen.quote:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef Fancyschmancy het volgende:
Een enorme zoete aardappel uit de oven met zwarte bonen, avocado, bosui, kiemen, koriander en een inauthentieke mole. Was erg lekker. Die saus! Naar dit recept:
http://www.mynewroots.org(...)otato/#comment-99589
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik kom net thuis en mijn lief staat sushi voor te bereiden![]()
En dan ga jij gezellig FOK!ken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Waar kun je in NL echte cheddar krijgen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Home made burgers, met rucola en echte chedder
Bij de lidl in de britse week, voor de rest zie je het idd vrijwel nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waar kun je in NL echte cheddar krijgen?
Bij AH verkopen ze top hat cheddar, telt dat als 'echt' voor jullie? http://www.ah.nl/appie/pr(...)er-cheddar-tophat-48quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waar kun je in NL echte cheddar krijgen?
Yup. Mijn bed staat er nog net niet.quote:
Zoiets..en vandaag was het dit.quote:Inmiddels kun je zeker al bijna binnenkomen zonder iets te zeggen, en staat er 3 minuten later een dampende prak voor je neus?
Werd gewokte noodles met prei, kip en sojasaus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Totaal geen idee
Is dat zo ongezellig?quote:
Die zijn nog maar heel klein dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef Gesloten het volgende:
Vanmiddag eet ik onder meer een lamstestikel
Ze waren zo groot als een vuist ongeveer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zijn nog maar heel klein dan?
Dat kan toch nooit bij een lammetje!quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:57 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ze waren zo groot als een vuist ongeveer.
Ik had als baby anders ook behoorlijke ballen hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit bij een lammetje!
En nu niet meer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:07 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ik had als baby anders ook behoorlijke ballen hoor
yumyumquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:09 schreef Karzai het volgende:
goulash van moeders met rode kool en aardappel
Yum!quote:
Ziet er smakelijk uitquote:
jee, dat is wel erg vaak en veel taartquote:Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
Heb de catering voor de verjaardag van m'n opa op me genomen![]()
Taarten:
- chocolade kriek taart
- rijstevlaai
- appel kwark kruimel taart
- quinoa appel cake
Hartig
- pompoensoep
- uiensoep
- abdij uienquiche
- quiche lorriane
- ricotta spinazie geitenkaas taart
- gekarameliseerde knoflook taart